VW goljufal pri emisijah NOx v US

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Važno je kakšne pnevmatike so in sem skoraj vse napisal s tem, da so 18".

Zakaj?

1. Ker so 18" pomeni, da so gume široke in sicer so dimenzije 235/50/18 pri Tiguanu
2. 18" feltna pomeni tudi večjo težo feltne in tudi gume (bolj sportska letna, ojačan rob)

Gor so GY Eagle F1 GS-D3 če je jih še spomnite...smreka F1 inter profil iz starih formul.
bonk.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Daleč od tega. Dovolj je čisto normalna vožnja 2-3 km, ko motor ne dela v optimalnem režimu (po domače ni ogret na delovno temperaturo), hkrati pa imaš v teh par km še kar nekaj semaforjev, kjer čakaš na rdeči. Pa boš dobil tako porabo. Start/stop sistem bi jo znižal, ampak dokler je avto čisto mrzel, ne dela.

No potem pa kolegu GC 4.7 zelo malo pije saj ga 99% vozi le lokalno (poraba cca. 20litrov/100km) ...
tongue-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Seveda ... point je, da se od doma spusti v dolino dober km na kofi, nato se pelje malo po mestu, recimo čez dva semaforja, nato spet slab km kar hudega vzpona do doma. Mašina se v večini primerov sploh ne ogreje ...
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.518
1.104
113
Eno vprašanje: so kje rezultati kakega "neodvisnega" inštituta, ki bi pokazal dejansko razliko pri istem avtomobilu po evropskem in po ameriškem načinu preverjanja???
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Zdaj ko je ta afera tema vecjega stevila debat o avtih tudi med 'laiki' sele vidim, koliko ljudi je DPF filter odstranilo!
To bi res morali priceti na tehnicnih pregledovati oziroma meriti...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
ICCT, ki je ugotovil to goljufijo pri VW, je potrdil, da pri npr. BMW-ju tega ni in da so BMW-jevi avtomobili znotraj okvirjev emisij. Torej se da. Ampak za ceno moči, navora in dodatnih stroškov kemične obdelave izpuha (AdBlue).
Ker VW tega stroška ni imel, so lahko avtomobile prodajali ceneje kot konkurenca, kar se smatra kot nelojalna konkurenca.

Npr.: 2014 Chevrolet Cruze Diesel

Citat:
And U.S. emissions rules require more tweaks, such as higher levels of exhaust-gas recirculation, and different exhaust after-treatment hardware.

Ta hardware pa menda stane cca. 3000 US$. (Tukaj piše, da bi stoške povečalo za 300 EUR/avto; http://www.siol.net/avtomoto/novice/2015/09/volkswagen_bosch_adblue.aspx)

Posledično je USA Cruze imel nižjo moč in slabši navor kot Cruze za Evropo, TDI motor pa še boljo porabo na ta račun. Zdaj pa tekmuj s takim goljufom, kot je VW. Cenovno, po moči, navoru in porabi, si v slabšem položaju.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
467716-post_slo.gif


In dokler ne najdejo še koga, ki bi manipuliral na identičen način, se jih NE SME metat v isti koš, ker nikakor ne pašejo skup.

Da real world test na nivoju EURO6 ne oprabi prav noben dizel, to nima veze k debati in je za odpred drug temo!
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
467716-post_slo.gif


In dokler ne najdejo še koga, ki bi manipuliral na identičen način, se jih NE SME metat v isti koš, ker nikakor ne pašejo skup.

Da real world test na nivoju EURO6 ne oprabi prav noben dizel, to nima veze k debati in je za odpred drug temo!
Poanta je, da množica ljudi verjame vsemu, kar jim veliki igralci navržejo, lep primer so eko fore. Kaj ti bo to, če na tehničnih pregledih ne merijo praktično ničesar? Saj generalno se stanje res izboljšuje, tako kot so recimo avtomobili vse varnejši (tudi po zaslugi testiranj kot je NCAP, čeprav je tudi tam precej jasno, da se proizvajalci prilagajajo testom).
Drug, zelo nazoren primer za ovce je gumarska industrija in famoznih 7 st. C, kot prelomna temperatura, pri kateri letne gume postanejo "trde", zimske pa primernejše, čeprav testi dokazujejo ravno nasprotno. Bom kar nehal, ker lahko naštevam cel dan ....
VW oz VAG je (bil), kar se omenjenih testov tiče res predrzen, sem pa 100% da bi to naredil kdorkoli od velikih, če bi le bil prepričan da ga ne bodo dobili...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ja, ampak so jih in zdaj naj plačajo. VW je bil glede enih stvari tako "pameten", da jim že kar škodilo. Zanimivo bi bilo tudi pomeriti dejansko moč pri nekaterih TSI motorjih, saj grejo nenormalno dobro glede na specificirane kW. Zadnjič sem imel recimo nadomestnega Rapida 1,2TSI, za katerega sem bil ves čas prepričan da ima 105ps moto, pa še za to se mi je zdelo da gre dobro, potem sem pa ob vračanju pogledal prometno in piše da je bil 86ps (torej enak, a šibkejši motor). Saj je vse lepo in prav, kupec prifitira it, samo kakšen se po testni vožnji zdi takemu kupcu kateri od konkurenčnih avtov, ki spoštuje predpise in ima ustrezno navedeno moč (potem itak utrga verigo in nasmešek izgine
smile-1.gif
).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Saj bodo plačali, ne boj se. Prvi mož je že šel, v ZDA si pa odvetniki tudi manejo roke. Tako da, plačilo bo prišlo. Čeprav dvomim, da bo VW dolgoročno to precej škodilo. Itak so pa 6 milijard že pripravili, še naslednjih 10+ jim pa tudi ne bo problem stisnit. Edino trenutni delničarji bodo malce naj...

Se pa strinjam glede TSI motorjev, imam podatke od novega 2.0TSI-ja koliko konjev ima izmerjeno na valarjih. Hehe, 220KM baje...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ah daj... nisem jaz začel o tisti porabi, je pa še vedno bolje čisto off topic kot blizu po topiku in napačno, ker se potem ne da razpravljati, če je kup dezinformacij in napačnega tolmačenja.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Daj daj... noben ne kupi VAG-a, ker piše clean diesel, temu nasedajo v USA mogoče, kjer nekje po državi obstaja tista ne čisto prius skupina ljudi. V Europi je ta eko marketing dodatek imenu povsem odveč. V EU eko friki furajo kolo ali pa kupijo dejansko elektro avto.

EU kupec VAG clean dizla pa ga je kupil zaradi racionalnosti, ker v mnogih državah cenejši (davki), porabi kao manj in še nov je bolj varen in se ga tako proda boljši polovici, ostale lastnosti pa kot službeni avto.
tongue-1.gif
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
... in upamo, da tovrstna svinjajoča zdravju škodljiva vozila zaradi prenizkih davkov, ki so plod goljufanja pri meritvah, ne bodo več tako nizko obdavčena.