VW e-Golf

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
In zakaj e-Golf in podobni zate niso uporabni?

"Uporaben" je relativna beseda v tem primeru...
Zame je uporaben recimo Golf GTE! Golf EV je pa zame delno uporaben,torej idealno uporaben samo v primeru,da imam poleg njega še en bencinski ali dizelski avto.Ker da z avtom za več kot 30k eur ne morem niti iz Kopra do Ljubljane z enim polnjenjem (da sploh ne govorim o daljših razdaljah),khm...ne hvala! Vem da se bo sedaj našel kdo,ki bo komentiral,da se lahko na vsakih 80 km ustavljam na ev črpalkah in ga polnim,ampak še enkrat,ne hvala,nimam časa viset tam,raje skurim tistih nekaj litrov bencina in sem doma,ko želim!

Seveda, zato pa so tu v prednosti PHEV in hibridi (pip)... predvsem Golf GTE, Ampera in recimo še i3-REX ... od tega kar se prodaja pri nas.
zmaga.gif

Od teh treh le golf, ostalo je na bencin nepremičnina
evil.gif

Kakšne pa ima pospeške v popolnoma električnem načinu? Mogoče veš 0-100 samo na elektriko?

P.S.: Ste ga vozili v Grčiji?
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Golf EV bi moral imeti pospešek okoli 6s ali pa bližje 5s. Da bi bil zanimiv in bi opravičil potencial elektro motorja. Morda pa nekoč E-GTI
smile-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ko je baterija prazna, ne.

Hm, tudi ko bencinski motor polni generator se premika čisto solidno. Brez problema dosega elektronsko omejeno maksimalno hitrost, ki je po števcu 169km/h (v resnici 161km/h)...

Kljub temu, da nekih dirkaških pospeškov ni, se vseeno od 80 do 120km/h premakne v spodobnih 6 sekundah.
wink-1.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Nebi se ravno strinjal,tudi s prazno baterijo gre Ampera zelo dobro,glede na moč motorja seveda! Končno hitrost ima,kakršno pač ima. Recimo na Vršič pa gre s prazno baterijo hitreje kot Astra 1,4T s 140 KM. Razen če je tvoja primerjava v tem primeru konkretno z Golfom GTE?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Govorim na splošno (ne vem..mogoče je problematično z vidika varnosti)...a škoda ker proizvajalci el. vozil ne omogočijo dokupa dodatnega packa baterij, ki bi jih lahko montiral (npr.) na dno prtljažnega prostora, seveda na konto manj prostora..a vseeno s podaljšanjem dometa?

Seveda bi v ta namen naredili že predpripravo za priklop ter ustrezno izvedenko baterije, ki bi lepo sedala na dno in zavzela čim manj prostora (mogoče 10 cm v višino).

?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Mislim da na to vprašanje na boš dobil pametnega odgovora,je pa vsekakor smiselno in logično vprašanje. Podobno bi lahko vprašali Toyoto,zakaj recimo že kar nekaj let obstajajo firme,ki navadnemu Priusu dodajo komplet baterij in ga predelajo v plug-in verzijo,hkrati pa tega 20 let ni bila sposobna ponuditi Toyota sama (logična razlaga:seveda je bila tehnično sposobna,ampak jim ni bilo v interesu + tukaj so še interesi naftnega lobija).
Ampak to je tema o Golfu EV....
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Mogoče kdo ve, kakšen polnilnik ima e-Golf?

Znanec ga je imel na testu od PIA-e in mu ga je polnilo z max. 16A na 32A polnilni postaji. Vsaj tako pravi - jaz ga še nisem dobil v roke.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Mogoče kdo ve, kakšen polnilnik ima e-Golf?

Znanec ga je imel na testu od PIA-e in mu ga je polnilo z max. 16A na 32A polnilni postaji. Vsaj tako pravi - jaz ga še nisem dobil v roke.

