a to je tista reč ko kleme priklopiš na akumulator ki štarterja ne zažene več, ni pa še čisto mrtev;Jaz imam
inBaseus 1000A 12000mAh Car Jump Starter Power Bank portátil Bateria Estação para 3,5L / 6L Emergência Booster Dispositivo de Part
Compre melhor Baseus 1000A 12000mAh Car Jump Starter Power Bank portátil Bateria Estação para 3,5L / 6L Emergência Booster Dispositivo de Partida venda loja online a preço de atacado.www.teknistore.com
99900mAh Car Jump Starter Booster Rescue Pack Battery Charger Power Bank 800A UK | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for 99900mAh Car Jump Starter Booster Rescue Pack Battery Charger Power Bank 800A UK at the best online prices at eBay! Free delivery for many products!www.ebay.co.uk
Halo.katerega imaš potem ti ? Ebay ali Teknistore, ali oba ?
NE, ker imajo novejši avti vsi krmilnik akumulatorja - če že kje polniš, moraš na za to namenjenih priključkih, ki so ponavadi pod pokrovom motorja - aku pa se skriva recimo v prtljažnikuJa saj, spet noben ne bere za kaj gre. Seveda se da s krokodili, ampak spraseval sem ce imajo novejsi avti se stalno prikljuceno cigatetno vticnico. To je vse. Prilozena usesa pa se na C Picasso pac ne dajo zmontirat (brez vrtanja ali dodatnih modifikacij). Poleg tega so zelo kratka, kabli pa niso nek presezek odpornosti na vrocino. Stalne montaze niti ne rabim, vec avtov polnim najlazje prek vticnice. Seveda ce ima stalni priklop.
Boš ja, bo pa tudi v roku dveh treh voženj se krmnilnik zbrihtal in vedel pri čem je.NE, ker imajo novejši avti vsi krmilnik akumulatorja - če že kje polniš, moraš na za to namenjenih priključkih, ki so ponavadi pod pokrovom motorja - aku pa se skriva recimo v prtljažniku
pomeni, direktno da daš na kleme akuja v prtljažniku namesto na porte pod havbo, boš z=bal ves spomin akujevega krmilnika kako polniti prazniti
Če imaš polnilec, ki polni tudi 6V akumulatorje, potem za nekaj časa izberi program za 6V aku. Aku polnilci so vsi tokovni generator (pametni pa imajo še limitirano napetost, da ne prenapolnijo) tako, da bo napetost počasi zlezla na takšno vrednost, da ga boš lahko polnil na 12V. Boš pa prej ali slej ugotovil, da avto aku (z izjemo AGM) bodo bolj ali manj samo še za v smeti, če je napetost prenizka. Z nekaj izjemami se svinčene akumulatorje skaldišči samo polne oz skoraj polne, ker imajo visoko samopraznjenje.Pa se ena kost za glodanje (ce je kak stromar tu):
Vecina cenesjih polnilcev (hofer, lidl ipd) ne starta polnjenja, ce je aku napetost prenizka (test hoferovega je npr pokazal da se zbudi sele pri 9V, kar je mnogokrat premalo, kaj sele pri 5V). Takrat je treba uporabit boljsi polnilec ali pa starega, primitivnega). Na netu sem videl majstra, ki predela te cenene polnilce tako, da primejo neglede na napetost (z dodatno vgrajenim stikalom dovede dodatno napetost ob izbiri programa, nato polnilec zagrabi). Zato me zanima, ce bi bilo mozno isti efekt doseci s pritikanjem zunanje 12V baterije (npr od baterijskega orodja) vzporedno na kleme akumulatorja - za tistih par sekund, da izberes program, nato pa to dodatno baterijo umaknes. S tem bi dosegel, da tudi z najcenejsimi polnilci lahko obudis mrtev aku.
nisem sicer poizkusil, sem pa vsaj 5x že dobil avto, pri katerem niso vnesli, da je zamenjan akku, in ga ni nikoli napolnilo, še več, pri treh BMWjih je v roku 14 dni bila baterija prazna - po polnjenju direktno na kleme akuja v avtu je spet naredilo reset (ura v vozilu se je postavila na nulo) v roku 1 tedna ccaBoš ja, bo pa tudi v roku dveh treh voženj se krmnilnik zbrihtal in vedel pri čem je.
Očitno bodo morali iti sodobni proizvajalci vozil do Crvene Zastave po nasvet, kako omogočiti menjavo akumulatorja.
Danes, ko imamo polnilce za naprave, ki so zmožni ugotoviti, kaj je na drugi strani in prilagoditi napetost in tok, avtomobili niso sposobni avtomatsko zaznati, da je bil akumulator menjan? Dvomim, da gre za nerešljiv tehnični problem, temveč za namerno oteževanje preprostega vzdrževanja vozila.
nisem sicer poizkusil, sem pa vsaj 5x že dobil avto, pri katerem niso vnesli, da je zamenjan akku, in ga ni nikoli napolnilo, še več, pri treh BMWjih je v roku 14 dni bila baterija prazna - po polnjenju direktno na kleme akuja v avtu je spet naredilo reset (ura v vozilu se je postavila na nulo) v roku 1 tedna cca
po snetih kablih na akumulator, polnjenju le-tega in vnosu potrditve o zamenjavi akuja (važno je, da ima pri vnosu vsaj 12.5 ali več V sam aku) je akumulator in vozilo delovalo, kot, da se ni nič zgodilo
podobno sem imel pri a6 4f, kjer najprej niso vnesli menjave akuja, ki se je spraznil (ker je bil DF signal na alternator prešibek, ni polnilo baterije), sledi 6 stopenj odklopa (pri zadnjem ne gredo niti šipe več dol), potem pa ne vžge več ker ma pod 12V akumulator. Po polnjenju akuja in vpisu zamenjave je vse delovalo BP.
V avto indrustriji tako ali tako le počasi in mukoma na določenih področjih uporabijo določene nekatere že dolgo znane metode. Tudi polnjenje in praznjenje akumulatorjev je med njimi. Glede na to, da so Pb akuji daleč najbolj enostavni za spremljanje parametrov, ker ni skoraj nobenih posebnosti, bi lahko že zdavnaj imeli v avtu tudi neko bolj pametno logiko glede tega, kot pa je sedaj.Je dejansko težko rešljiv problem če imaš elektronsko nadzorovano polnjenje. Recimo za star asccu avto ve da ima kapaciteto 30Ah (namesto 75 kot je nazivna) in to uporablja. Ko pride nov accu spušča vanj tok kin preverja napetost, ko ugotovi da nekaj ne štima ima samo dve opciji da se vda (neha polnit) ali pa da se "uči" kakšna je nova kapaciteta. V obeh primerih so možne težave v delovanju in polnjenju, predvsem pa zaradi varnosti se ponavadi gre v "error state" ki zahteva servisni poseg. Alternativa temu je da servser reče da je dal nov accu s kacapiteto 75Ah in potem polnilec vzame te točke kot referenco in deluje po njih (in poznam tudi primere ko je tovarniški accu bil zanič oz. ni imel niti približno kapacitete kot naj bi jo imel in je po enem tednu vožnje avto šel spet v "error mode").