Saj v tem je joke celotne štorije...kako speljat vse skupaj (prehod na drugo vrsto energije) da bojo razmerja prihodkov ostala enaka.
Renault je imel idejo, da avtov ne bi bilo moč polniti doma, ampak bi bile...to ali polnilnice (z lastniško baterijo) ali pa bi imel menljivo baterijo v lasti tretje osebe..torej bi izvajal samo menjavo le te in odkupil vložene kwh-je (polno za prazno). Na tak način bi država še vedno pobirala enako kot od fosilnih goriv.
A za kaj takega je potrebno soglasje nekaj največjih proizvajalcev vozil..ki pa, kot kaže ga ni.
Zavedati se moramo da s prehodom na drugo vrsto goriva se en bomo vozili nič ceneje!..ker je to enostavno prevelik vir financiranja držav, ki ga bojo želele (in ga tudi bojo) ohranit.
saj nafta je po svoje čisto poceni...a kaj ko je gor nenormalno veliko trošarin oz. obdavčitev.
Na pumpi pa kwh el. energije ne bo 10 do 15 centov kot doma ampak bo (ne vem) 50 centov. In te bo 100 prevoženih km stalo isto kot zdaj s fosilnimi gorivi (prej več..a o tem se ne govori
).
To je ta realnost.
Ne pa ekologija pa poceni vožnja...