Ladegeraet fuer Hochvoltbatterie AX4;3.6kW;mit Steuergeraet fuer Hochvoltbatterieladegeraet J1050
lokacija pod pokrovom motorja
vhod AC 100-240V, 16A
izhod DC 220V-450V, 12A
izkoristek 93%
teža 5.8kg
ima ti izhode, 1. na močnostno in krmilno elektroniko, 2.visokonapetostno ogrevanje 3.električni klimakompresor
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Ne katastrofa, pač način razmišljanja. Zoe s sabo vozi dodatno maso hitrega polnilva, pri VW prvijo,d a anj bodo e-avti lahki, za hitro polnjenje pa naj poskrbijo polnilne postaje.
V bistvu imajo prav - ampak v malo bolj EV razvitem času, kjer je polnilnih postaj dosti, ne pa še zdaj. V (recimo temu) prehodnem obdobju je potreben tudi kak kompromis ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Zoe s seboj ne nosi dodatne mase hitrega polnilnika, ker uporablja avtomobilovo lastno enoto za regeneracijo zavorne sile tudi kot polnilec. Posledično lahko Zoe polni z močjo do 43kW, kar je že skoraj moč 50kW DC hitre polnilne postaje.
Minus pri takem polnilniku je pač ta, da je polnjenje iz enofazne vtičnice potratno in posledično počasno. Polnjenje na 22kW polnilni postaji pa hitro in učinkovito.

Cena hitre DC polnilne postaje je koliko? Kdo si jih lahko privošli postaviti?
Cena 22kW AC polnilne postaje pa je 3k - 4k EUR? Postavi jih lahko vsak gostinski lokal ali nakupovalni center, ki želi privabiti goste tudi na tak način.
 

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ne katastrofa, pač način razmišljanja. Zoe s sabo vozi dodatno maso hitrega polnilva, pri VW prvijo,d a anj bodo e-avti lahki, za hitro polnjenje pa naj poskrbijo polnilne postaje.
V bistvu imajo prav - ampak v malo bolj EV razvitem času, kjer je polnilnih postaj dosti, ne pa še zdaj. V (recimo temu) prehodnem obdobju je potreben tudi kak kompromis ...

Avto brez 11kW polnilca(ali še bolje 22kW) nima prihodnosti.

Zame je avto brez možnost polnjenja 22kW neuporaben
npr za relacijo Koper-Maribor-Koper

Bodoči uporabniki EV želimo imeti na vozilu 22kW polnilec.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Na relacijah bo vsekakor bolj uporabno polnjenje na DC(+AC 43kW) hitri polnilni postaji na avtocesti, kot na 22kW. 22kW bo bolj fall-back, če DC postaje ne bodo delale ali pa bodo zasedene.

Ampak Zoe tega problema ne bo imela. Tudi na hitri polnilni postaji se bo lahko polnila z 43kW, kar je skoraj enako dobro, kot 50kW DC.

Vsekakor pa velja - bigger is better.
 
Nazadnje urejeno:

N75

Pripravnik
13. jul 2012
253
0
16
N.Gorica
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Zoe s seboj ne nosi dodatne mase hitrega polnilnika, ker uporablja avtomobilovo lastno enoto za regeneracijo zavorne sile tudi kot polnilec. Posledično lahko Zoe polni z močjo do 43kW, kar je že skoraj moč 50kW DC hitre polnilne postaje.
Minus pri takem polnilniku je pač ta, da je polnjenje iz enofazne vtičnice potratno in posledično počasno. Polnjenje na 22kW polnilni postaji pa hitro in učinkovito.

Cena hitre DC polnilne postaje je koliko? Kdo si jih lahko privošli postaviti?
Cena 22kW AC polnilne postaje pa je 3k - 4k EUR? Postavi jih lahko vsak gostinski lokal ali nakupovalni center, ki želi privabiti goste tudi na tak način.

Se strinjam.

Tudi v primeru e-golf ki ima ločen polnilec bi nadgradnja
iz 3kW na 22kW dodatnih 20kg in cena dodatno 2.000 do 5.000 EUR
in ker ima tudi Combo2 DC polnjenje
bi bil to super uporaben avto.