Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Tale članek je malo za lase privlečen. V njem se je nekdo potrudil predstavit da je e-avto večji onazneževalec od klasičnega dizla.
In seveda mu je to z lahkoto uspelo.
Če bi se nedko spravil dokazat da je e-avto vsaj 50 % bolj čist od klasičnega dizla, bi mu tudi to z lahkoto uspelo.
Odvisno kake predpostavke si zamisliš.
Resnica je nekje vmes
Dejstvo je, da povprečnega uporabnika boli ku. za onesnaževanje! Point je samo v čim manjših stroških prevoza (vključujoč nakup). Ko bo ta del v prid e-vozilom bo tudi njihovo število naraslo. Vse ostalo je pesek v oči.
Meni je rekel en, ki je študiral na elektrotehničnem faksu, da so delali oni raziskavo glede e-avta in so prišli do zaključka, da če vzameš v zakup tudi elektriko do katere moraš priti da napolniš avto, da e-avto še vedno bolj onesnažuje kot bilokateri drug avto...
Če pa gledaš striktno samo koliko kak avto izpusti v ozračje, brez vseh ostalih dejavnikov, pa je e-avto v prednosti...sam še vedno elektrika se mora nekje proizvesti...
Verjetno je kupil diplomo ... Pa ostali, ki so "raziskovali", tudi.
Težka izjava. Imaš znanstvene dokaze, da zgoraj navedeno ni res?
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Članek je en velik bullshit, ker je narejen na napačnih predpostavkah.
In, če si v štartu vzel napačne parameter, lahko dokažeš res kar hočeš.
Najmanj kar bi moral naredit (za kredibilnost) bi bilo to da bi ugotovil procentoalni delež koliko energije dobimo od določenih elektrarn...jedrska, termo, hidro (vodni viri). Od tu naprej se potem lahko gradi 'oneznaženost' 1 kW el. energije pridobljene v Slo.
Saj če bi se spravil gledat koliko energije se potroši da se načrpa nafto, predela v rafineriji, prepelje s tankerjem, ter nato cisterno do črpalke...bi bil izkoristek te cca. 10 kW toplote, ki jo dobiš iz litra goriva, že v štartu mnogo slabši - tu edino da se tolažimo, da se glavnino onesnaževanja odvija na tujih tleh...elektrarne imamo pa doma.
Se pa moramo nekaj zavedat - nafte je še ogromno, in tu se vrtijo tako enormni dobički (ki omogočajo neposredno orgomen vpliv v svetovnem merilu) da se promet še kar nekaj desetletij ne bo odpovedal fosilnim gorivom, ker 'igralci' tega ne bojo dopustili. Pa se lahko mi raja kur.čimo v nedogled kaj je bolj eko, kaj se splača in kaj ne.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pa bodi frajer in daj link na znanstveni članek, ki dokazuje nasprotno.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Brestanica ima dva glavna namena:
1. Osnovni razlog za izgradnjo takšnega tipa energetskega objekta je bil preprečevanje nevščenosti ob primanjkljajih električne energije (Terciarna regulacije frekvence)
2. Objekt bi pomenil rezervno moč za takojšnje kritje potreb po električni energiji ter predvsem varno in zanesljivo oskrbo bližnje Nuklearne elektrarne Krško ob morebitnem razpadu elektroenergetskega sistema Slovenije
Razlog za slab izkoristek TE Brestanica naveden v tistem blogu je zgolj in samo zaradi točke 1. (normalno obratovanje), kolikor mi je znano se razpad elektroenergetskega sistema Slovenije še ni zgodil da bi prišli do točke 2., se morda motim?
Ja. ADAC in nekatere revije.Citat:
Uporabnik jello pravi:
A si lahko poiščete peskovnik z bolj primernim imenom kot je goljufanje VW pri izpustih, hvala.
Je že kdo v praksi naredil meritev kW pred in po posegu?
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ne da bi podprl svoje trditve s kakšnim virom, so tvoje misli vredno ravno nič.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Res je.