VW Golf GTE

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Mogoče pa bo kaj čez toliko let, koliko bo VW potreboval za 1.2 TSI + EV, tudi ford in pežo kaj naumil
smile-1.gif


Ecoboost in powertech motorji niso taki slabi, torej še jim samo fami menjalnik in so te kupli
wink-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Dvomim da je to mogoče. Morda bo to čez nekaj let, danes pač ne, proizvodno stane praktično isto 1.2 ali 1.4 TSI, davščine bi bile pa iste.

Danes niti Prius PHEV niti Ampera ne prideta pod 30k € (s subvencijo), pa sta po zmogljivostih veliko nižje.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Vprašanje kje je razlog teh cen, ali pač proizvajalci hočejo bajne marže, se jim ne splača prodajat ceneje, ali pa je dejansko res tako draga proizvodnja, da nižja cena ni možna?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.098
4.094
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:Danes niti Prius PHEV niti Ampera ne prideta pod 30k € (s subvencijo), pa sta po zmogljivostih veliko nižje.

Ampera ima kapaciteto baterije 17.1kWh, Golf ima 8.8kWh, Prius PHEV pa 4.4kWh.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
in cene 40k € , 37k €, 33k €, jasno oprema in avti čisto neprimerljivi ampak kapaciteta baterije se vseeno odraža na ceni.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Dvomim da je to mogoče. Morda bo to čez nekaj let, danes pač ne, proizvodno stane praktično isto 1.2 ali 1.4 TSI, davščine bi bile pa iste.

Danes niti Prius PHEV niti Ampera ne prideta pod 30k € (s subvencijo), pa sta po zmogljivostih veliko nižje.

Proizvodna cena ni edino merilo prodajne cene. 1.2 TSI in .4 TSI staneta praktično isto za naredit, to imapš prav. Zdaj pa poglej prdajne cene.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Mogoče pa bo kaj čez toliko let, koliko bo VW potreboval za 1.2 TSI + EV, tudi ford in pežo kaj naumil
smile-1.gif


Ecoboost in powertech motorji niso taki slabi, torej še jim samo fami menjalnik in so te kupli
wink-1.gif

Če bi imel C-Max energi normalen prtljažnik (in bi se ga dalo kupit) ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
in cene 40k € , 37k €, 33k €, jasno oprema in avti čisto neprimerljivi ampak kapaciteta baterije se vseeno odraža na ceni.
Ne tako zelo spet. Razlika med Priusom in Golfom 4k, ampak če pogledaš opremo in kakšen je avto, je te 4k več Golf vreden že brez večje baterije.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Nikoli ne bomo vedeli strategije prodaje ali količino marže določenega modela. Pri novitetah je sigurno prisoten tudi strah, kako se bo pogonski sklop držal skozi leta, posledično so že proizvodne kapacitete planirano majhne...

Na koncu res ne igra bistvene vloge proizvodna cena, ker ceno pač določi trg, prej ali slej.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Pri novitetah je sigurno prisoten tudi strah, kako se bo pogonski sklop držal skozi leta....

Jaz imam pa občutek,da tovarne ravno pri teh novih pogonskih sklopih vse skupaj iz strahu pred okvarami za vsak slučaj predimenzionirajo (kar je seveda super za uporabnike).Saj veš,kot tista fora o pralnih strojih...včasih do delali 40 let,zdaj ti crkne po 5 letih!
Poglej primer Volta/Ampere,pogonski sklop je bulletproof,vključno z baterijo...upam da se bo tudi pri novem ta tradicija nadaljevala...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.121
7.019
113
Kako pa to veš, če je model na trgu šele ..koliko..4 ali 5 let?

Koliko ti dandanes držijo dizli..šele tam pri 200, 300k so primerno utečeni
wink-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
No vseeno 141 km relacija v kosu ni tipična dnevna vožnja, če prevoziš na dan 40 km bo poraba vseeno blizu 0 l/100 km.

Je pa zanimivo kako so proizvajalci, ki jim nikakor ni uspelo priti na trg klasičnih nepriključnih hibridov (VW Jetta hybrid) sedaj s priključnimi hibridi kar naenkrat dobili zagon, saj poraba v hibrdnem načinu tu nikogar ne briga.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Lahko da se motim in naj me kdo prosim popravi ampak baterija pri gte se nikdar popolnoma ne izprazni. To kar trdijo na siol testu je bedarija. Ti lahko voziš nonstop v GTE mode, saj je del moči bencinskega motorja namenjen da vzdržuje energijo v bateriji in jo tudi polni. Seveda to ni ekonomično, vendar zagotavlja, da lahko voziš športno dokler imaš bencin.
Vprašanje je tudi v kakšnem načinu so vozili, seveda obstaja tudi avtomatski in tudi tale poraba je iz trte izvita, kaj so tile reveži delali z avtom, glede na to, da niti niso znali hoteli razložiti, kako deluje.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
No vseeno 141 km relacija v kosu ni tipična dnevna vožnja, če prevoziš na dan 40 km bo poraba vseeno blizu 0 l/100 km.

Je pa zanimivo kako so proizvajalci, ki jim nikakor ni uspelo priti na trg klasičnih nepriključnih hibridov (VW Jetta hybrid) sedaj s priključnimi hibridi kar naenkrat dobili zagon, saj poraba v hibrdnem načinu tu nikogar ne briga.



zmaga.gif


Imaš prav, to ni ravno tipična dnevna vožnja, če voziš malo km dnevno zna bit top izbira. Vseeno se mi zdi poraba kar huda, res vprašanje kaj so počeli z njim.
evil.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.769
833
113
Delajo to kar z vsakim avtom: kar hočejo in napišejo tako kot njim paše, verodostojnost in kvaliteta člankov je pa šla strmo navzdol.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik PaviGFY pravi:
Lahko da se motim in naj me kdo prosim popravi ampak baterija pri gte se nikdar popolnoma ne izprazni. To kar trdijo na siol testu je bedarija. Ti lahko voziš nonstop v GTE mode, saj je del moči bencinskega motorja namenjen da vzdržuje energijo v bateriji in jo tudi polni. Seveda to ni ekonomično, vendar zagotavlja, da lahko voziš športno dokler imaš bencin.

Mislim da nimaš prav!
V določenih (skrajnih) primerih se seveda tudi baterija izprazni. Pri GTE načinu + full gasu se baterija bolj malo (ali nič) polni.Če boš recimo pri minimalno napolnjeni bateriji parkrat zapored pospeševal 0-200 km/h v GTE načinu,boš kmalu pokuril baterijo do konca in bodo pospeški sigurno slabši kot če bi to isto pospeševanje potem naredil pri polni bateriji