VW e-Golf

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Kakšen interes pa bi imeli proizvajalci, da favorizirajo ICE pred EV? Dobijo kak cent od prodaje fosilnih goriv? Pomoje je tudi EV ceneje narediti, saj odpade kar nekaj sistemov, ki delajo ICE kompliciran (visokotlačne pumpe, turboti, filtri delcev, etc etc)

Če bi bili pametno bi naredili neko varianto preko najema baterij, ampak tako varianto, da se to človeku splača. Oz da bi potem prišel EV enako, kot ICE, s tem da bi proizvajalci lepo vlekli denar še od najema baterij, zdaj pa ne vlečejo več nič, razen servisa in rezervnih delov, ki pa tudi pomoje zadnje čase ni več nek hud biznis.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Prav servisi ICE so največji biznis.
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Pa kako...ravno včeraj gledal novega P308. Servis je na 20.000km ali 1x letno, stane pa 170-220 eur. Kje je zdaj tu silni biznis, ki odtehta več, kot pa recimo najem baterij mesečno "po dejanski porabi" pa mi ni jasno?
Mogoče nisem bil dovolj jasen. Dali bi ven indetično opremljen EV, po isti ceni, kot ICE, s tem da najem baterij pride nekje toliko, kot bi šlo za strošek goriva. V tem primeru dobi proizvajalec nazaj veliko več od najema, kot pa od servisiranja ICE, IMO.
Za potrošnika bi bil tak strošek obeh avtomobilov skoraj identični (nakup+servis oz after sale) in ne tako kot zdaj, ko pride EV 10k+ več, kot ICE. V tem primeru jaz osebno sploh ne bi razmišljal o ICE, edino če bi delal večje fure, kot jih EV premore. Kar pa, spet IMO, za veliko slovencev ni realno stanje.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ni nujno. Poglej Outlanderja PHEV v UK.

zmaga.gif

Outlander je izjema,ki potrjuje pravilo
cool-1.gif

Ni kaj,kapo dol Mitsubishiju za to potezo,čeprav tukaj je še vedno govora o ceni okoli 40k eur,če se ne motim? Bolj me sicer zanima,koliko je možnosti,da kaj takega naredijo pri VW,torej ponudijo EV ali PHEV za približno enako ceno navadnega,recimo za okoli 20k (velja tudi za Opel,Ford in ostale...).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
darjan, točno to je bil plan Renaulta s svojim najemom. Ampak če preračunaš te njihov najem efektivno stane 5-6 €/100 km dodaj temu 1,5 €/100 km za elektriko, vse to v avtu velikosti Clia. Mene je pri Priusu bencin v zadnjih treh letih stal 6,6 €/100 km, pa je večji avto.

e-Golf po avstrijskem konfiguratorju stane 35k €, recimo, da ga uspeš s subvencijo dobiti za 30k € na cesto. Primerljiv navaden golf bi bil 1.6 TDI DSG, ki je po istem avstrijskem konfiguratoju cenjen na 26k €. Torej razliko 4k € dobiš noter kot bi rekel keks ... če kupuješ v Avstriji in seveda če dobiš za oba podobne popuste.

Pri nas so načeloma vsa vozila cenejša kot v tujini, me res zanima če bo tako tudi pri EV, jaz malo dvomim ker ciljna publika pač ni povprečen Janez.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Prodajalec na VW mi je rekel, da naj bi biola cena v Sloveniji nizja, kot drugje. Ampak, kaj ti to pomaga, ko je nekdo porezerviral vse subvencije.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Prodajalec na VW mi je rekel, da naj bi biola cena v Sloveniji nizja, kot drugje. Ampak, kaj ti to pomaga, ko je nekdo porezerviral vse subvencije.

točno, ker smo Slovenistan
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Ja, subvencije bodo zdaj krive. Zakaj pa non-EV gredo tako v prodajo, čeprav ni subvencij? Tale EV geto je že čisto mimo s temi subvencijami, kot da brez ne gre kupit..aja wait..potem je šele drago ko žafran.

