VW goljufal pri emisijah NOx v US

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
No saj hibrid je bencinar. Probal priusa pa hvala, nikdar več s čim takim na avtocesto.

Imaš tudi hibridne Lexuse.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Jah Herman probat ni dovolj, midva z Ogoom sva naklepala že čuda km po AC in ti povem da jporaba še ni presegla 6 l/100 km, razen če kaj obesim na streho.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Herman je, po moje, opisoval izkušnjo vožnje s Priusom po AC, torej glasnost motorja, handling, vse to pri 130+km/h. Za AC vožnje bo boljša izbira Lexusovih hibridov. Če se prav spomnim, je tudi Ogo prešaltal s Priusa na hibridnega Lexusa.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Jah Herman probat ni dovolj, midva z Ogoom sva naklepala že čuda km po AC in ti povem da jporaba še ni presegla 6 l/100 km, razen če kaj obesim na streho.
Pri kateri potovalni hitrosti?

Ker moja poraba lahko dosega 5l/100km (105 po GPS) ali 7l/100km (155 po GPS) - vse AC

In menda ne potrebuješ ravno hibrida za nizko mestno porabo: http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2013/03/mazda_6_sc.aspx
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Jaz dosegam 0 l/100 km pri 115 km/h.
Po vrhniškem klancu navzdol.
smile-1.gif

Tako, da se jebat, kaj dosegaš z dizlom na displeju potovalnega računalnika je scanje proti vetru. Ker so razlike na kakem terenu in razmerah.

Moja povprečna poraba je drugače 5,2 l / 100 km merjeno ob tankanju in preračunu prevoženega in natankanega.
60% vožnje je avtocesta.

Avto naslednji teden dopolni 150 k km in verjetno dobi nove prednje zavorne diske in obloge. Drugo je redni servis, olje in filtri.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Ah, lepo te prosim.
Razdalja Linz-Dunaj-Ljubljana. Natočil v Linzu, natočil v Ljubljani.
Kakšen potovalni računalnik neki!

S kakšno hitrostjo se voziš po AC?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Zanimivo da si ravno Mazdo dal kot primer, oni so se na veliko hvalili kako ne potrebuejo SCR za doseg NOx norme, no USA že 2 leti poskušajo opraviti emisijski test pa jim ne uspe, morda bi mogli probat VW trik
smile-1.gif


http://www.cleanmpg.com/forums/showpost.php?p=378521&postcount=19

Če ti prevedem, pa gre za model s 17" gumami:
- 96 kmh: 4 l/100 km
-112 kmh: 5,2 l/100 km

Za višje hitrosti ni verodostojnih podatkov, lahko bi pa pisal tule nekaj na pamet tako kot ti, ampak raje ne bom.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.596
113
No zdaj imam z dizlom porabo okrog 5l. Zadnji tank 4.8. Vožnja pa 99% avtocesta pri zmerni brzini. Nekako mi ne gre, da bi navaden hibrid pri taki vožnji sploh prišel do izraza pri porabi. Plus to, da mi je dizel pač bolj prijeten za vožnjo pri takih pogojih.

Z več mestne vožnje bi mi bil hibrid čisto kul izbira za šparanje.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Zanimivo da si ravno Mazdo dal kot primer, oni so se na veliko hvalili kako ne potrebuejo SCR za doseg NOx norme, no USA že 2 leti poskušajo opraviti emisijski test pa jim ne uspe, morda bi mogli probat VW trik
smile-1.gif


http://www.cleanmpg.com/forums/showpost.php?p=378521&postcount=19

Če ti prevedem, pa gre za model s 17" gumami:
- 96 kmh: 4 l/100 km
-112 kmh: 5,2 l/100 km

Za višje hitrosti ni verodostojnih podatkov, lahko bi pa pisal tule nekaj na pamet tako kot ti, ampak raje ne bom.

OK, pri 112 km/h tudi Mazda ne porabi bistveno več.

Seveda ne potrebujejo SRC za doseganje norme. Vendar je potrebno povedati katere. SRC ne potrebujejo za doseganje EURO6, ki velja v Evropi - torej NOx 0,08g/km; medtem ko ne dosežejo ameriških 0,025g/km.
Kje je sedaj težava?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Seveda nebi prišel do izraza pri porabi saj ima že gorivo 13% manj energijske vrednosti in je za nameček še dražji od dizla - to je ves srž problema - trošarinska politika.

