VW Golf VIII

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ker vw je znan po brezveznih analognih armaturkah in štrlečih tablicah, da

tako je. v bistvu celotna VAG grupa, z izjemo Audija, pa me je strah, da bodo še Audija kmalu vzeli na stran dolgočasnosti.

btw - glede na tvoje komentarje, vidim, da ti je bolj logično gledati dol v analogne števce (ali tiste digitalne zmešnjave po novem), kot spotoma, ko gledaš na cesto, imeti v liniji pogleda tudi najosnovnejše podatke, ki jih nudi hud. aja, pa ker je res fino, že tako ali tako gre vse na dotik, ampak to, da je štrleča tablica bolj v liniji pogleda na cesto in bolj dostopna z roko, niti najmanj ni pomembno. ker je VAG tako rekel.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
meni je super in hud (pravilno izveden) in digitalni števci (vsekakor pa ne analogni)

ampak eni ne razumete, da se hud in digitalni števci med sabo dopolnjujejo.

itak si pa vse popolnoma pobrkal med sabo
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
verjamem. imam to srečo, da zaradi dela vozim veliko avtov. so super hudi, so obupni hudi, tudi digitalni števci so obupni (ravno zadnje inkarnacije BMW-jevih digitalnih števcev so izredno konfuzne, vsaj meni, preveč informacij naenkrat, takoj za tem sledi VAG grupa), nekateri so super - recimo Volvo, Peugeot ...

ima pa BMW ene boljših hudov, npr.

itak je pa pri vsem tem zelo osebna izbira, nekaterim je ta dolgočasnost VAG grupe všeč, jaz sem bolj geekfreak, pa mi bolj paše malce bolj pestra armaturka. ;):cool:
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
Bistvo digitalnih števcev je, da so prilagodljivi in količino in obliko informacij prilagodiš svojim potrebam. In dolgočasnost pa naprednost nimata nobene povezave. Vag je na tem področju med bolj naprednimi.

Sicer pa primerjava golfa, ki je na trgu skoraj 7 let, in novega focusa. Kljub temu, da je golf jasno dolgočasen, je focus preprosto 10 let za cajtom s tistim malim displejčkom med števci in štrleco tablico nalimano na armaturko.

db2017au00274_large.jpg


maxresdefault.jpg
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Dolgočasen? Mogoče. Kaj pa je bolj varno? Buljiti v pisane prilagodljive grafike in prenizko postavljen displej ali v bolj kot ne klasične števce in visoko postavljno "tablico"?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
definitivno je bolj priročno in varno gledat na prilagodljiv displej pred voznikom kot pa obračat glavo na tablico desno.

displej na sredini je popolnoma nepotreben.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Saj na tablici ne piše nič življenjsko nujnega, če pa je že občasno potrebno pogledati, je tam, kjer je cesta, ne pa pod režami za dotok zraka. VW ergonomija pa taka...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
what? vse kar je na tablici je po želji na displeju pred voznikom

tablice v normalnih so nepotrebne, zgoraj, spodaj, kjerkoli že. če imaš focusa ali kakega korejca seveda nimaš druge izbire.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Aha, v normalnih... Kam torej spadajo recimo novejši Audiji, Mercedesi, BMW-ji itd.,? Oziroma... od teh, recimo, boljših in wannabe boljših (VW), samo VW nima LCD plate ali kapelice. Zakaj ima potem tvoj naliman golf na sredini tako velik zaslon, če pa ga ne rabi? Po tvojih merili je edino novi Q3 brez radia pravi, normalen avto. Pa še predal za sendvič ma...

Počasi bi bil čas, da izklopiš tipkovnico in vklopiš možgane...