VW goljufal pri emisijah NOx v US

Schime

Guru
22. nov 2008
2.007
786
113
Mogoče bo pa kaj prej, če proizvajalci ne nalagajo preveč.
Recimo ker je ravno tema o VW. Lansko leto so prodali okoli 10 miljonov avtomobilov. Do leta 2025 pa imajo plan prodati letno 2 do 3 miljone električnih avtomobilov. To je pa že kar dober procent.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.220
113
www.adriamedia.si
Deset let je hudi dolga doba. Že zdaj so čistejši in za lep kup ljudi dovolj uporabni. Konec koncev prodaja raste.
Kaj bo pa čez 10 let, si pa recimo jaz ne upam napovedat. Morda bodo ICE avti prepovedani. Morda bo prišla nova tehnologija, ki bo baterije poslala v zgodovino ... Enostavno ni moč napovedat.
Ampak kakor kažejo sedanji trendi in če ne bo nekih prelomnic, bodo EV (BEV ali FCEV) čez 10 let predstavljali nekje med 15 in 20% prodaje (meni se to zdi kar drastična sprememba). 2040 verjetno 35%, bo pa že kup držav, kjer bodo na 100% EV. In Večino ostanka bodo pobrali PHEVi in HEVi.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
ksz...

Mene bolj moti nekaj drugega: gledam te električarje in se vlečejo po (avto)cesti tam nekje med kamioni z 90-100 kmh. Kako se to obnaša če voziš recimo 140-160, pa iz raznih cestnin in uvozov orenk potegneš? Pri dizlu ni problema, poraba je še vedno okoli 6, kaj pa pri električarju? Bi sploh zdržal na morje? Kako je z hibridi? Potem ko porabi baterijo zna verjetno kar pit, pa tudi ne vem koliko še gre z tistim motorčkom.

Druga zadeva: v soboto grem v beograd na sestanek in nazaj. Koliko bi taka pot trajala z recimo Leafom al ikaterim drugim 100% električnim avtom (za Teslo mi je jasno, samo tak avto ni dosegljiv)?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Na zadnje. V enacbo daj car sharing, pa bo. Le to se vedno bolj razvija in sem preprican, da vedno vecja vloga elektricarjev, bo to le pospesila.
Ce pa gledas se je pa ze nekaj proizvajalcev usmerilo v to smer in dejansko bos imel verjetno v najemu mobilnost, vzel bos pa tisti avto, ki ga bos takrat potreboval.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
V mestih z urejenim javnim prevozom vsekakor.

Na "podeželju" pa je to zaenkrat toliko realno kot @hermanovi vlaki kot alternativa cestnemu tovornemu prometu (lokalni distribucijski prevoz bi še šel).

Se bo pa delež e-avtov definitivno povečeval - celo jaz razmišljam, da bi za "drugi" avto pri hiši vzel električarja. Me pa trenutno cena še "odbija", ozr. drugače "ekološki vzgib" še ni presegel ekonomskega.

Pa še glede primerjave "eko" "klasik" vs "elektrik" - v enačbo je/bo treba vzeti tudi razgradnjo baterije. Pa tudi v ekonomsko računico je bo treba vzeti - kaj bo ko baterija ne dosega več svoje zmogljivosti ozr. "kdaj" (po 3, 4 ali 7 letih) je to.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Kako je z hibridi? Potem ko porabi baterijo zna verjetno kar pit, pa tudi ne vem koliko še gre z tistim motorčkom.

Sem lih našel na yt - pospeševanje s skoraj polno in prazno baterijo:
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Mislim da tudi level 1 /8 glede na videno presega vsako pospeševanje ki ga potrebuješ na slovenskih cestah.

Za vas dizelaše ni prihodnosti v EU
evil.gif


Po njihovi oceni se bo v Evropi delež dizelskih motorjev z zdajšnjih 52 odstotkov do leta 2030 zmanjšal le na devet odstotkov.
http://siol.net/avtomoto/zgodbe/bo-renault-v-evropi-res-nehal-ponujati-dizelske-motorje-425468
 
Nazadnje urejeno:

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.435
542
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
ksz...

Mene bolj moti nekaj drugega: gledam te električarje in se vlečejo po (avto)cesti tam nekje med kamioni z 90-100 kmh. Kako se to obnaša če voziš recimo 140-160, pa iz raznih cestnin in uvozov orenk potegneš? Pri dizlu ni problema, poraba je še vedno okoli 6, kaj pa pri električarju? Bi sploh zdržal na morje? Kako je z hibridi? Potem ko porabi baterijo zna verjetno kar pit, pa tudi ne vem koliko še gre z tistim motorčkom.

