Vzdrževalec / polnilec akumulatorja

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Očitno bodo morali iti sodobni proizvajalci vozil do Crvene Zastave po nasvet, kako omogočiti menjavo akumulatorja.
Danes, ko imamo polnilce za naprave, ki so zmožni ugotoviti, kaj je na drugi strani in prilagoditi napetost in tok, avtomobili niso sposobni avtomatsko zaznati, da je bil akumulator menjan? Dvomim, da gre za nerešljiv tehnični problem, temveč za namerno oteževanje preprostega vzdrževanja vozila.

Avtomobili so zdaj že tako pametni, da mu moraš povedat, da si zamenjal akumulator. :fredi:

(že malo na nas ljudi spominjajo...)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Ob tem da dodamo, da so avtomobili tako pametni samo zaradi eko-terorizma in emisijskih norm (in pa servisnega denarja). Za vsak akumulator (tudi AGM) je najboljše da je ves čas na 100%, s tem doseže najvišjo življensko dobo. Za tako delovanje ne rabiš nobenega računalnika. Sicer direkten priklop na alternator kot je bila zimzelena klasika ni optimalen (previsoki tokovi polnenja, nestabilna napetost polnjenja) je pa vsekakor boljši kot pametno ciklanje ki se izvaja danes zaradi potreb po ekologiji.
 

Borg

Fizikalc
25. jun 2020
496
-537
28
Avtomobili so zdaj že tako pametni, da mu moraš povedat, da si zamenjal akumulator. :fredi:

(že malo na nas ljudi spominjajo...)
Kako pa mu poveš, da si zamenjal akumulator. Recimo da sam zamenjam akumulator in dam not preventivno za malenkost močnejšega.
Ali to lahko naredijo samo na servisu oziroma samo kakšen mehanik, ki ima primerno opremo s katero se priklopi na računalnik, ali to lahko storim sam?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Jaz sem na Audiju z VCDSjem in USB OBD kablom, na BMWju pa z Bimmerlink appom na telefonu in BT OBD (Vgate iCar Pro 4.0) donglom.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Kako pa mu poveš, da si zamenjal akumulator. Recimo da sam zamenjam akumulator in dam not preventivno za malenkost močnejšega.
Ali to lahko naredijo samo na servisu oziroma samo kakšen mehanik, ki ima primerno opremo s katero se priklopi na računalnik, ali to lahko storim sam?
Ti je xside odgovoril..odvisno od znamke,modela, starosti vozila.

Jaz osebno, ko napovejo bolj ekstremen mraz, preventivno s polnilcem napolnim akkuje po avtih, ki so tisti trenutek okoli hiše (2 do 3). Koristi verjetno ne kaj dosti, škodit pa tudi ne more...a vsaj veš, ko se zjutraj spravljaš vžigat avto in da ne bi kresnil, da to ni zaradi praznega akkuja (sploh problem zna nanstati na avtih, ki se redko uporabljajo ali imajo slab akku).
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.465
446
83
No jest sem moja prevozna sredstva nastudiral in jih b.p. priklopim na samodejni pametni polnilec iz osnovne debate.

Sedaj se je pojavilo vozilo X in vprasanje kako in ce sploh se ga lahko priklopi na vzdrzevalec? Gre se za passata b8, dizel, dsg, l. 2018. Ve kdo iz glave?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Pomoje boš moral kar navodila pogledat oziroma malo pogooglat.

Moja zadnja dva avtomobila sta imela/imata namenske priključke za jump-start spredaj pod havbo in praviloma naj bi tam priklopil tudi polnilec, kar sm tudi počel (priklopil krokodile in polnilec zaprl kar pod havbo). Je pa v obeh mojih primerih elektronika oziroma tist senzor praktično na klemi, ki ji priklopljena na akumulator (v prtljažniku), tako da kar sem gledal, ne bi smelo biti problema, dokler bi priklopil kamorkoli od tam dalje, samo da ne gre direktno na accu mimo senzorja. Bom pa najverjetneje ob priliki kar pod havbo zvezal tist kabel za komfortni priklop, kolikor sem gledal lahko samo odvijem vijaka na obeh točkah, kjer se sicer uporabi krokodile.
 
22. jul 2007
13.524
1.725
113
124
Jutri imajo v Lidlu ponovno polnilec za alumulatorje in ga bom verjetno nabavil.
Zanima pa me ali akumulator lahko polnim z direktnim priklopom klem na akumulator ali pa akumulator moram najprej odklopiti.
Polnil bi pa akumulator od Cliota4 s S/S sistemom, malo sem gledal po netu in eni zagovarjajo direktno polnjenje, drugi pa obvezno z odklopljenim :sprasujemse:
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Pri veliki večini, če ne vseh novih avtomobilih, negativnega pola NE smeš priključit direktno na kleme akumulatorja, ampak imaš nekje v bližini priključek namenjen točno temu.
Sam osebno raje odklopim akumulator.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
Odklopljen aku edino če te je strah da polnilec crkne in spusti preveliko napetost in skuri elektroniko. Ali čedelaš recond.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.647
1.262
113
Pri meni (Volvo V60) ni jasno označeno, kam naj bi priklopil minus. Vzdrževanje akumulatorjev na več avtomobilih med covidom sem opravljal kar na klemah akumulatorja. Tudi pri drugih avtih in traktorju npr. nisem nikjer videl, da bi bilo jasno označeno kje drugje. Tako, da prosim za pojasnilo, da ne bom kaj narobe delal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.558
2.684
113
Kolikor jaz razumem zadevo z dodatno točko za minus priklop, gre za varnostno "foro", da se folk ne "zavozla"/zmoti pri priklopih na kleme akumulatorja. S tem namenom ima dosti takih vozil minus klemo še "skrito", da do nje težje prideš.

Edina stvar iz lastnih izkušenj lahko povem, da močno odsvetujem booster zagone pri praznih akumulatorjih na novejših vozilih. Tako so meni elektroniko skurili na C8 (no ni glih najnovejša tehnika) v avtohiši, ko je avto tam stal na komisiji 2 meseca.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Dodaten priklop za negativni pol je zato, da battery management ve za kaj gre in ustrezno odreagira.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

sad

Guru
24. avg 2007
21.109
9.754
113
Pri meni (Volvo V60) ni jasno označeno, kam naj bi priklopil minus. Vzdrževanje akumulatorjev na več avtomobilih med covidom sem opravljal kar na klemah akumulatorja. Tudi pri drugih avtih in traktorju npr. nisem nikjer videl, da bi bilo jasno označeno kje drugje. Tako, da prosim za pojasnilo, da ne bom kaj narobe delal.
Slabo si gledal, žal.
Connect the other clamp to a grounding point, e.g. right-hand engine mounting at the top, the outer screw head (4).

Sicer pa vsakemu svoje. Sami boste nosili posledice, če želite biti bolj pametni kot inženirji v tovarni. Škoda mojega časa. Splet pa tudi vse prenese. Tvoj avto, tvoja odgovornost in morda tvoji stroški. :cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

grezilo

Fizikalc
13. avg 2009
246
28
28
Zdravo fantje,
kje na C4 gradne Picasso najdem , to priklopno točko "" - "" za akumulator. Sem gledal, pa nič kaj konkretno. Na maso sem malce bolj močno stisnil " - ".
Je pa zajebano vez vzet akumulator.
Ja, sem tudi gledal tale polnilec , ki je v prodaji v L....