VW Sharan l. 02/03

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Prebral sem vse stare teme, pa razen nekaj napisanega o motorjih, ni bilo kaj dosti uporabniških izkušenj.

Torej, zanima me vaše mnenje in predvsem uporabniške izkušnje s Sharanom 1.9 TDI s 115KM (po možnosti Highline), letnik 02/03.
Avto ima solidno opreme, dolžine kot povprečna limuzina, pa ogromno prostora.

Mogoče bom imel možnost dobiti enega dobro ohranjenega s cca. 210k prevoženimi kilometri in znano zgodovino, cenovno okrog 5.5k €.
Kaj točno na teh avtih in pri tej kilometrini rado odpove? Kakšne so hibe teh avtov? Glede na to, da je dizel, bo šla verjetno enkrat v prihodnosti turbina. Obnovljene se menda že dobijo za nekaj 100 €, kaj pa je še drugega spornega? Recimo s samim motorjem, podvozjem, elektriko...?
Delam pa nekih 20k km letno, tako da bi bil to avto za ene naslednjih 5 let.
ESP pri teh letnikih še ni bil serijsko?

Je za kupit kaj toliko starega in s temi kilometri ali za ta denar gledam raje kaj drugega?
Oblika Sharana mi je dost kul, s VW sem bil do sedaj vedno zadovoljen in iščem en mal večji avto, ker je otrok na poti, hkrati pa si lastim srednje-velikega psa (pes in otroški voziček gresta komot v prtjažnik), pa verjetno bo ta avto v naslednjih letih še tovorno živinče pri gradnji hiše.

Vse izkušnje dobrodošle.
smile-1.gif
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
To je vrjetno isti motor, kot v passatih 2001l (130hp).
Naš ima preko 230kkm, pa je turbina še prva, clo sklopka je še prva
wink-1.gif

Izrednega servisa še ni imel, turbina mirna in še nič ne žvižga..

Kar se tiče motorja, načeloma ni problemov. Kar se pa hib avta samega tiče, ti pa neznam povedat. Če je avto znan in veš, da je lastnik skrbel zanj (ga ni mrzlega tiščal, servise delal redno), pomoje glih kej slabega nemora bit...
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Lastnik je solidno skrbel za avto, vsi servisi so bili narejeni (mislim da je bil že 2x narejen tudi velik servis), kakor vem ga ni tiščal...
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Kaj dosti ne vem, povem ti lahko edino, da za našo firmo razvaža z njim en privatnik po Evropi.
Trenutno ima 530.000 km, brez problemov.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.123
113
Prijatelj ga ima. Letnik '03. Highline ima presenetljivo veliko opreme. Kilometrov ima okoli 360.000 ali celo že več. Bil je uvožen iz Nemčije z znano zgodovino. Ena dražja stvar na podvozju mu je šla, pa se žal ne spomnim kaj je bilo. Turbino, sklopko, ali na kratko vse pogonsko ima še prvo. Avto gre presenetljivo dobro za 1.800kg teže s to opremo. Mestna poraba do 8l, relacijska gladko pod 6,5l. Ima 6 prestav. Mislim, da ima tudi ESP, nisem pa siguren.

Pri Sharanu so zelo visoke cene gum, ker moraš kupiti gume z večjo nosilnostjo in pa deklarirano ima (vsaj prijatelj) eno štorasto dimenzijo, mislim da 225/65/16 - če se nisem zmotil. Skratka, deklarirane gume ga stanejo 600+€ komplet. Obstajajo pa tudi Sharani z bolj znosnimi dimenzijami (ali pa vsaj deklariranimi, da lahko pomenjaš feltne).

Pravi, da bi brez pomisleka še enkrat kupil takšno kravico.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Zaenkrat same pozitivne izkušnje.
smile-1.gif

Za gume me ne skrbi toliko, v najslabšem primeru naredim homologacijo za drugo dimenzijo.

