Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Višja kompresija bi mogoče pomenila, da bi prišli do problema NOx še kje drugje kot pri dizlu. Pred X desetletji so delali poskuse z motorji, ki imajo keramiko v sebi in bi naj ne potrebovali hlajenja. Sedaj tega več ne zasledim. Verjetno je višja temperatura v valjih pomenila tudi en kup težav pri izpušnih plinih, ko se sestavine iz zraka, ki v gorenju niti ne sodelujejo "pokvarijo" (denimo dušik). Mogoče se koncept tudi ni dal razviti do komercialne rabe, ki zahteva neko življenjsko dobo in proizvodnjo za nek denar, ki ga je trg pripravljen dati.
Danes je razvita samo bencinska infrastruktura, vse drugo pa je bolj ali manj žalost.
Kolikor je meni znano je za tvorbo NOx potrebna tudi revna mešanica, torej dovolj odvečnega kisika, to pa pri otto motorju ni problem. S primerom CNG sem želel povedat da že nekaj let obstaja poceni alternativa, ki ima potencial za 20% nižje CO2 izpuste pa se očitno nikomur ne da zajebavat s tem. Nekako ne verjamem na tako velike preskoke kot je vodik.