VW goljufal pri emisijah NOx v US

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
WTF?!?!?! Mož ostal živ in to zelo živ
zmaga.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.

Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.

Seveda računam vožnjo po omejitvah, torej na AC 130 km/h.

Zanimiva definicija omejitve... Omejitev je MAX 130, se pravi po omejitvah je tudi 125 itd...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.256
5.638
113
Prej bi si mislu da je slo za poskus samomora v LPG primeru... Plinska bomba pa cik...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.220
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.

Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.

Seveda računam vožnjo po omejitvah, torej na AC 130 km/h.

Zanimiva definicija omejitve... Omejitev je MAX 130, se pravi po omejitvah je tudi 125 itd...

Ne, omejitev je točno 130. Lahko se sicer voziš manj (a nad spodnjo omejitvijo), a ker je bistvo vožnje da čim prej kam prideš (drugače bi lahko hodili tudi peš), gledam pač zgornjo mejo, torej omejitev.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
New VW MEB electric vehicle, with up to 373 miles of range, coming in 2020



Citat:
By any measure, it's been a tough year at VW. The details of who, exactly, is to blame for the diesel cheat scandal are still coming out, but for the other tens of thousands of employees who didn't have anything to do with the mess, things were rough. Diesel, as a brand, has tanked, and it seems that the people in charge at VW realize that something needs to change. That's going to happen at the upcoming Paris Motor Show.

VW's new slogan is not subtle: "Think New."

During an promotional event this week in Germany focusing on electromobility, Jürgen Stackmann, a member of the VW Board of Management, said that an upcoming concept will show the world the company's new public face after a year full of "hard work" for the company. VW's new slogan for Paris is not subtle: "Think New,"
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.

Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.
Leaf naredi 120 km pri zelo nežni vožnji. Pri pravih AC brzinah (130, 140 km/h) padeš na 60 do 70 km dosega.
Vozi se sicer fenomenalno (pospeški, navor, tišina), samo to enostavno še ni to. Če bi ga zadel na "podarim-dobim" bi ga verjetno imel. Za na šiht vozit si ne predstavljam boljšega avtomobila
cheer.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Se ne dotaknem električnega avta, ki nima urejenega tekočinskega hlajenja baterije. Primer take slabe prakse je Nissan Leaf, ki že po drugem hitrem polnjenju preseže maksimalno dovoljeno temperaturo baterije in to v hladni Norveški:

 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.

Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.

Seveda računam vožnjo po omejitvah, torej na AC 130 km/h.

Zanimiva definicija omejitve... Omejitev je MAX 130, se pravi po omejitvah je tudi 125 itd...

Ne, omejitev je točno 130. Lahko se sicer voziš manj (a nad spodnjo omejitvijo), a ker je bistvo vožnje da čim prej kam prideš (drugače bi lahko hodili tudi peš), gledam pač zgornjo mejo, torej omejitev.
Omejitev je 130, ampak vožnja po omejitvi je vse kar je pod 130, a nad spodnjo omejitvijo. In omenjala se je vožnja po omejitvah, ne do omejitve.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.220
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
4x polnit z Leafom v eno smer? To pomeni cca. 120km s polnjenjem.

Mislim, da bi z zmerno vožnjo moral z dvema polnjenjema priti v eno smer.
Leaf naredi 120 km pri zelo nežni vožnji. Pri pravih AC brzinah (130, 140 km/h) padeš na 60 do 70 km dosega.
Vozi se sicer fenomenalno (pospeški, navor, tišina), samo to enostavno še ni to. Če bi ga zadel na "podarim-dobim" bi ga verjetno imel. Za na šiht vozit si ne predstavljam boljšega avtomobila
cheer.gif

No ja, glede na to, da sem na AC (po omejitvah) z i3 naredil okoli 90 km, jih Leaf naredi več.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
VW prejel Ig Nobelovo nagrado:
hysterical-1.gif

http://www.improbable.com/ig/winners/

"CHEMISTRY PRIZE [GERMANY] — Volkswagen, for solving the problem of excessive automobile pollution emissions by automatically, electromechanically producing fewer emissions whenever the cars are being tested.

REFERENCE: "EPA, California Notify Volkswagen of Clean Air Act Violations", U.S. Environmental Protection Agency news release, September 18, 2015."
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Vem, ampak nekateri verjetno še vedno ne vedo, glede na to npr., kako zavajajoče so NEDC številke glede dosegov električnih vozil in so upravičeno skeptični, ker so krepko preoptimistične in posledično delajo več škode, kot koristi.

Kar se tega področja tiče, je evropska regulativa popolni polom, ker dela več škode, kot koristi (tako pri porabi fosilnih goriv X.Y litrov/100km, emisij, dosegov električnih vozil), ker so številke, do katerih pridejo, popolnoma napačne.
Kar se tega tiče je EPA svetlobna leta pred Evropo.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.236
3.886
113
KSZ (z drugimi besedami qrc vas gleda s temi baterijami v temi o usranih dizlih)

Je kdo že imel težave na tehničnem ker nima narejenega updata? Vem da tega na tehničnih ne merijo, ampak če je Porsche Slovenija lahko dobil bazo vseh problematičnih vozil (tudi tisti z avti uvoženimi iz tujine, ki nikoli niso videli uradnega vw servisa pri nas so dobili vabila) potem lahko tudi izvajalci tehničnih dobijo podatke o tem kdo ima narejen update in kdo ne. Se to (bo) kontrolira(lo) oziroma zakaj ne?
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Update imam narejen. Dobil sem tudi pildek, ki ga moram pokazati na tehničnem, če bodo to zahtevali v prihodnosti (točno tako mi je bilo rečeno). Tako, da niti Porshe ne ve ali se bo to kontroliralo ali ne, zgleda pa ne bo nekih vpogledov v baze, ampak boš moral pokazati papir/dokazilo, da je bil update narejen.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.684
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kar se tega področja tiče, je evropska regulativa popolni polom, ker dela več škode, kot koristi (tako pri porabi fosilnih goriv X.Y litrov/100km, emisij, dosegov električnih vozil), ker so številke, do katerih pridejo, popolnoma napačne.
To seveda popolnoma drži, ampak jaz bi bil raje glede tega tiho. Ker če se številke spravijo na uradno raven, bodo šle cene avtomobilov v precej državah konkretno gor (ne za par 100 EUR, temveč tudi za 20%), ker seveda davkov ne bodo spreminjali.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.767
833
113
Pa saj se CO2 davke temu primerno prilagodi, ali pa ti ostanejo na starem NEDC, tudi v US imajo še nekaj vezano na CAFE standard, ki je prav tako bolj optimističen od "EPA window sticker". Pomembno bi bilo da se kupcu, da dokaj verodostojen podatek o porabi in dosegu EV, ki bo tudi med vozili primerljiv (danes ni ker vsak goljufa po svoje).

Za EURO norme pa so že sedaj predlagali odpustke (x2) in se jih že danes lahko brez večjih problemov (stroškov) doseže, sam se sicer s tem ne strinjam, ampak je to sigurno bolje kot nič in naj čim prej gre v veljavo.