Za porabo goriva in registracijo mi je dosti vseeno, tudi za kakšen začetni strošek me ne skrbi (pri avtih sem dosti pedanten in raje preventivno kaj zamenjam) , bolj mi gre za to da bo avto nato spodobno deloval in da ne bodo z njim sami stroški, ker mi čas predstavlja denar.
Se pa zavedam, da je po drugi strani avto star 8 let in da je že solidno amortiziran.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Glede Sharanovih gum je preveč kompliciranja - dimenzija 215/55-16 z nosilnostjo 97 ni več tako redka, za dobrih 100EUR dobiš čisto spodobne gume (pri meni je tako naneslo, da sem letos za mojega moral kupiti nove zimske, potem pa sem dobil še ugodne letne in jih vzel na zalogo za pomlad 2011
smile-1.gif
).
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
400k km brez nekih resnih problemov, služben, 4motion, crknil haldex, ker niso menjavali olja in filtrov v diffu. 116ps 4motion je nepremičnina, poraba okol 7 oz tudi manj na relacije, sedež neznosno neudoben na relacijah 200km->, drugače fajn avto, aja fwd sharan po snegu je pogreb, ne gre nikamor....
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Ti imaš sicer bencinarja, ampak vseeno: imaš kakšno večjo kritiko na avto, si moral že kaj nepredvidenega zamenjati?
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.327
301
83
39
Ljubljana
Mi mamo Galaxyja, načeloma isti kot Sharan, 115KM, narejenih skoraj 50kkm pa brez večjih problemov, samo olje menjamo na 15kkm + vsi filtri (cca. 50-60eur).

Poleti sm ga še čipnu, zato ni več tok len v nizkih obratih
smile-1.gif
Z gumami ni problemov, ker itak ne prevažamo nevem kakšne tovore.

Lansko leto maja ga pripeljal iz Nemčije.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Moji vtisi po kratki vožnji: motor se precej sliši noter, sploh mrzel. In pa sedeži v drugi vrsti so nenormalno neudobni. Prenizki, kar pomeni, da ne sediš v naravni drži.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
nikdar se nisem dlje vozil z njim, vendar zadaj res sedis bolj kot v kaksni hondi in ne v enoprostorcu.
Sicer pa tudi mene ze nekaj casa mika,seveda bi se vozil spredaj.vendar se cakam razlog da bo res treba se en avto v familijo pripeljat.
Pa upam da jim bo sedaj ko jw zunaj nov cena kaj padla. Ker ceno kar dobro drzijo. Pasati A6 in podobni so cenejsi, pa novi niso bili veliko cenejsi.
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Prebral sem vse stare teme, pa razen nekaj napisanega o motorjih, ni bilo kaj dosti uporabniških izkušenj.

Torej, zanima me vaše mnenje in predvsem uporabniške izkušnje s Sharanom 1.9 TDI s 115KM (po možnosti Highline), letnik 02/03.
Avto ima solidno opreme, dolžine kot povprečna limuzina, pa ogromno prostora.

Mogoče bom imel možnost dobiti enega dobro ohranjenega s cca. 210k prevoženimi kilometri in znano zgodovino, cenovno okrog 5.5k €.
Kaj točno na teh avtih in pri tej kilometrini rado odpove? Kakšne so hibe teh avtov? Glede na to, da je dizel, bo šla verjetno enkrat v prihodnosti turbina. Obnovljene se menda že dobijo za nekaj 100 €, kaj pa je še drugega spornega? Recimo s samim motorjem, podvozjem, elektriko...?
Delam pa nekih 20k km letno, tako da bi bil to avto za ene naslednjih 5 let.
ESP pri teh letnikih še ni bil serijsko?

Je za kupit kaj toliko starega in s temi kilometri ali za ta denar gledam raje kaj drugega?
Oblika Sharana mi je dost kul, s VW sem bil do sedaj vedno zadovoljen in iščem en mal večji avto, ker je otrok na poti, hkrati pa si lastim srednje-velikega psa (pes in otroški voziček gresta komot v prtjažnik), pa verjetno bo ta avto v naslednjih letih še tovorno živinče pri gradnji hiše.

Vse izkušnje dobrodošle.
smile-1.gif

Služben odslužil 620K brez problemov...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
in še sedaj se nekdo veselo vozi s pol mio manj km.
glede na to da jih imajo reševalci (neurgentni) in podobni že mroa biti OK.
Sam sem se dvakrat peljal z 2.0 bencinar (ja reševalec je imel bencinarja?)pa sta imela oba preko 100/kkm letno. en je bil star dobro leto, drugi nekaj čez 3.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Ti imaš sicer bencinarja, ampak vseeno: imaš kakšno večjo kritiko na avto, si moral že kaj nepredvidenega zamenjati?

Po 20.000km sem imel od nepredvidenih posegov menjavo senzorja pozicije volana, kar je menda standardna okvara.
Moti me tudi ne najbolj udobna pozicija sedeža, saj naklon ni nastavljiv in nudi premalo opore stegnom. Jaz sem za dober cm podložil vodila sedeža in je precej bolje. Manjši od 180cm se nad tem problemom ne pritožujejo.
smile-1.gif
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Koliko te je pa stala ta okvara?
Bi moral pobrskat po papirjih, a kos in delo (na novo je treba kalibrirat ESP) je naneslo nekaj čez 300EUR na uradnem servisu.