VW e-Golf

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Če pa si, pa lahko natančno napišeš, kakšne napake so po tvojem mnenju v vsebini.
Primerjava v nabavni ceni E avta in Aurisa in je tam Auris za 24 al 25k omenjen. To je malo tak-tak, ker je bla cena za hibrida z vsem mogočim od opreme nekje na 24k. Jaz sem mel predračun za 22k brez steklene strehe in usnja ostalo pa vse. Dizl in benciner sta bila cenejša.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Model S pokuri 25 kWh pri 130 km/h (še malenkost več) in pri ceni 0,33€/kWh na nemškem superchargerju je to 8,25€. Če 535d porabi pri enakih razmerah 6l/100kmh (kar je realno) in pri trenutni ceni 1.265€/l, potem plačaš za 100 km 7,59€...

Torej ja, dizel se v Nemčiji bolj splača
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če pišeš za 20KW/h pri Model3 potem je za to dovolj 316D ne 535D. Pa ajde recmo 320D in je do 5l porabe. Če pride 60% energije dejansko v baterije EVja je ok.

Nemci majo štrom po 30c ne naših cenah. Elektrika nima izgub? Pa kdo je tebe šlatal 3 fazno??
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
329
161
43
Ste se zapiknali v te nemce, ko so sli all in na glavo v zelen strom. Kaj pa vsi ostali... cela evropa? Kaj pa ce vzamemo francoske cene stroma ali celo nase?!? Pa da vecina realno fila ponoci v NT po 9 centov/kwh?In Tesla ter superchargerji? A ni mela Tesla akcijo superchargerji free for life? Vam bodo sejki tut cisterne for free podarjali pa adblue filali? Glumite da glava boli, ko primerjate neke boge prezivete tresoce dizle s 10s do 100, s teslami ki so 2x hitrejse in se povrh vsega vozijo same...Ziher trolate ker tko neumen pac ni nihce.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Nemčija je bila kot primer na tvojo nebulozo "štrom dobimo na 1000 in 1 način." "Javohl" so rekli tudi švabi in posledice imaš vidne. Namesto "elektromobilnosti" so dosegli bolj ugodno klimo za dizle, nestabilno elektro omrežje in na koncu vsega skupaj pospešeno vklapljajo nazaj zastarele termoelektrarne.
Drugo kar je, je to, da mi (pa marsikatera druga država) nima elektro distribucije na nivoju, da se bi si lahko sploh privoščili maso elektro-avtomobilov, ki bi vsi polnili ponoči. Pa ne mi začet z nekimi "smart grid" floskulami... Da evropsko elektro omrežje ni pripravljeno na to, je bil dovolj zgovoren dokaz, ko so lani (ali je bilo že predlani) na jugu odklopilo mislim da Črno goro iz omrežja in cel Evropa skupaj ni mogla nadomestiti izpada...

Evo ti scenarij za "elektromobilnost" - vozila postanejo dostopna (cenovno), doseženo močan porast. Na začetku še vse skupaj gre, elektro distributarji zaznajo močan porast odjeme el. energije in skladno temu prilagodijo ceno kWh (ki je realno gledano itak perverzno nizko). Preden folk skuži, kaj se dogaja, je tukaj zima in naenkrat TČ zaradi visoke (višje) cene el. energije niso več tako oh in sploh in morda bi bil kubik bukovih boljša izbira. Kako leto dve še počakajo, "kaj pa če bo", si mislijo, "kmalu bolje." Cena se bo še povišala, saj bo potrebno investirati v nove izvore el. energije (NUK 2 recimo). Ker se bo na trgu zmanjšalo povpraševanje po dizlu, bencinu, KO, drvah, se bodo cene le-teh skladno koregirale (znžale). In trend se bo začel obračat...

In ko bo zagorel prvi power bank iz odsluženih litijievih celic, bodo tudi to doživelo svoj bridki konec.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
In še zamenjaj 30% našega voznega parka z EVji, koliko je to pobranih davkov/trošarin? Celi Sloveniji ali ima TČ, EV ali ne bi podražili štrom konkretno, kot se ga že s fotovoltaiko, EVji ipd. Pa še 5k subvencije delit seveda... :bonk:

Pa gre financiranje drugega bloka, ki bi pa res bil eko kar se tiče CO2 in drugega sr***.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Meni pa ni jasno kdo naj bi verjel v te pravljice o poceni osebnem prevozu v prihodnje? Itak da smo že danes na točki, kjer lahko rečemo da je pleha na cesti preveč, pa sploh ni pomembno ali EV ali dizel, na tej točki je samo vprašanje regulacije kaj bo dopuščeno da bo ceneje EV ali dizel. Mislim da je odgovor več kot očiten. Draga bosta pa oba.