Kar se nakupne cene tiče pa ni bistvene razlike med dizlom in hibridom.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Polno naložena Ampera s tremi tipi, dve leti nazaj.
Vožnja od Ljubljane do Muenchna in nazaj v enem dnevu po AC pri 130+km/h po GPS.

5.1l/100km + 22kWh iz vtičnice (11kWh v Ljubljani, 11kWh v Muenchnu).

Fotk porabe in hitrosti pa, na žalost, na shrani.si, ni več.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.596
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Polno naložena Ampera s tremi tipi, dve leti nazaj.
Vožnja od Ljubljane do Muenchna in nazaj v enem dnevu po AC pri 130+km/h po GPS.

5.1l/100km + 22kWh iz vtičnice (11kWh v Ljubljani, 11kWh v Muenchnu).

No saj sem nalašč napisal navaden hibrid in ne plugin. S pluginom bi sigurno šparal. Žal je s polnjenjem težava.

@Gasper008, ja, med dizlom in hibridom ni pomembne razlike v nabavni vrednosti. Meni so pri nakupu pač pretehtale druge lastnosti dizla in pa pri moji vožnji nižja poraba. Nikakor pa ne bi pri več ali veliko mestne vožnje gledal dizla. Že zaradi voznih lastnosti ne.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Brez polnjenja, torej samo na bencin, ima Ampera pri 130+km/h po GPS porabo okoli 6.1l/100km.

Če pa nimaš možnosti navadne vtičnice, pa poglej za kakšnim Lexus hibridom.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.596
113
Taki podatki so malo tako tako. Meni BC kaže all time porabo 4.6 in pa povprečno hitrost 84.6... Kar pomeni zelo nizko porabo in precej visoko hitrost.

Kakor obrnem, bc malo laže amapk dizel mi vseeno pije manj...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:Seveda nebi prišel do izraza pri porabi saj ima že gorivo 13% manj energijske vrednosti in je za nameček še dražji od dizla - to je ves srž problema - trošarinska politika.
Razlika v trošarini ni smiselna, dejstvo pa je, da tudi nabavna cena bencina ni 13 % nižja od energijske cene diesla. Če bo dieslov na cesti manj, bo ta razlika v nabavni ceni še slabša glede na energetsko vrednost. Ponudba povpraševanje bo naredila svoje.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Svetovno povpraševanje že je na benzu. Da se še evropa preloži nanj, ne bo bistveno.
Bistveno je, da čisto dizel gorivo brez žvepla in podobnih nečistoč ne more biti poceni. Čisti dizel motor in poceni pa očitno tudi gre slabo skupaj, razen če se zlažeš pri besedi čisto.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Svetovno povpraševanje že je na benzu. Da se še evropa preloži nanj, ne bo bistveno.
Bistveno je, da čisto dizel gorivo brez žvepla in podobnih nečistoč ne more biti poceni. Čisti dizel motor in poceni pa očitno tudi gre slabo skupaj, razen če se zlažeš pri besedi čisto.

Kompliciran avto --> nočna mora, ko postane avto starejši in je treba začeti s popravili. Še malo in bom prešel med ljubitelje Golfa SDI.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Povečanje povpraševanja in padec interesa za eno frakcijo ne bo vplivalo na ceno. Si pa optimist. To je tako kot da pri prašiču naenkrat ne bi imel kupcev za zadnji levi pršut in bi jih metal stran. Ostali kupci bi to pač občutili kot linerani dvig cene vseh kosov.
Žveplo nima z dušikovimi oksidi nobene zveze. Dušik pride iz zraka, ki sodeluje pri izgorevanju bencina in diesla. Zaradi drugačnih pogojev v valjih, nastane v dieselskem motorju več dušikovih oksidov. Nastali bi tudi, če bi dieselski motor "navadili" na bencin. Pravzaprav bi jih bilo najbrž še veliko več, ker bi zaradi nižjega cetanskega števila bencina bilo potrebno precej višje kompresijsko razmerje. Hec je tudi, da ekološko bolj sprejemljivo gorivo po (nekdanjem) mnenju politike za diesle, torej biodizel, privede do več NOx.