VW Golf GTE

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
še enkrat: sam ne primerjam v tem primeru, hočem samo reči, da 1.4TFSI bencinc prekaša 1.8 in 1.5 atmosferca, ki je v priusih. in pika

Verjetno imaš prav! Niti nisem imel v mislih tvojih odgovorov,ampak bolj tiste,ki sploh delajo primerjavo hibrida z 2 km EV dosega s tistim,ki ima 40 km...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
še enkrat: sam ne primerjam v tem primeru, hočem samo reči, da 1.4TFSI bencinc prekaša 1.8 in 1.5 atmosferca, ki je v priusih. in pika

To je lahko samo tvoje mnenje, PIKA.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Ali mi lahko kdo (v številkah) pokaže smiselnost takih vozil? Priusa lahko izvzamemo, ker mi je grd kot smrt in ga ne bi imel. Zdi se mi, da (še vedno) gre samo za modno muho in nič več. Kupijo tisti, ki hočejo biti drugačni, in "in". Racionalen nakup? Neeee!

P.S.: ne zanima me, kaj bo čez 20 let. Danes.

Te zanima kaj se dogaja danes? V katero smer gre trend? Ti dam en primer: na nizozemskem trgu je bilo v Juniju 2015 prodanih 652 Golfov GTE,kar predstavlja približno polovico (POLOVICO!!!) vseh prodanih Golfov na istem trgu. Da norveškega trga raje sploh ne omenjam...
Taka so dejstva DANES! Lahko pa zdaj še naprej trdiš,da gre za modno muho in neracionalen nakup,ampak dvomim da bo kupce teh vozil to zanimalo
grims-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Skrije se lahko po performancah, niti približno pa ne po porabi, če misliš da je nek stratified vbrizg višek tehnologije in pojem "šparanja" pri hibridu se močno motiš.

Turbo, vbrizg in podobne tehnologije naredijo veliko pri klasičnem menjalniku, pri hibridu je ves smisel da za to skrbi baterija in motor (in pogon) ostane preprost. Vse kar motor mora imeti je dober izkoristek pri neki srednji moči, ne pa lean burn v prostem teku in pri jajcanju v koloni.

Ko bo TSI (lahko tudi hibrid) imel porabo 4,1 l/100 km pri 96 kmh na AC na 17" gumah se pa oglasi.

Naš testni GTE je imel opcijske tašportne gume gor, recimo. Pa pri 100 na uro po AC ne vem, če bi porabil več kot 4,5 ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Ali mi lahko kdo (v številkah) pokaže smiselnost takih vozil? Priusa lahko izvzamemo, ker mi je grd kot smrt in ga ne bi imel. Zdi se mi, da (še vedno) gre samo za modno muho in nič več. Kupijo tisti, ki hočejo biti drugačni, in "in". Racionalen nakup? Neeee!

P.S.: ne zanima me, kaj bo čez 20 let. Danes.

Ti lahko dam primer kar pri sebi, Moj domači avto cca 95% od 10K km na leto naredi tako, da bi se lahko vozil le na štrom. Če bi izbiral med golfom GTD in GTE (ta sta recimo primerljiva), bi GTEja noter prinesel v 2 letih ...
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Ali mi lahko kdo (v številkah) pokaže smiselnost takih vozil? Priusa lahko izvzamemo, ker mi je grd kot smrt in ga ne bi imel. Zdi se mi, da (še vedno) gre samo za modno muho in nič več. Kupijo tisti, ki hočejo biti drugačni, in "in". Racionalen nakup? Neeee!

P.S.: ne zanima me, kaj bo čez 20 let. Danes.

Ti lahko dam primer kar pri sebi, Moj domači avto cca 95% od 10K km na leto naredi tako, da bi se lahko vozil le na štrom. Če bi izbiral med golfom GTD in GTE (ta sta recimo primerljiva), bi GTEja noter prinesel v 2 letih ...