Jaz sem peljal e-golfa, to kar pišeš ni nič čudnega. Če želiš imeti z e-golfom dostojen domet, potem moraš vozit v eco modu, kjer je hitrost omejena na 120km/h. Če rabiš še večji domet potem imaš eco+ mode, tam je hitrost omejena na 90 ali 95km/h. Pa v eco modih razne klime, ... delajo z omejeno močjo. Z mesta pa precej dobro potegnejo, ker imajo dober navor pri nizkih hitrostih, to je velik plus električarjev. 140 km/h pa kar lepo pozab z električarjem.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.403
2.464
113
SV SLO
Ja saj večina voznikov še naprej meri kvaliteto avta s tem koliko je končna hitrost. Pa se s končno hitrostjo avta po nakupu pele mogoče enkrat v času lastništva. 99,99% današnjih voznikov ni za električni avto, ker iščejo samo pomanjkljivosti(domet, končna hitrost) in ko jih najdejo na veliko razlagajo, da je dizel boljši.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ja saj večina voznikov še naprej meri kvaliteto avta s tem koliko je končna hitrost. Pa se s končno hitrostjo avta po nakupu pele mogoče enkrat v času lastništva. 99,99% današnjih voznikov ni za električni avto, ker iščejo samo pomanjkljivosti(domet, končna hitrost) in ko jih najdejo na veliko razlagajo, da je dizel boljši.
Se precej strinjam.
Ampak tudi e-fanatiki bodo morali razumeti, da e-avto najboljši in najbolj primeren za VSE in če se nekdo vozi dnevno 200 km po AC s hitrostjo višjo 160+ km/h pač za njega e-avto ali hibrid še ni in je zanj optimalen dizlaš. Razen, če je sposoben skašljat tistih 80 jurjev za Teslo, potem bi pa morda šlo.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.435
542
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Tole zagovarjanje dizla, da je najbolj optimalen, me spominja na fane Golfa II dizel, ki trdijo, da je to najboljši avto vseh časov. Tehnika se spreminja in žal se era dizlov izteka. Vsa zgodba o dizlih je nastala nekje v letih 2000 do 2009, ko se je vlagalo skoraj izključno v razvoj dizelskih motorjev, nekje 2008 ali 2009 je štartal hud razvoj turbobencinarjev. Po vsem tem se mentaliteta do dizlov ni spremenila. Tvorec (glavni igralec) vsega tega je bil ravno VW. Trenutno pa je kompletna avtomobilska industrija v nekakšnem šoku, ko ugotavljajo, da je šel razvoj pri večini v napačno smer. Danes je smiselnost dizla padla, hibridi pa po mojem, že čisto enakovredno konkurirajo dizlom tudi na AC. Električarji so pa zaenkrat še eksotika.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
O marija, sami romantiki. Tukaj se gre samo za biznis. Proizvajalci avtomobilov niso karitas, da bi vam v prihodnosti ponujali avto na vodo s tremi sestavnimi deli, ki bo deloval večno. Vedno dražje bo vse skupaj dokler ne bo luksuz. Vi pa izvolite princeske naprej sanjati.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.220
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
ksz...

Mene bolj moti nekaj drugega: gledam te električarje in se vlečejo po (avto)cesti tam nekje med kamioni z 90-100 kmh. Kako se to obnaša če voziš recimo 140-160, pa iz raznih cestnin in uvozov orenk potegneš? Pri dizlu ni problema, poraba je še vedno okoli 6, kaj pa pri električarju? Bi sploh zdržal na morje? Kako je z hibridi? Potem ko porabi baterijo zna verjetno kar pit, pa tudi ne vem koliko še gre z tistim motorčkom.

Druga zadeva: v soboto grem v beograd na sestanek in nazaj. Koliko bi taka pot trajala z recimo Leafom al ikaterim drugim 100% električnim avtom (za Teslo mi je jasno, samo tak avto ni dosegljiv)?

Mene recimo ne boš videl z 90. Me boš pa vidrl s 130 po GPS.
BG? Pustiva detalj, da lezeš v zaostale konce kar se tega tiče pa ni polnilnih. Ampak za teh 550 km bi moral recimo novi Leaf 4x polnit po pol ure (takole čez prst). Torej v vsako smer izgubiš 2 uri. Teslo bi moral 1x za eno kosilce filat.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Kako pa misliš, da bi šlo s Teslo?

140-160 km/h do Beograda brez polnjenja? Jah seveda, pol pa svizec zavije čokolado.
grin1.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.

Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Ja saj večina voznikov še naprej meri kvaliteto avta s tem koliko je končna hitrost. Pa se s končno hitrostjo avta po nakupu pele mogoče enkrat v času lastništva. 99,99% današnjih voznikov ni za električni avto, ker iščejo samo pomanjkljivosti(domet, končna hitrost) in ko jih najdejo na veliko razlagajo, da je dizel boljši.
Se precej strinjam.
Ampak tudi e-fanatiki bodo morali razumeti, da e-avto najboljši in najbolj primeren za VSE in če se nekdo vozi dnevno 200 km po AC s hitrostjo višjo 160+ km/h pač za njega e-avto ali hibrid še ni in je zanj optimalen dizlaš. Razen, če je sposoben skašljat tistih 80 jurjev za Teslo, potem bi pa morda šlo.

Tole je bilo pozimi z upoštevanjem omejitev hitrosti. Pozimi 160km/h 200km? Jaz bi rekel, da na tesno. Preveč tesno za moj okus. Mogoče z novim s 100kWh baterijo.

 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
693
51
28
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Deset let je hudi dolga doba...

Ko je moja mama hodila v solo, so pisali domisljijske spise, kaj bo leta 2000. Vsi so bili prepricani, da bodo avtomobili najmanj leli...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
To tudi mene zanima. Pa da ne bo kdo mislil da provociram. Ne, samo zanima me kje smo relano z uporabnostjo teh zadev pod enakimi pogoji vožnje kot jih imamo recimo z dizli.