Vsaj ena tema namenjena PRAVEMU avtu

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Višja kompresija bi mogoče pomenila, da bi prišli do problema NOx še kje drugje kot pri dizlu. Pred X desetletji so delali poskuse z motorji, ki imajo keramiko v sebi in bi naj ne potrebovali hlajenja. Sedaj tega več ne zasledim. Verjetno je višja temperatura v valjih pomenila tudi en kup težav pri izpušnih plinih, ko se sestavine iz zraka, ki v gorenju niti ne sodelujejo "pokvarijo" (denimo dušik). Mogoče se koncept tudi ni dal razviti do komercialne rabe, ki zahteva neko življenjsko dobo in proizvodnjo za nek denar, ki ga je trg pripravljen dati.
Danes je razvita samo bencinska infrastruktura, vse drugo pa je bolj ali manj žalost.

Kolikor je meni znano je za tvorbo NOx potrebna tudi revna mešanica, torej dovolj odvečnega kisika, to pa pri otto motorju ni problem. S primerom CNG sem želel povedat da že nekaj let obstaja poceni alternativa, ki ima potencial za 20% nižje CO2 izpuste pa se očitno nikomur ne da zajebavat s tem. Nekako ne verjamem na tako velike preskoke kot je vodik.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Vsekakor zadeve niso tako enostavne kot so tekoča fosilna goriva. Ampak je pa stvar precej bolj podobna temu kot pa neka elektrika.

Da ti razložim po domače. V moji vukojebini dnevno tanka recimo 100 vozil poln tank, če bi to gorivo (ekvivalent energijske vrednosti) tankali na el. omrežju bi bil trenutni daljnovod premalo. Kaj je sedaj bolj enostavno, v zmeljo vkopat en vodikov tank, postavit 3 ročke in vozit vodik s cisternami ali pa naredit 30km novega daljnovoda?!

Nimam pojma koliko goriva gre recimo dnevno na AC tankštelah ampak grem stavit da na nekem barju gre preko ročk toliko kW energije da z elektriko v širši lj kotlini ni možno pokrit teh potreb.

To je problem elektrikarjev danes. Vodik inačeloma ni skregan z el. filozofijo ker vodik je v tem pogledu je samo zamenjava za baterije (in je logistično bolj enostaven produkt kot pa surova "elektrika").

Ok poizkusiva, 100 vozil poln tank, recimo 50 litrov, s 50 litri povprečen avto prevozi 700 km. V 50 litrih goriva je res da ca. 400 kWh energije, ampak EV bo za 700 km pokuril "samo" 126 kWh elektrike, to je potem 12.600 kWh ali nekje 1,5 MW (moč) za tvojo vukujebino, čez noč v 8 urah, ampak tu ne bo samo 100 uporabnikov s 15 kW v 8 urah, ampak 1.000 uporabnikov s povprečno 1,5 kW v 8 urah.

P.S. prosim za doslednost, kW niso energija temveč moč, energija je kvečjemu v kWh
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:


saj nafta je po svoje čisto poceni...a kaj ko je gor nenormalno veliko trošarin oz. obdavčitev.

Na pumpi pa kwh el. energije ne bo 10 do 15 centov kot doma ampak bo (ne vem) 50 centov. In te bo 100 prevoženih km stalo isto kot zdaj s fosilnimi gorivi (prej več..a o tem se ne govori
evil.gif
).


Ne pa ekologija pa poceni vožnja...

Itak. Narodu se prodaja dzabe voznjo, kar tudi je, sedaj ko je prehod pa ce imas denarja tolk da kupis ev, ko bo pa prehod narejen da bo vse na elektriko bo pa drzava rekla da ne sfolgajo ce ne dvignejo ceno elektrka seveda za faktor x7 in bo vse po starem. No svet bo cistejsi kar pa tudo je nekaj
 
Nazadnje urejeno:

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.811
113
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
ksz
Kdor zna, zna

zmaga.gif


Samo tale maska spredaj... morda bi se mi bolj dopadla v kakšni črni barvi, ta srebrna ga res seka ven in še dodatno poudari velikost te maske. S strani pa notranjost je pa adijo pamet
srce-1.gif