VW goljufal pri emisijah NOx v US

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.078
3.562
113
41
Lj
EU bi lahko tudi nehala dajati dizlu prednost, ker trenutno je še vedno bencin več obdavčen. Sicer bi bil dizel dražji kot bencin.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
In koliko košta razgradnja teh avtomobilov? Kam se da baterije...? Koliko je stroškov s polnenjem?

Je bila že debata o tem, samo jim ne moreš dopovedati. Avti na elektriko so sedaj "in", torej je treba kovati v višave. Spomni se samo fotovoltaike. Rešitev vseh težav! Pa je res?
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
In koliko košta razgradnja teh avtomobilov? Kam se da baterije...? Koliko je stroškov s polnenjem?

BMW i3 se 95% da reciklirat.

Baterijske module bodo shranjevali pod tovarno v Leipzigu in naj bi jih celo uporabljali za shrambo elektrike.

Za ostale znamke ne vem.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
No, saj to je to.
A imaš morda kakšno izkušnjo koliko ti ICE v Amperi pije pri 150 - 160 km/h? Hvala.

Pri konstantni hitrosti 145km/h po števcu (=140km/h po GPS), avtoceste 400km (Domžale -> Pag ali Domžale -> Dunaj ali Domžale -> Muenchen), 4 potniki + polno naložen = poraba samo v ICE načinu, torej neupoštevajoč vožnji na baterijo, 6.1l/100km.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.256
5.638
113
Dobr... Tole si razlozu vmesno postajo za baterije. 1x jih bo treba tud razgradit...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Baterije so reclikabilne. Proizvajalec mora že vnaprej dokazati/pokazati reciklabilnost baterij, drugače jih ne more dati na trg.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.520
2.416
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
In koliko košta razgradnja teh avtomobilov? Kam se da baterije...? Koliko je stroškov s polnenjem?

Moj Prius ima povsod kjer je plastika znak, da je narejen iz reciklirane embalaže.
Za baterije si pa dobil odgovor od Andyja
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.411
9.682
113
EU
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
EU bi lahko tudi nehala dajati dizlu prednost, ker trenutno je še vedno bencin več obdavčen. Sicer bi bil dizel dražji kot bencin.

Zakaj ne forsirajo LPG namesto dizla in elektrike. Saj je tudi ekološki
confused-1.gif

Pa še predelava motorjev je enostavna.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.978
6.867
113
pri taščici
Zato ker so z dizel ero pred dobrimi 10 leti ceno avtom dvignili za cetrtino, z elektro ero pa za polovico. (nekaterim pa za 2x).

In ja, tudi sam bi ze imel kak e smart (up...) ali kaj podobnega, Ampak brez kabla (ga res nimam namena veckrat dnevno vtikati v vticnico. in ne za 2x ceno bencinskega. Za druzinske izlete je pa se vedno vecji enolrostorski dizel s porabo med 4 in 8 litri (6 l/100 v zadnjem dobrem letu.). Kaj gre iz izpuha mi je zaenkrat popolnoma vseeno. Vsaj dokler bodo ekofanatiki pozigali sveze organske odpadke na svojih vrtovih.
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.892
5.976
113

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.220
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
In koliko košta razgradnja teh avtomobilov? Kam se da baterije...? Koliko je stroškov s polnenjem?
Isto kot pri navadnih. Baterije gredo (in bodo šle še dolgo) v drugačno uporabo, ne v razgradnjo - kar je še bolj ekološko.
Sicer pa razgradnja litijevih baterij ni nek bavbav ... V primejavi s onami nikljevih po raznih dlajincih litijeve tudi ob proizvodni pomenijo doklaj majhno obrmenitev okolja.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.434
542
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Plin eksplodira, zakaj bi imel bombo v avtu?

Tukaj si pa totalno v meglo brcnil. S stališča požarne in eksplozijske varnosti je plin najbolj varno klasično pogonsko gorivo za avtomobile. Sledi mu dizel, najslabši pa je bencin. Če ti zaradi kakršnegakoli razloga (bolj teorija, kot realna možnost) začne spuščat plin boš laže zbežal, kot če se ti pod avto ulije in zagori dizel ali pa bog ne daj bencin. Bencin je sploh nevaren ker tako hitro hlapi in pride precej hitro do nevarne koncentracije. Je pa res, da je plin problem v podzemnih parkirnih hišah, ker je gostejši od zraka. Ko se bencin vžge je avto praktično takoj v celoti v plamenih, ko pa se plin vžge na točki puščanja, pa usmerjeno gori, ker je pod tlakom. Ker je plin se tudi ne razlije pod vozilo.