Vrtna kosilnica

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.231
503
113
Napaka moja.
Imam to.


V bistvu je razlika samo pri elektro zagonu.

Ta ima iste tehnične podatke,razen širine reza.

Vidim ja, da so res vse enake, samo El zagon in velikost.

Imam nizko travo za kosit. In ce sem bil sedaj z 20let staro recimo, da zadovoljen, ni vrag da ta ne bo pokosila. Dosedaj sem vedno kr mulcal vse.

Al-ko za ta denar ima samo kos, nima vec funkcij.

Mah za vsako se bo nekdo nasel, da ni dobra:/
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Mulčanje je super, ne rabiš vedno s to odpadbo travo nekam, pa ob tem še gnojiš. Stranskega izmeta pa tudi jaz še nisem uporabil sploh.

Pri Bauhausu sem videl eno Powered podobnih specifikacij, le da ima vse opcije, torej koš, izmet in mulčenje, pa 5 let bauhausove garancije, 249€
 

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.231
503
113
Vzel gardol.

Pogledal sem vilager in rdečo powered. Vse v tem cenovnem rangu zgleda isti šmorn.
Ta gardol ima največja kolesa, kar pri zelo pomembno. Vilager ima najmanjšo luknjo za stranski izmet.

Kupil sem se "ibitol" v spreju, da jo takoj zascitim.
Pa da vidmo to cudo:))
 

dwight

Pripravnik
29. nov 2013
220
12
18
Ali se meni zdi, da je letos na forumu več kupcev bencinskih, kot baterijskih kosilnic ... Lani so se vsi tepli za tiste baterijske kompete iz Bauhausa..
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.043
-8.679
113
80V naprav ni več, razen par ostankov. 60V pa ni več tako ekstra dober deal, da bi se metali zanjo na zobe.
 

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.231
503
113
Ali se meni zdi, da je letos na forumu več kupcev bencinskih, kot baterijskih kosilnic ... Lani so se vsi tepli za tiste baterijske kompete iz Bauhausa..
Če bi imel tudi letos tisto akcijo nahrbtnik, puhalnik, velika baterija za cca 150€ se mi zdi, potem bi še vzel kosilnico. Močan puhalnik bi mi prov prišel. Samo eno orodje na baterijo mi pa ne diši. Na srečo nimam težav, da ne bi smel ropotat, in sem še dovolj pri močeh, da potegnem špago za vžig:)) 20 let stara B&S je vžigala na drugi poteg po zimskem spanju...
 

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.231
503
113
Sedaj po parih krošnjah lahko podam kako mnenje o gardol iz buhausa.

Sem zadovoljen.
Največja slabost, da malo težje vžiga. Tako topla kot mrlza. Starat B&S je vžgala na prvo. Tudi fux lakserca mi vžge na prvo.

Pogon je močan, lepo vleče v hrib samo kosilnico.
Dobro mulča.
Dobro meče tudi v koš.
Je 10kg lažja od stare kar se zelo pozna pri manevriranju.
Nastavek za šlauf za vodo, da jo opereš je bolj meh. Nekaj naredi, ne pa čisto vsega... Sem samo enkrat probal, potem pa ni več videla vode.

Danes pa sem še testiral na zapuščenem travniku. Zelo visoka trava. Direkt v visoko travo saj je šlo, samo je bol povaljalo travo kot pa pokosilo. Sem moral najprej z lakserco pokosit. Potem pa kosilnico na najvišje, pa stranski izmet in šlo čisto lepo. Samo mulčanje brez izmeta pa ni šlo, se je preveč trave nabralo in jo je zabilo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Nekaj komentarjev glede na tvoja zadnja 2 posta....

To kakšna kolesa ima je nepomembno...

Pomembno je če boš ta kolesa čez 3-4 leta ko bodo zlizana oz zobnik not pobran lahko dobil.....je to neka rebrandana kitajska roba ali imaš zadaj nek močen servis (bodo rezervni deli itd)

Pralni nastavek pozabi.....gre vsa umazanija ravno tja kamor nočeš (pod zaščito pogona).....plus vlaga.....bo rjavelo kljub bitumnu....ker tja zadaj ga nisi nasprejal ;)

Vžiganje......naštelaj ventile........ČE imaš kot B&S frgazar na membrano pa še tisto membrano menjaj...

