Citat:
Prihaja največja dobrodelna avantura letošnjega leta: DEŽELAK = JUNAK! Miha bo ponovno zbiral denar za otroke, ki si želijo na počitnice, a jim je to zaradi različnih življenjskih situacih onemogočeno. Ker si prav vsak otrok zasluži počitnice, se bo Miha podal na prav posebno pot. Dobrodelno pot okoli Slovenije! Ne z avtom, ne z avtobusom, ne z vlakom … Na pot se bo podal s kolesom Nakita!
Mu bo uspelo priti do cilja? Prepričani smo, da mu bo!
Radio 1 in Deželak računata tudi nate! Pomagaj mu in skupaj bosta naredila nekaj dobrega za otroke! Pošlji SMS POMAGAM1 ali POMAGAM5 na 1919 že zdaj! Z vsakim poslanim SMS-om boš doniral 1 EUR ali 5 EUR; če pa bi želel donirati več, pošlji mail na: fundacija@radio1.si
Oglej si traso, ki jo bo Deželak Junak prekolesaril, zato da bodo tudi otroci iz socialno ogroženih družin prišli do počitnic, ki si jih zaslužijo. Mihova pot se prične v soboto, 28. maja, v KRANJSKI GORI!
Spremljaj pa tudi LIVE STREAM Deželakovega dobrodelnega popotovanja in v realnem času spremljaj vse Mihove pripetljaje in dogodivščine.
Veseli bomo tvoje podpore, če pa bo Deželak v tvojem mestu, ga pa le pocukaj za rokav in mu povej kakšno spodbudno misel. Navdušen bo, verjemi!
Citat:
Brez hrupa, brez izpuha, brez skrbi.
Volkswagen e-Golf, Golf na izključno električni pogon.
Pogon e-Golfa.
Elektromotor predstavlja inovativno pogonsko tehnologijo, ki je pri e-Golfu dopolnjena s še enim naprednim ukrepom: rekuperacijo. Energija, ki se ustvarja pri zaviranju, se shranjuje. S porabo, ki znaša le 12,7 kWh/100 km, je e-Golf eden najvarčnejših električnih avtomobilov v svojem razredu. To pomeni, da vas bo 100 km vožnje stalo le 2,1€ (pri ceni električne energije 0,1629 €/kwh).
e-Golf ne ponuja le enakomerno visokega navora v celotnem območju vrtljajev, pač pa navdušuje tudi z osupljivimi pospeški - iz mirovanja doseže hitrost 60 km/h v pičlih 4,2 sekunde.
Novi e-Golf je sinonim za dovršeno tehniko, s tem pa tudi za zanesljivost baterije, ki ima osemletno garancijo.
S polno močjo.
Novi e-Golf ponuja različne možnosti za polnjenje baterije. Ena od možnosti je polnjenje s polnilnim kablom, ki ga doma priključite na običajno električno vtičnico. Najhitreje pa bo e-Golf pripravljen za start pri polnjenju z enosmernim tokom. To je mogoče na javnih polnilnih postajah, kjer lahko s sistemom za hitro polnjenje baterijo napolnite v pičlih 30 minutah.
Popolna učinkovitost.
Z električnim akcijskim radiem, ki znaša od 130 do 190 kilometrov, je e-Golf idealen vsakodnevni sopotnik. Navsezadnje okoli 80 % vseh voznikov ne prevozi več kot 50 kilometrov na dan. Akcijski radij je pri e-Golfu mogoče povečati z voznima profiloma ECO in ECO+.
Citat:
A bigger, 35.8-kWh battery but the same, slow 3.6-kW onboard charger. Those are the under-the-metal specs for the next-gen VW e-Golf, according to Electrive.net. The pack will have 48 percent more capacity, which should be enough for a real-world range of around 124 miles.
Citat:
VW is going to use the Paris Motor Show to preview its shift towards a heavy emphasis on electric vehicles. We learned a lot about the new concept and what it signifies earlier this week, and today VW released its first teaser images of the car. They show a rendered (or at least highly modified photograph) of a sleek, potentially Golf-ish car with lots of LEDs and a bit of lens flare for good measure.
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
VW bo že nekaj dodatnih stvari vgradil noter, da se lahko pokvarijo. Če ni več turbin in DSG-jev bodo not nametali pa kaka nepotrebne vezja in podobno, ter jih sprogramirali da se pokvarijo ob tem in tem času. Ne bodo se kar odrekli denarju iz rezervnih delov.