Narobe napisan članek. Bollore ni nič ponudil, da bi plačeval za kritje izgube, ampak je zahteval, da SAVM (firma, ki v imenu občin upravlja Autolib) krije izgube, kar pomeni, da bi jih krilo mesto oz občine.
It’s hardly unfair to say that NEDC doesn’t reflect real world driving at all. As a result of the gentle nature of the test and possible fine-tuning for it, owners’ fuel economy is worse — often considerably worse — than advertised. It also gives plug-in hybrids an impossible fuel economy, and optimistic ranges for electric vehicles.
This is part of the reason why a new test program is replacing NEDC. Dubbed the Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure (WLTP), it’s a little more reflective of real-world driving.
Various European nations are adopting WLTP right now, and early indications suggest it produces emissions figures that are 15-20% worse than NEDC
While this may, long-term, see a return to larger, naturally aspirated engines, for now manufacturers are doing the only thing they can: reducing power. Volkswagen has also dropped the manual gearbox from the Golf R, in favor of the more economical DSG.
For now, if you’ve got one of the full-fat hot hatches, keep hold of it. It may be the last of its breed…
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/na-nov-avtomobil-bo-treba-cakati-dlje/458151Negotovost je velika. Številni proizvajalci so zaskrbljeni, saj ne vedo, kako hitro bodo podeljene homologacije. Ne vedo niti tega, ali bodo kupci pripravljeni plačati nove cene, saj novi testi zahtevajo dodajanje novih tehnologij. Na primer uporabo tehnologije adblue v dizelskih motorjih in filtra trdnih delcev pri bencinskih motorjih, kar bo zagotovo podražilo avtomobile. BMW in še nekateri drugi proizvajalci so opozorili, da so primorani celo ustaviti proizvodnjo nekaterih modelov, nekatere modele oziroma pogonske motorje pa bodo kar ukinili, saj strošek, ki ga zahteva tehnična nadgradnja, finančno ne bo upravičil prodaje novih vozil s temi motorji.
Zanimive NEDC------->WLTP emisije cca +20%
https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php/topics/4806227/New_Emissions_Rules,_Cold_Wate
Turbo entuziasti pohitite z kupovanjem teh motorjev...
WLTP je še vedno daleč od neke povprečne porabe na cesti, od oka še ene 20%.
Bi bilo pa zanimivo videti, primerjavo po znamkah/modelih koliko se z WLTP poveča CO2, ker pri NEDC so različno nategovali sistem. Ampak priti do teh podatkov je skoraj nemogoče, ali pa jaz ne znam.
Kolikor berem je daleč največji problem WLTP+RDE to, da je potrebno vsako kombinacijo karoserije/motorja/menjalnika/gume/opreme(masa) testirati posebej, nemški proizvajalci, ki ponujajo veliko več opcij in kombinacij imajo s tem največje probleme.
http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilnost/novice/na-nov-avtomobil-bo-treba-cakati-dlje/458151
Bomo zaradi tega tudi pri Nemcih dobili poenostavljene pakete opreme/motorjev/menjalnikov podobno kot pri Japoncih?
Če pogledam cenik, za Golfa je že danes 29 različnih izvedenk na osnovnem ceniku (motor, menjalnik, št. vrat), potem je veliko modelov na voljo z različnimi pnevmatikami (glede na paket opreme), kar številko dvigne že na 50+ različnih kombinacij, Golfa Variant nisem štel zraven. Recimo Toyota ima Aurisa v vsega 13 kombinacijah (motor/menjalnik/pnevmatike).
Glede na to, da že talajo kazni, očitno obstajajo. Je pa kazen smešno nizka... mislim, da 20€.Zdaj pa resno, a EURO4 dizli še v Nemčiji sploh obstajajo? Koliko pa je to staro?
No torej je bila vsa ta medijska farsa v stilu "konec dizlov" zgolj larifari
Vsem, ki so navijali za crkot dizlov in komaj čakali na zeleni bencinski svet (do prevlade elektro jajc), ki ne potrebuje filtra trdih delcev in ostalega sranja za svojo čistost in je zato tudi super zanesljiv. Septembra prihaja novo merjenje izpustov in porabe in zahteva za vse proizvajalce motorjev, da pri dizlih uvedejo AdBlue tudi tam, kjer ga do sedaj ni bilo (večina novih dizlov to že ima) in pa uvedbo filtra trdih delcev na VSEH bencinarjih.
Po navedbah avtomobilskega novinarja Motorevije, ki jo izdaja AMZS, Jureta Gregorčiča, bodo morali proizvajalci poskrbeti za čistejše bencinske in dizelske motorje. "Konkretno gre za to, da bodo morali imeti tudi dizelski motorji, ki doslej niso porabljali tekočine Adblue za obdelavo dušikovih oksidov, katalizatorje SRC. Bencinski motorji z neposrednim vbrizgom pa bodo dobili filter trdih delcev, kar nekateri proizvajalci sicer že ponujajo," je pojasnil.
Vsem, ki so navijali za crkot dizlov in komaj čakali na zeleni bencinski svet (do prevlade elektro jajc), ki ne potrebuje filtra trdih delcev in ostalega sranja za svojo čistost in je zato tudi super zanesljiv. Septembra prihaja novo merjenje izpustov in porabe in zahteva za vse proizvajalce motorjev, da pri dizlih uvedejo AdBlue tudi tam, kjer ga do sedaj ni bilo (večina novih dizlov to že ima) in pa uvedbo filtra trdih delcev na VSEH bencinarjih.
Po navedbah avtomobilskega novinarja Motorevije, ki jo izdaja AMZS, Jureta Gregorčiča, bodo morali proizvajalci poskrbeti za čistejše bencinske in dizelske motorje. "Konkretno gre za to, da bodo morali imeti tudi dizelski motorji, ki doslej niso porabljali tekočine Adblue za obdelavo dušikovih oksidov, katalizatorje SRC. Bencinski motorji z neposrednim vbrizgom pa bodo dobili filter trdih delcev, kar nekateri proizvajalci sicer že ponujajo," je pojasnil.
The diesel decline continued during the first six months of 2018, as registrations were down by 17%. The fuel type accounted for just 37% of the total market – its lowest share since 2001. Diesel’s biggest declines took place in Norway (-32%), the UK (-30%), Slovenia (-28%), Finland (-20%) and Belgium (-20%).
Kateri pa je tebi govoril grdo o AdBlue? Na 15.000 km natočiš 20 litov direkt na pumpi, kot bencin. Strošek je 11€. So prehudi pogoji?Torej zame dizel ni več opcija, AdBlue sranja nočem pod nobenim pogojem, če le imam na voljo kako alternativo. Bencinc je bolj tako za vozit, torej mi ostane hibrid, kar imam zdaj.
Kateri pa je tebi govoril grdo o AdBlue? Na 15.000 km natočiš 20 litov direkt na pumpi, kot bencin. Strošek je 11€. So prehudi pogoji?
Če poznaš kakšnega z šleparji, ti bo zaračunal 4,5€. To pa si menda lahko privoščiš!