Koliko kilometrov pa narediš, da narediš v dveh letih razliko v ceni med obema golfoma?
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.437
2.390
113
Pomurje
10kkm, saj je napisal. Očitno je samo 630€ razlike v nabavni ceni med GTE in GTD
 
Nazadnje urejeno:

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
10kkm, saj je napisal. Očitno je samo 630€ razlike v nabavni ceni med GTE in GTD

Moja napaka. Sem spregledal. V 20.000 km se cena že izenači?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Malo na hitro računal ... Šel preverit cenik, razlike je 3 jurje. Torej bi rabil 6 let. Včasih je bilo razlike manj, se mi zdi, manj kot 2 jurja ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Groba računica za 10k km letno gre nekako takole:
GTE: 34k € + 300 € gorivo/leto + 420 € registracija
GTD: 30k € + 900 € gorivo/leto + 613 € registracija === 793 €/leto več kot GTE
GTI: 30k € + 1300 €gorivo/leto + 663 € registracija === 1.243 €/leto več kot GTE

Po uradnih cenikih je razlike 7k € - subvencija.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Groba računica za 10k km letno gre nekako takole:
GTE: 34k € + 300 € gorivo/leto + 420 € registracija
GTD: 30k € + 900 € gorivo/leto + 613 € registracija === 793 €/leto več kot GTE
GTI: 30k € + 1300 €gorivo/leto + 663 € registracija === 1.243 €/leto več kot GTE

Po uradnih cenikih je razlike 7k € - subvencija.

Nisem (še) navdušen. Če upoštevamo civilnejše različice golfov, pa sploh ne. Bom še počakal, da drugi zame stestirajo in razvijejo tehnologijo.
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Groba računica za 10k km letno gre nekako takole:
GTE: 34k € + 300 € gorivo/leto + 420 € registracija
GTD: 30k € + 900 € gorivo/leto + 613 € registracija === 793 €/leto več kot GTE
GTI: 30k € + 1300 €gorivo/leto + 663 € registracija === 1.243 €/leto več kot GTE

Po uradnih cenikih je razlike 7k € - subvencija.
6k minus subvencija, ker serijska oprema GTD in GTE ni čisto primerljiva (enako velja za GTI).
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
433
83
jaz pa, da nekdo na nizozemskem ali norveškem usuje GTEja in ga proda poškodovanega :D
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Groba računica za 10k km letno gre nekako takole:
GTE: 34k € + 300 € gorivo/leto + 420 € registracija
GTD: 30k € + 900 € gorivo/leto + 613 € registracija === 793 €/leto več kot GTE
GTI: 30k € + 1300 €gorivo/leto + 663 € registracija === 1.243 €/leto več kot GTE

Po uradnih cenikih je razlike 7k € - subvencija.

Nisem (še) navdušen. Če upoštevamo civilnejše različice golfov, pa sploh ne. Bom še počakal, da drugi zame stestirajo in razvijejo tehnologijo.
smile-1.gif

Civilnejše različice golfov (še) nimajo PHEV ekvivalenta. Ker ko bo enkrat 1.2 TSI + elektromotor v igri, se pa jaz v vrsto postavim.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Hm, če je GTE primerljiv GTD, bo potem 1.2 TSI hibrid recimo primerljiv z 2.0 TDI, cenovno bo nastala velika razlika in se bo še manj splačal PHEV. Treba je vedeti da klasične močnejše avte draži DMV pa tudi tovarna sama si verjetno privošči več marže, če greš 1.4 TSI menjat z 1.2 TSI nekako nisi nič kaj pocenil proizvodne cene, ali ne? Manjša baterija kot 8 kWh že ne sme biti, manjša moč električnega dela je lahko ampak to bistveno ne poceni avta.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Razlika v ceni bo enaka ali manjša (absolutni znesek, v % pa zna bit večja). Ampak za 3 jurje razlike to sprejmem.
Sporstvan 2.0 TDI DSG je 25 jurjev. Če bi bil hibrid 27 ali 28, je to OK.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Za golfa?
smile-1.gif

Zakaj pa ne?
Itak na koncu ponavadi pristaneš tam nekje.
Zadnjil recimo malo gledal, s čim bi zamenjal domači avto. Križanec ali enoprostorec nižjega srednjega, avtomatik, tam okoli 130-150 konjev, bencinec. Francozi takoj odpadejo (ni kombinacije motorja in menjalnika), takisto ford, pri ollu je samo zafira tourer z enim samim motorjem, CX-3 je malo majhna (ampak OK; je opcija), yeti je star, potem pa počasi bolj ali manj zmanjka.