Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Regitracija je ravno toliko kot za 2,0. Ima manj kot 2500ccm. Konjev ima cca165, kar je spet pod 130kw. Je pa res da ko prebijes ti dve cifri da gre znesek za registracijo skoraj x2 in je razlika vecja kot pa prihranek dizel-bencinar.
Hmmm zavarovanje je do 100KW ter od 100-130KW. Marsikateri 2.0 bencinc stare šole ima do 100KW. Seveda pa ni to pravilo, lahko ima z lahkoto 101 in je na istem. Cestnina pa je enaka ja, od 1800 do 2500.
To je to vidiš, prvi stavek sem prebral in sem že hoto replicirat, kak boš potem zinil ko ti bo zagotovo šla turbina na 10+ let starem avtomobilu pa čeprav na 1.8T motorjih niso nekaj posebej kritične ampak materjal se obrabi in ima svojo življensko dobo, sploh ti vitalni deli ki so pod visokimi obremenitvami. Torej če te prav razumem kupuješ bencinca da se izogneš dizel stroškom ki so relativno visoki a po drugi strani z eno nogo siliš v nove stroške? S tega vidika ti je 2.4 ali potencialno 2.0 dost bolj racionalen nakup.
na hitro prečekiral anet pa res nič pametnega od nemcev.
dva mercedesa C, nekaj A4, passatov, bawarcev pa nič med 2004-07 pa pod 130kw razen tole http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5109131&show=1 pa še tole je na 4 ognje
je pa A4 majhne proti A6
Ta bemflač je soliden avtomobil kaj se tiče vidika vzdrževanja, pameten nakup, težava je v tem da tomi lepi gor avte tam do 6 jurčkov, ta pa je že 2x torej 12k...
No tourana ki ga je tomy tlacil k passat skupini celega ne bo se dobil za 6. Pa ni vazen motor in letnik. Bo moral k sharanu po kaksnega 1,8T ali 2,0 (peljal v "resilcu", 6 prestav 300+kkm dobre tri leta star). Accorda pa tudi se ne dobis za ta denar? So pa karavani cenejsi kot enoprostorci(enaki motorji, enaki letniki)
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.