A res?
A Turk v Nemčiji, ki dela Mercedesa ali pa Audija, je pa tisti ta izbrani Turk in dela ok?
Avti so točno taki, kot jih je proizvajalec dizajniral in za točno toliko denarja kolikor je hotel. Pa nima veze ali ga dela Hans ali pa Mujo, ker kontrola vse ujame. Ali pa ne, če proizvajalcu dol visi.
Recimo samo primer: T-Cross: tista plastika noter je ravno na ravni Yugota, pa ni zato kriv Turk, ki ga dela.
A ti prav ne moreš funkcionirati brez rasizma ali čemu so namenjene te bedaste pripombe? A nimaš dovolj svojih glupih tem že v čveku, da moraš še tu smetiti.In v kolikor gre tu za te "najnovejše znanstvenike oz. inženirje" potem imajo ti brez dvoma ogromno izkušenj z umazanijo na več nivojih torej že vejo kaj delajo
aja zmotlo me je še to. avto je v salonu in ima v zadnji desni luči kondens oz. kr orng mokro luč. to ni glih ok.
40 procentov avta je elektronika, a golf 8 ima še več ...khm.. elektronike...Ja ja, saj imaš prav, samo malo sem provociral.
Sicer pa niti Mercedes ni nek pojem kvalitete. Njihovi avti so že daleč od vrhov lestvic kakovosti. So pa res precej bolj napredni in uporabljeni so boljši materialiitd... Kar pa še ne pomeni, da bo avto zaradi tega kaj bolje (in dlje) delal, kvečjemu nasprotno, ker je bolj "napreden" lahko crkne še več od te nove, nepreverjene tehnike.
Če gremo nazaj k Golfu: a veste zakaj je nastal golf 6? Zato, ker je bil Golf 5 (sicer dober in napreden avto) predrag za izdelavo. In so "optimizirali" in je nastal Golf 6, ki je v bistvu samo malo večji facelift Golfa 5. Prihranek naj bi znašal v začetku 20% ne proizvedeno enoto, kasneje še več. Vseeno pa kakovost in uporabniška izkušanj nista trpeli (glede kakovosti materialov je pa itak od obeh boljši Golf, ki je vsaj zame danes še vedno najlepši in najboljši Golf).
Golf 8 ima problem in sicer vsesplošno digitalizacijo. VW prehaja na elektrificirane modele in če hoče uporabljati skupne komponente, mora biti tudi "navadni" golf precej digitaliziran. Itak pa to zahtevajo tudi kupci (dvomim sicer da bi kdo zahteval tiste sliderje in odsotnost večine gumbov). In to stane, pa ne malo. Nekje je pisalo, da danes že 40% cene avtomobila predstavlja elektronika. Kar poglejte kako je se je glede na predhodnika podražil Golf 7,5 (katera glavna nadgradnja je bila digitalizacija).
In, ker avto ne sme biti predrag, so šli rezat: trda plastika, manj predalčkov, podpornik pokrov motorja itd...
Saj luč najbrž zdrži dokler je v garanciji, potem pa nekje 1000€ en žaromet za zamenjati ko LED crkne.
Dokler ima avto v osnovni verziji še H7 žarnice, se da po mojem rešit, pa kupit aftermarket za 70eur in not montirat navadne luči. Edino računalnik in njegovo jamranje bi treba heknit.Se pravi včasih si moral met rezervne žarnice če ti je luč crknila, zdaj pa ene 2500€ v žepu in kak teden ali dva svaljkanja po servisu.
Dokler ima avto v osnovni verziji še H7 žarnice, se da po mojem rešit, pa kupit aftermarket za 70eur in not montirat navadne luči. Edino računalnik in njegovo jamranje bi treba heknit.
To sem jaz razmišljal pred 11 leti ob ksenonih. No sedaj imam druge not izključno zato ker so mi "palčki" rekli, da original slabo sveti.Bo zanimivo, ko bo to enkrat izven garancije in bo začelo crkovati.
Takrat je bila žarnica cca 500 ojrof, danes sta dve 70.Ja, ampak pri ksenonu ti lahko zamenjaš žarnico, kako jo boš pa pri led žarometih?