Citat:
Uporabnik hermann pravi:
No saj hibrid je bencinar. Probal priusa pa hvala, nikdar več s čim takim na avtocesto.
Pri kateri potovalni hitrosti?Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Jah Herman probat ni dovolj, midva z Ogoom sva naklepala že čuda km po AC in ti povem da jporaba še ni presegla 6 l/100 km, razen če kaj obesim na streho.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Zanimivo da si ravno Mazdo dal kot primer, oni so se na veliko hvalili kako ne potrebuejo SCR za doseg NOx norme, no USA že 2 leti poskušajo opraviti emisijski test pa jim ne uspe, morda bi mogli probat VW trik
http://www.cleanmpg.com/forums/showpost.php?p=378521&postcount=19
Če ti prevedem, pa gre za model s 17" gumami:
- 96 kmh: 4 l/100 km
-112 kmh: 5,2 l/100 km
Za višje hitrosti ni verodostojnih podatkov, lahko bi pa pisal tule nekaj na pamet tako kot ti, ampak raje ne bom.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Polno naložena Ampera s tremi tipi, dve leti nazaj.
Vožnja od Ljubljane do Muenchna in nazaj v enem dnevu po AC pri 130+km/h po GPS.
5.1l/100km + 22kWh iz vtičnice (11kWh v Ljubljani, 11kWh v Muenchnu).
Razlika v trošarini ni smiselna, dejstvo pa je, da tudi nabavna cena bencina ni 13 % nižja od energijske cene diesla. Če bo dieslov na cesti manj, bo ta razlika v nabavni ceni še slabša glede na energetsko vrednost. Ponudba povpraševanje bo naredila svoje.Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:Seveda nebi prišel do izraza pri porabi saj ima že gorivo 13% manj energijske vrednosti in je za nameček še dražji od dizla - to je ves srž problema - trošarinska politika.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Svetovno povpraševanje že je na benzu. Da se še evropa preloži nanj, ne bo bistveno.
Bistveno je, da čisto dizel gorivo brez žvepla in podobnih nečistoč ne more biti poceni. Čisti dizel motor in poceni pa očitno tudi gre slabo skupaj, razen če se zlažeš pri besedi čisto.