cizy bolj hrušk pa jabk ne morte zmešat. To je kot bi govoril da v pravljici o sneguljčici nastopa trnjulčica. primerjate neprimerljivo.
Tebi pa malce živci nagajajo a ne? Daj se malo skulirat in začni brati o čem sploh debatiramo. Ne govorim da je karkoli slabo zgolj ne potegne mi in razočaral me je, sem bil pred testom kar interesent za nakup.... Sprosti se malo saj bodo Hrvati zmagali.... Better?Ste zapeli u 3pm. Vozi 190KM dizla. Hibrid ni za tebe, je pa za koga drugega in očitno so ljudje z njimi zadovoljni, drugače jih nebi delali in toliko prodali.
drugače jih nebi delali in toliko prodali.
če sem pa das problem omenil... Primerja pa 1.6 proti 3.0 motorja...cizy bolj hrušk pa jabk ne morte zmešat. To je kot bi govoril da v pravljici o sneguljčici nastopa trnjulčica. primerjate neprimerljivo.
To vem(o) že odkar obstaja alter.si To je cel njegov "das problem" tukajSej to sem hotu povedat, primerja neprimerljivo.
Sej to sem hotu povedat, primerja neprimerljivo.
Tudi 1.9 tdi zvezno vleče, proti 1.2 tdi
Sem na kratko preveril na italijanskem Škoda konfiguratorju in tam je G-Tec (torej CNG) verzija na voljo, tako da očitno ta verzija gre lepo čez teste.pred kratkim sem pogledal na avto.net in mobile.de, kako je stanje tovarniških predelav na plin (LPG). Občutek imam, da je tega manj kot je bilo pred kakim letom na voljo. Denimo opel nima več zafire LPG v ponudbi.
Sumim, da plinaši (še) niso prikorakali skozi nove EURO norme? Če bi šlo samo za meritve, bi najbrž še prilezli, verjetno pa tudi dovolj "čisti" niso bili.
Vozil sem novega Priusa in trenutnega Aurisa. Yaris je res presenetljivo normalen, ne da bi nudil kakšne športne užitke, ampak vsaj pelje se kot avto.To se od leta 2010 dalje močno spreminja, Akio Toyoda je navdušen nad dirkanjem, on je krivec za vstop v WRC, on vztraja v LeMansu, on je krivec, da so Subaru malo da ne prisilili, da naredijo skupaj GT86/BRZ, on je/bo obudil Supro, Lexus LFA, GR Super Sport... In praktično v vsakem njegovem govoru boš zasledil, da stremi k temu da Toyota postane spet avto za voznika in za užitek v vožnji, ta mentaliteta pač bolj počasi pride do inženirjev. Ne vem katerega Priusa si vozil ampak prejšnja generacije in današnji sta kot dan in noč, morda nov še ni na nivoju EU konkurence, je pa na nivoju ko je to ciljnemu kupcu dovolj dobro. CH-R je zelo suveren v svojem segmentu, Yaris je tudi OK če računamo, da gre že z dokaj star model, ki je bil samo prenovljen, če Komotar reče da se dinamično kar lepo pelje potem mu pač verjamem.
Nov Auris pride drugo leto in dvomim, da bo vozniško razočaranje, v bistvu američani se že vozijo z njim, tam temu rečejo Corolla:
Pač še enkrat, danes so na 5% EU trga, s tole dizel afero in glede na napovedi v katero smer gredo, bodo čez 10 let na nekih 10% EU trga. Premalo? Namesto 1 milion vozil v EU bo to 2 miliona vozil?
Ne motim se. Lahko ga vozi agresivnež, ampak ušesa začnejo boleti in pa poraba potem ni več tako ugodna. In agresivnežem manjka tudi tisti občutek kot recimo dizel vleče, tukaj ga ni (občutka, ne dejansko objektivno hitrosti). Nekateri se pač prilagodijo načinu vožnje, drugi ga ne kupijo oz. zelo hitro zamenjajo. Pa se bom morda malce popravil: za normalnega voznika so Toyota hibridi čisto ok, za agresivne voznike žal ne.Tule se motiš. Vem iz lastnih družinskih izkušenj.
Malo povprašaj Lexus prodajalce (če ti bodo pošteno povedali) in boš videl, kakšen je največji problem, če recimo stranka prešalta z X5 na njihovega hibrida...
Moja je boljkotne on/off voznik, vedno,ko se zraven peljem, me čudi, kako agresivno pohodi, pri meni za isti tempo voćnji ni pol toliko obratov. Pa ima zadnje leto povprečje 4,5. Meni se ne zdi neugodno za C-HR. Glasonst pa: ja, jaz se tudi zanm pritožit, ampak veš kolikorat se mi zgodi, da se iz testnega presedem v svojega, pa je cel balzam za ušesa. Ponavadi kaki dizli, seveda ... Je pa res, da različne moti različno. Mene recimo bolj kot nekaj hrupa v redkih trenuthih orenk pospeševanja moti nenehno dizelsko drdranje pri 50 na uro. Niso vsi taki (tanovi Touareg je lepo tih, 6 tudi ...) ampak ko mi pa kdo reče passat 2.0 TDI in tih v istem stavku, se pa začne valjat po tleh od smeha.Ne motim se. Lahko ga vozi agresivnež, ampak ušesa začnejo boleti in pa poraba potem ni več tako ugodna. In agresivnežem manjka tudi tisti občutek kot recimo dizel vleče, tukaj ga ni (občutka, ne dejansko objektivno hitrosti). Nekateri se pač prilagodijo načinu vožnje, drugi ga ne kupijo oz. zelo hitro zamenjajo. Pa se bom morda malce popravil: za normalnega voznika so Toyota hibridi čisto ok, za agresivne voznike žal ne.
Malo povprašaj Lexus prodajalce (če ti bodo pošteno povedali) in boš videl, kakšen je največji problem, če recimo stranka prešalta z X5 na njihovega hibrida...
Ob tej novici sta si Gašper in Generiki ziher prerezala žile OK mal heca, da ne bo zamere
https://siol.net/avtomoto/novice/slavni-pike-s-peak-izjemen-rekord-volkswagna-video-471223