VW Golf GTE

blackberry

Pripravnik
29. jul 2008
409
0
16
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/QytLehr8pRE&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/QytLehr8pRE&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>

Če bi to čudo obstajalo v karavanski izvedbi, bi bil moja prva izbira.

Kombinacija BENZ-EL, se mi zdi top
cool-1.gif


Čakam na karavana in nekoliko nižje cene.

Morda čez 5let, če bo nov pod 30.000€

Black
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Sem včeraj vozil GTE in pa navadnega na elektriko... res fajn avtomobila,.... v prihodnosti enkrat
smile-1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.439
2.390
113
Pomurje
Avto je vsekakor bomba. Če kupuješ v tem rangu € je vreden razmisleka.

Ekonomske računice pa ni in je še dolgo ne bo. So cene daleč previsoke. To ni za ljudi, ki avte menjamo na 3-6 let. Andy npr. ima drugačno računico.
Glede na začetek VW s to tehnologijo je prav tako zelo zelo vprašljiva vzdržljivost.

Dizle delajo že xy let, pa so komaj v zadnjem času postali zanesljivi.

EDIT: popravil in dal v rdečo
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
hja, tvoj pogled pač
dizle delajo že xy let, pa ravno sedaj so postali tako nezanesljivi (po zaslugi EURO norme in elektronike, povezane z njo), da je preskok na TFSI tehnologijo več kot odlična izbira
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.191
1.198
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Avto je vsekakor bomba. Če kupuješ v tem rangu € je vreden razmisleka.

Ekonomske računice pa ni in je še dolgo ne bo. So cene daleč previsoke. To ni za ljudi, ki avte menjamo na 3-6 let. Andy npr. ima drugačno računico.
Glede na začetek VW s to tehnologijo je prav tako zelo zelo vprašljiva vzdržljivost.

Dizle delajo že xy let, pa so komaj v zadnjem času postali zanesljivi.

EDIT: popravil in dal v rdečo

OK, ni čisto ista cena, kot dizel, ampak velike razlike pa v resnici ni. Takole čez prst: do GTD, ki je primerljiv, je zelo majhna razlika in celo do enako opremljenega 1.6 TDI je le okoli 7 jurjev razlike pri nakupu ...

Kar pa se tiče vzdržljivosti: motor je znan že dolgo, menjalnik tudi. Elektromotor ni ravno nekaj, kar bi se ne le v avtih, tudi v drugih napravah, prav kvarilo, tako da so vprašanje le baterije in elektronika ...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Je že prvih nekaj vpisanih na spritmonitor:
http://www.spritmonitor.de/de/...amp;powerunit=2

Že tu se lepo vidi, da imajo uporabniki velike probleme voditi porabo obeh energentov hkrati, ampak recimo da so tisti pod 5l/100 km za moje pojme bolj reprezentativni. Tistih z višjo porabo pa ne razumem, ali ne vedo da je treba avto priklučit, ali pa ne znajo vpisat porabe.

Saj če gledam vpise za Ampero je podobna zmeda.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Za nekih 20k km letno in polnjenjem 1x na dan se bo treba zelo potruditi, da bi se približal 2l. Okrog 3l se mi zdi dokaj realna vrednost in tudi zelo dober rezulalt za tak avto.

Je pa pri vseh PHEV tako da več km letno kot delaš manj boš prevozil v EV.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Jaz tole razumem bolj tako: lahko se vozi za 2l ali pa za 7l

Jaz bi rekel da je razpon še večji,nekje med 0,5 in 10 litri! Upokojenec,ki ga rabi za po mestu in okolici,in gre parkrat letno na daljšo pot,bo imel okoli 0,5 litra,schumacherji bodo imeli pa 10 litrov...
Tako da tile podatki o porabi PHEV vozil so precej relativni,ni to Golf 2 dizel,ki 95% voznikom porabi med 4 in 4,5 litra
evil.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Poraba el.energije se lahko vzame iz avtomobila. Goriva tudi. Cas za app., ki bi to pocel. Ali SW avtomobilov tega ne pusti?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Sedaj ta poraba elektrike ni nekaj relevantna, ali je 15 ali 20 kWh/100 km, ampak na spritmonitor bi se moglo vpisovati dejansko porabo na vtičnici in ne tisto kar avto javlja, da je bilo dobljeno iz baterije, razlika je tu hitro 10%.

Dnevno vpisovanje elektrike vsakič ko polneš je tudi nepraktično in zamudno, poleg tega nimaš merilca elektrike na javnih polnilnih postajah. Tako da bo zanašanje na spritmonitor v prihodnje zelo netočno.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Izvedljivo je, da bi avtomobil vedel, koliko energije je dobil, koliko porabil, nacin polnjenja?
Objavit statistiko tega je majhna tezava.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kako natančno avto meri porabo je odvisno samo in zgolj od proizvajalca vozila, to je isto kot poraba klasičnega goriva, nekje BC laže manj nekje več.

Praktično noben EV ti na BC ne bo prištel izgube polnilca ali uporabo elektrike za gretje ko je priključen ali za termalni nadzor baterije med polnjenje ...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Edino prav je da avto meri porabo iz baterije in da pri polnjenju upošteva "stanje" v bateriji. Za stroške "gospodinjstva" to sicer ni ok, ampak za primerjavo porabe kot porabe energenta je tole edino veljavno.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Se strinjam za sam nadzor koliko kWh za koliko km in podobno je to bolj točen podatek, ampak ni pa to podatek o porabljeni energiji avta.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.439
2.390
113
Pomurje
Berem danes prilogo na kolesih v Delu, kjer je test GTE. Poraba me je presenetila, dobrih 7 litrov bencina na 100km. To pa je slabo za hibrida.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Sem tudi jaz videl, na test so že prejeli avto, ki je imel toliko bo BC in tudi oni niso uspeli priti nižje, seveda brez polnjenja. Prvič sem tudi videl, da je letela opazka na DSG menjalnik, češ da kazi uglajenost EV pospeševanja
wink-1.gif


Saj zato bi pa radi vsi preskočili HEV in šli direktno na PHEV, ker jim enostavno ne uspe. Čez lužo se nekaj trudijo z Jetto hybrid, real life povprečje (Fuelly.com) 5,9 l/100 km.