VW goljufal pri emisijah NOx v US

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.596
113
Citat:
Uporabnik Filipides pravi:
... in upamo, da tovrstna svinjajoča zdravju škodljiva vozila zaradi prenizkih davkov, ki so plod goljufanja pri meritvah, ne bodo več tako nizko obdavčena.

bedarija, naj pavšalno kaznujejo proizvajalca in mir

zavedeni kupci so bore malo krivi
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.951
6.845
113
pri taščici
Prevelika moc tsi je zasluga nasega dobrega bencina. Stalno smo se pritoževali nad slabo nafto, sedaj nam prodajajo boljsi bencin kot v Wolfsburgu. In posledicno imamo vec konjev kot v nemciji
evil.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
smile-1.gif


ksz...

poraba 1.4 tsi ni zmisljena!

Je pa bil bolj point v tem da dizli oh in sploh smrdljivci...benz je pa v 0 cist
ne-ne-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Itak da ni. Od 1.4 TSI do S8... Verjetno imaš še kakšnega kolega na lagerju ki mu Veyron ne gre preko 400 a? Ti in tvoji VAG problemi...
grims-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Itak da ni. Od 1.4 TSI do S8... Verjetno imaš še kakšnega kolega na lagerju ki mu Veyron ne gre preko 400 a? Ti in tvoji VAG problemi...
grims-1.gif

No ja, moraš priznati da ima VAG kar dosti (nadpovprečno) nekih težav: najprej so kot po vrsti crkovale turbine, pa LMM, potem je bilo obdobje ko so množično crkovali vztrajniki, potem smo dobili "nesrečne" PD motorje, kjer so vsaj 2.0 prekomerno crkovali, sledila je množična odpoved verig pri malih TSI motorjih, zdaj imamo pa še tole z laganjem glede izpuhov.

Saj ne rečem, sem že dolga leta voznik VAG produktov (in v nobenem primeru nek njihov "hejter"), samo se mi zdi da imajo za tako "top" firmo kar dosti težav.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.896
1.274
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Itak da ni. Od 1.4 TSI do S8... Verjetno imaš še kakšnega kolega na lagerju ki mu Veyron ne gre preko 400 a? Ti in tvoji VAG problemi...
grims-1.gif

No ja, moraš priznati da ima VAG kar dosti (nadpovprečno) nekih težav: najprej so kot po vrsti crkovale turbine, pa LMM, potem je bilo obdobje ko so množično crkovali vztrajniki, potem smo dobili "nesrečne" PD motorje, kjer so vsaj 2.0 prekomerno crkovali, sledila je množična odpoved verig pri malih TSI motorjih, zdaj imamo pa še tole z laganjem glede izpuhov.

Saj ne rečem, sem že dolga leta voznik VAG produktov (in v nobenem primeru nek njihov "hejter"), samo se mi zdi da imajo za tako "top" firmo kar dosti težav.

VW ni bil nikoli "top" firma.To pove že samo ime, Volkswagen. Ljudski voz.
grin1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
smile-1.gif


kot ze zgoraj nakazano...

Kupovanje VAGa je ena velika loterija...ko ga KONCNO postimas (pri OK popoldancu) pa res dela tako kot mora nadaljnih 200kkm...al pa ce sparas zivce pa kupis Toyoto al pa kakga korejca
tongue-1.gif


A sem ze kdaj omenil 2x menjan DSG na G5 od znanca?
grin1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Ok, menjalnik pač crkne, tako kot lahko crkne vsaka stvar (hočem reči da nisem slišal da bilo to prav pogosto), pri težavah ki sem jih naštel pa gre za take zadeve, da je skoraj bolj verjetno da se ti zgodi kot da se ti ne.

-turbine: osebno poznam vsaj štiri primere, od tega sta dva menjala po dva ali večkrat
-LMM: enako, nekateri popoldanci so se celo specializirali da težavo obidejo
-vztrajniki: šel je meni, sodelavcu, mami od kolega, celo na avtomagazinovem supertestne je šel
-2.0tdi PD: osebno poznam vsaj dva primera, poleg tega je motor povsod odsvetovan kot nakup rabljenega
-TSI: osebno sicer ne poznam nikogar da bi mu motor "zaropotal", so pa morali vsi ki jih poznam (z 1,2) na menjavo oziroma se pri 1,4 čaka da zaropota. Prav vzpodbudno potem za potem ko bodo avti starejši to ni.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.523
853
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Daj daj... noben ne kupi VAG-a, ker piše clean diesel
Počakaj, da postane iztožljivo (oz. iztoženo), pa boš videl, koliko.

Pa ko bodo (če bodo) v Nemčiji tem vozilom popravili barve ekonalepk, bo tudi zabava.
 
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
smile-1.gif


kot ze zgoraj nakazano...

Kupovanje VAGa je ena velika loterija...ko ga KONCNO postimas (pri OK popoldancu) pa res dela tako kot mora nadaljnih 200kkm...

sam užitkov v vožnji kot jih nudi vag jih ne dobiš nikjer drugje. To je avto za telo, dušo. Avto, ki si ga, če kupuješ novega, lahk sestavš po vseh možnih željah (taka al taka klima, pa radii, pa feltne, itd...) je avto za taprvga klenga Europejca, za radničko klaso
cheer.gif
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik visek_izobrazbe pravi:

sam užitkov v vožnji kot jih nudi vag jih ne dobiš nikjer drugje. To je avto za telo, dušo. Avto, ki si ga, če kupuješ novega, lahk sestavš po vseh možnih željah (taka al taka klima, pa radii, pa feltne, itd...) je avto za taprvga klenga Europejca, za radničko klaso
cheer.gif

Tako kupujejo otroci.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
samo enim vam pa konkretno ven tolčejo zdaj ene dolgo zatirane frustracije
grin1.gif
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.885
5.978
113
20 000 * 11 milijonov je ena lepa številka.
Ni panike, bo celotna Eu prispevala, tako kot v primeru reševanja nemških in francoskih bank, ki so imele preveč tveganih grških terjatev
bonk.gif
.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Ok, menjalnik pač crkne, tako kot lahko crkne vsaka stvar (hočem reči da nisem slišal da bilo to prav pogosto), pri težavah ki sem jih naštel pa gre za take zadeve, da je skoraj bolj verjetno da se ti zgodi kot da se ti ne.

-turbine: osebno poznam vsaj štiri primere, od tega sta dva menjala po dva ali večkrat
-LMM: enako, nekateri popoldanci so se celo specializirali da težavo obidejo
-vztrajniki: šel je meni, sodelavcu, mami od kolega, celo na avtomagazinovem supertestne je šel
-2.0tdi PD: osebno poznam vsaj dva primera, poleg tega je motor povsod odsvetovan kot nakup rabljenega
-TSI: osebno sicer ne poznam nikogar da bi mu motor "zaropotal", so pa morali vsi ki jih poznam (z 1,2) na menjavo oziroma se pri 1,4 čaka da zaropota. Prav vzpodbudno potem za potem ko bodo avti starejši to ni.

O teh zadevah sem sicer na splošno neki slišal, tudi od ljudi blizu serviserjem VAG grupe. Kolikor je meni znano so ponavadi problemi pri VW-jih, ko pride nova tehnologija v "nižje rangirane znamke VAG grupe" pa težav ni več. Prednost VAG grupe je monožica znamk. Zaradi tega jaz ne kupim VW-ja ali pa Audija, pač pa SEAT-a, kjer dobijo najnovejšo tehnologijo z zamikom kakega leta, ko odpravijo glavne problema. Pa še to ne kupim prvega modelnega leta nekega modela, pač pa kakšenga pozneje.