Dizel/bencin bo v prihodnje dražji zaradi strožjih okoljskih predpisov, tako nakup kot vzdrževanje, potem so tu razne dajatve, ki samo še čakajo, da se jih uvede, cena goriva je le del zgodbe.
EV bo pa z vsako generacijo cenejši, kdo ne verjame da je lahko gola proizvodna cena v rangu dizelskega avta, smo še daleč ampak verjamem da bomo prišli do te točke.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Meni pa ni jasno kdo naj bi verjel v te pravljice o poceni osebnem prevozu v prihodnje? Itak da smo že danes na točki, kjer lahko rečemo da je pleha na cesti preveč, pa sploh ni pomembno ali EV ali dizel, na tej točki je samo vprašanje regulacije kaj bo dopuščeno da bo ceneje EV ali dizel. Mislim da je odgovor več kot očiten. Draga bosta pa oba.

Dizel/bencin bo v prihodnje dražji zaradi strožjih okoljskih predpisov, tako nakup kot vzdrževanje, potem so tu razne dajatve, ki samo še čakajo, da se jih uvede, cena goriva je le del zgodbe.
EV bo pa z vsako generacijo cenejši, kdo ne verjame da je lahko gola proizvodna cena v rangu dizelskega avta, smo še daleč ampak verjamem da bomo prišli do te točke.
A je že kak novinar napisal to resnico? Vsi pišejo samo izračune, po koliko km se ti povrne investicija v EV.
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
7.033
3.735
113
Ste se zapiknali v te nemce, ko so sli all in na glavo v zelen strom. Kaj pa vsi ostali... cela evropa? Kaj pa ce vzamemo francoske cene stroma ali celo nase?!? Pa da vecina realno fila ponoci v NT po 9 centov/kwh?In Tesla ter superchargerji? A ni mela Tesla akcijo superchargerji free for life? Vam bodo sejki tut cisterne for free podarjali pa adblue filali? Glumite da glava boli, ko primerjate neke boge prezivete tresoce dizle s 10s do 100, s teslami ki so 2x hitrejse in se povrh vsega vozijo same...Ziher trolate ker tko neumen pac ni nihce.
Koliko te je prišla končna cena za tvojo Teslo, koliko te potem še stane kilometer, kolikšen domet ima, ali jo doma polniš preko gospodinjske vtičnice?
Pa koliko pride vzdržavanje in koliko kilometrov naredi baterija v svoji življ. dobi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
A je že kak novinar napisal to resnico? Vsi pišejo samo izračune, po koliko km se ti povrne investicija v EV.

Ko obe vrsti prevozov podražiš, primerjave še vedno veljajo, samo absoluten znesek obeh se dvigne. Sicer pa pri avtomobilih gre vse zelo zelo počasi, ker ima avto nekje 15+ letno življenjsko dobo, ni to telefon kjer se vse obrne v 2 letih.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Saj drugače se kak i3 kar fino razide. Na moji ugodni relaciji žre samo 12, to je 10€ na računu za štrom mesečno kot brez i3. Izredno boli it natankat drug avto. Obvezno zavarovanje 160€, mala cestnina, mogoče servis REX-a 1x na 2 leti...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Noben ti ga ne bo prodal v 2019. Za 2020 bo pa pestro, se splača počakat.

Kokr vidim so 23k samo za nemce v tisti ponudbi, polog je 2k€ nemške subvencije, tako da je cena že 25.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
jaz sem kontaktiral 3 trgovce, pa nisem prejel niti enega odgovora.
Sej vprašanje, če bodo e-golf še izdleovali čez 3-5 mesecev, ko bi naj bila dobava. Takrat bi že moral ID-3 biti na trgu.
Cene pa vprašanje ja, verjetno bodo počasi začele padati, ker bo kar ponudbe e vozil
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
e-golf bo postal slovenski avto leta 2019. Ga je pa potrebno do konc leta prodat določeno količino, da lahko sploh kandidira.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Spajky