Gasper, točno kater model pa je bil to, se dobi v slo?
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Daj ne pretiravaj. EV so prihodnost, če je tebi prav ali ne in takšno razmišljanje je mimo. Še premajhne subvencije so ... kako imamo (ne)urejeno glede rezervacij subvencij, je pa sploh žalostno ...
evil.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Kje pa sem zanikal to? Ampak na račun teh subvencij maš tudi ti dražji štrom doma, namena pa itak ne dosežejo, ker tudi s subvenciko je EV drag ko žafran, tisti ki ga pa kupi pa bi ga itak tudi brez subvencije.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Ajoj, zdaj so pa subvencije za EV krive da imamo dražji štrom?? lol

Mogoče bi ga res, vendar če bi bili EV-ji cenovno bolj dostopni (tudi s pomočjo večjih subvencij), bi jih bilo več na cesti. To je dejstvo.
zmaga.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ampak na račun teh subvencij maš tudi ti dražji štrom doma

hysterical-1.gif

A si še vedno ne znaš izračunati,da država s praktično vsakim prodanim električnim vozilom ZASLUŽI,ker samo pri DDV-ju dobi več,kot vrne kupcu nazaj s subvencijo?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.972
6.991
113
Šele koliko bi zaslužila, če bi imeli subvencije pri vseh avtih, a? 15% vrednosti subvencija!
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Iz vidika države se vedno gleda koliko manj pobere (izgubi) napram klasičnem pogonu, in tu je dejstvo da pobere manj. Sicer pa ali so te subvencine evropska sredstava ali direktno od naše države?

darjan, koncept z izposojo baterije in nižjo nakupno ceno kot si ga opisal ima Renault (Twizy, Zoe) in Nissan (Leaf - opcijsko), ampak vse se prične in konča pri ceni, tako kot vedno. In cenovno se s tem najemom baterije po domače povedano delajo norca iz kupcev, prodaja je pa posledično nikakva.

Za vse ki se jim zdi e-Golf neuporaben, je pa na voljo Golf GTE za približno enako ceno, ampak stroškovno je pač dražji (manj subvencije, letna dajatev, zavarovanje):
http://www.avto-magazin.si/vozili-smo/vozili-smo-volkswagen-golf-gte/
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
In zakaj e-Golf in podobni zate niso uporabni?

"Uporaben" je relativna beseda v tem primeru...
Zame je uporaben recimo Golf GTE! Golf EV je pa zame delno uporaben,torej idealno uporaben samo v primeru,da imam poleg njega še en bencinski ali dizelski avto.Ker da z avtom za več kot 30k eur ne morem niti iz Kopra do Ljubljane z enim polnjenjem (da sploh ne govorim o daljših razdaljah),khm...ne hvala! Vem da se bo sedaj našel kdo,ki bo komentiral,da se lahko na vsakih 80 km ustavljam na ev črpalkah in ga polnim,ampak še enkrat,ne hvala,nimam časa viset tam,raje skurim tistih nekaj litrov bencina in sem doma,ko želim!

Seveda, zato pa so tu v prednosti PHEV in hibridi (pip)... predvsem Golf GTE, Ampera in recimo še i3-REX ... od tega kar se prodaja pri nas.
zmaga.gif

Od teh treh le golf, ostalo je na bencin nepremičnina
evil.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Koliko pa stane, po opremi identičen bencinar/dizel?

Dizel ene 2-3 jurje manj (Golf GTD). Če se prav spomnim, sem pred časom naračunal, da malo čez 2 jurja manj, ko približno izenačiš opremo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:

e-Golf po avstrijskem konfiguratorju stane 35k €, recimo, da ga uspeš s subvencijo dobiti za 30k € na cesto. Primerljiv navaden golf bi bil 1.6 TDI DSG,

105 konjaki TDI primerjaš z 200+ konjskim GTD?

Primeljiv je GTD DSG.

Za šparovne bo prej ali slej zunaj hibridni golf z 1.2 TSI (ali 1.0), pa ne dosti šibkejšim elektromotorjem kot je v GTE (cca 20% manj). Ampak tam bo tudi cena nižja.