VW 2.5 V6 TDI - Da/Ne

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.964
113
pri taščici
Regitracija je ravno toliko kot za 2,0. Ima manj kot 2500ccm. Konjev ima cca165, kar je spet pod 130kw. Je pa res da ko prebijes ti dve cifri da gre znesek za registracijo skoraj x2 in je razlika vecja kot pa prihranek dizel-bencinar.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.706
9.908
113
40
MB
zav ni problem mam 50%, tankam pa rajše v 1.8T 10l pa ga fajn vozim kot pa v 2.0 pa avto vseeno negre nikamor
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
To je to vidiš, prvi stavek sem prebral in sem že hoto replicirat, kak boš potem zinil ko ti bo zagotovo šla turbina na 10+ let starem avtomobilu pa čeprav na 1.8T motorjih niso nekaj posebej kritične ampak materjal se obrabi in ima svojo življensko dobo, sploh ti vitalni deli ki so pod visokimi obremenitvami. Torej če te prav razumem kupuješ bencinca da se izogneš dizel stroškom ki so relativno visoki a po drugi strani z eno nogo siliš v nove stroške? S tega vidika ti je 2.4 ali potencialno 2.0 dost bolj racionalen nakup.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.462
2.453
113
Ta bemflač je soliden avtomobil kaj se tiče vidika vzdrževanja, pameten nakup, težava je v tem da tomi lepi gor avte tam do 6 jurčkov, ta pa je že 2x torej 12k...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.964
113
pri taščici
No tourana ki ga je tomy tlacil k passat skupini celega ne bo se dobil za 6. Pa ni vazen motor in letnik. Bo moral k sharanu po kaksnega 1,8T ali 2,0 (peljal v "resilcu", 6 prestav 300+kkm dobre tri leta star). Accorda pa tudi se ne dobis za ta denar? So pa karavani cenejsi kot enoprostorci(enaki motorji, enaki letniki)
 
Nazadnje urejeno: