Se strinjam z ostalim, le z označenim ne. Midva verjetno nimava težave s tem, ampak če hočeš popularizirat kolesarjenje, moraš razmišljat o vseh, še posebej o ranljivih skupinah, recimo otrocih in starejših. In za te mora biti kolesarska varna, najbolje fizično ločena od vozišča. Ker drugače pač ne moreš ravno mirno froca poslat v šolo z biciklom, če veš, da mora vmes 3x na cesto s šleperji. Ali pa starejši se takoj tega izognejo, ko jim enkrat šleper 2cm stran od belance gre. Si zaključil zgodbo.
Vidiš, ovčka (pa brez zamere)... Torej se zavedaš, da bi bilo treba naredit nekaj, ampak nočeš naredit, ker ti je sedaj tako čisto fajn.
Odgovori mi na tole: pusti ti decembra, kdaj si pa šel recimo z biciklom spomladi ali jeseni tiste 4 kilometre? Ali je bilo preveč peloda, luna v nepravem položaju, itd.? Sicer pa, jaz te ne silim nič delat, glede na napisano se vsaj zavedaš, da tako ne bo šlo v nedogled, večini ostalih ovc se tudi sanja ne, da tako stvar ne bo mogla dolgoročno laufat. Ko bodo pa prepovedi vozil v mestih, bodo pa blejale na polno.
Sicer pa še tole: takšne zadeve se NE morejo zgoditi v enem letu. To so stvari, ki terjajo desetletje, itd., ampak z nečim je potrebno začeti. Recimo kako bi jaz začel: urejat parkirišča na obrobju. Začet gradit kolesarske in cone za peščce in prostor za te se vzame avtomobilom.
Recimo ko omenjaš Maribor. V centru imate parkirišča na obeh straneh cest. Lepo vzameš eno stran parkirišč in narediš npr. kolesarsko, s tem sprostiš prostor na pločniku za pešce. In tako počasi naprej. Keš za vse to pobereš na EU razpisih. Hkrati začneš krepiti in modernizirat javni promet. Ko stvar doseže določen nivo, vzameš še več prostora vozilom v mestu. S tem prisiliš ljudi v parkiranje proč od centra.
In glej sedaj ta čudež: če moraš do avta naredit recimo nekaj 100m in potem, ko parkiraš spet nekaj 100m za opravke, kar naenkrat kolo postane enormno udobno in konkurenčno avtu. Ali pa na krajše razdalje greš raje kar peš. BREZ KAKRŠNEKOLI PREPOVEDI VOŽNJE V MESTU. In kaj s tem dosežeš: da imajo prebivalci v mestu še vedno normalno življenje, saj lahko kadarkoli pripeljejo karkoli do stanovanja, ne pa ko s prepovedjo/zaprtjem jih dejansko odrežeš in onemogočiš normalno življenje.