Včasih pride kaj razštelano že iz tovarne....ali pa dolgo stoji na lagerju in membrana pride trda že iz trgovine...
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.580
1.104
113
Titograd
Gardol je verjetno kaka varianta Castelgarden, tak da deli niso problem. Pralni nastavek jaz ne uporabljam, lepo postrgam z palico travo. Ni mi všeč ideja, da bi voda prišla v kake ležaje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.231
503
113
Nekaj komentarjev glede na tvoja zadnja 2 posta....

To kakšna kolesa ima je nepomembno...

Pomembno je če boš ta kolesa čez 3-4 leta ko bodo zlizana oz zobnik not pobran lahko dobil.....je to neka rebrandana kitajska roba ali imaš zadaj nek močen servis (bodo rezervni deli itd)

Pralni nastavek pozabi.....gre vsa umazanija ravno tja kamor nočeš (pod zaščito pogona).....plus vlaga.....bo rjavelo kljub bitumnu....ker tja zadaj ga nisi nasprejal ;)

Vžiganje......naštelaj ventile........ČE imaš kot B&S frgazar na membrano pa še tisto membrano menjaj...

Včasih pride kaj razštelano že iz tovarne....ali pa dolgo stoji na lagerju in membrana pride trda že iz trgovine...
velikost koles je pomembna, ker imam nekaj slabega terena. S staro 3 kolesno sem imel velike težave, ker se je prednje kolo zatikalo. S ta novo gre veliko lažje.

Kar se rezervnih delov tiče, se strinjam, da bi pri stihl, husqvarni... bilo bolj sigurno za rezervne dele. Samo je cena kosilnice x3. Upam, da so to neka standardna zadeva in se bo našlo nekaj. Če ne, smo se pa spet nekaj novega naučili...

Kar se mehanike okol mašine tiče, pa priznam, da sem čisto brez izkušenj. Se bo treba malo izobrazit:)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.240
5.641
113
Youtube is your friend...

Tip motorja + ohv + valve clearances/adjustment....

Če rabiš vrednosti ventilov tudi Google is your friend...

Listke za nastavljat ventile pa tud dobiš v vsaki avto štacuni....mimovrste....autodoc itd....

Če ne se pa tu javi (z podatki-motor itd) pa bomo našli

Its not a rocket science.....you can doit yourself :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fusionn

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Nastavek za šlauf za vodo, da jo opereš je bolj meh.
Okrog kosilnice ne hodi z vodo. Nepotrebno in škodljivo. Od leta 2002 imam kosilnico harry. Prva leta sem jo po skoraj vsaki košnji opral. Nepotrebno, ker je ohišje iz aluminija in ne bo prerjavelo. Pa tudi pločevinasto ne bo kar tako šlo. Škodljivo, ker mi je kmalu po poteku garancije blokiral ležaj pri variomatu. Ker se mi je zdel drag in še težko dobavljiv, ker je proizvajalec kmalu po mojem nakupu crknil, sem potem cel del namakal v olju par dni in je spustilo ter laufa do današnjih dni. Vmes sem menjal par kompletov zadnjih koles z ležaji, enkrat pa tudi sprednje, ker jih je povsem zlizalo, na koncu pa je še plastika popokala. Tako, da je nekaj pokosila. Do 2014 sem kosil 20 arov. Sedaj dela na drugi lokaciji, manjšo površino.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.499
5.045
113
Harry je v Italiji crknil že okrog leta 2005. Ime je bilo nekaj vredno v tistih časih in najbrž kaki Kitajci še danes barvajo kake kosilnice v rdeče.
Verjetno sem jo zato tudi kupil, oziroma je bila cena taka, da je meni pri takratnih finančnih zmožnostih tik po selitvi sploh prišla v poštev. Takrat mi je trgovec kazal še eno husquarno, ki pa ni imela variomata, ne aluminija in slabšo podvozje, kar se tiče ležajev. Za samo malo višjo ceno.
Nisem pa ob nakupu imel pojma, da gre podjetje v franže.