Citat:
Uporabnik N75 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne katastrofa, pač način razmišljanja. Zoe s sabo vozi dodatno maso hitrega polnilva, pri VW prvijo,d a anj bodo e-avti lahki, za hitro polnjenje pa naj poskrbijo polnilne postaje.
V bistvu imajo prav - ampak v malo bolj EV razvitem času, kjer je polnilnih postaj dosti, ne pa še zdaj. V (recimo temu) prehodnem obdobju je potreben tudi kak kompromis ...
Avto brez 11kW polnilca(ali še bolje 22kW) nima prihodnosti.
Zame je avto brez možnost polnjenja 22kW neuporaben
npr za relacijo Koper-Maribor-Koper
Bodoči uporabniki EV želimo imeti na vozilu 22kW polnilec.
AC polnjenje večjih moči je brezveze. Povprečno slovenjsko gospodinjstvo nima niti 3 faznega priklopa torej si omejen doma na eno fazo in 16A varovalko. To je tudi standard v evropi.
Na javnih polnilnicah je pa AC polnjenje totalno neprimerno oz. AC je v uporabi SAMO zaradi 230V omrežne napetosti. Če greš postavljat sistem polnilnic katere uporabljajo moči nad 10kW ja ne boš kompliciral z ACjem na 230V, se uporabi DC na višji napetosti in imaš manjše izgube ter zraven še ceneje pride postaja in celotna regulacija.
Torej ja, realno je serijsko AC na eni fazi 16A (3.6kW) to to. Verjetno ko se bo trg razvijal se bo za razne "kmete" ki premorejo 3 fazni štrom omogočalo nakup še dveh polnilnih linij (11kW), karkoli več je totalno zgrešeno z razvojem.
In mislim da VW tu razume trg. Golf EV je to kar bo tehnično bil EV avto prihodnosti.
Aja, vožnja na dopust in po road tripih z EVjem je trenutno totalno neracionalna zadeva. Če imaš za to EVja potem pač spadaš v 1% posebnežev za katere tovarne ne bodo prilagajale modelov.