Citat:
Uporabnik raners pravi:
V merkurju mi je ena izmed prodajalk povedala, da na hitro vidiš, če je na motorju od spredaj vidna svečka, potem ni primerna za bolj strmne klance... Pa da Briggs & Stratton motorji po večini te oljne črpalke nimajo... Pa zdi se mi, da je rekla, da imajo vsi OHV motorji to črpalko...
OHV = over head valve(s).......ventili so v sami glavi kot pri avtu in ne bočno na palčkah v ohišju = L-head ......
OHV daje večjo kompresijo ker pri L-head mora bit glava v delu kjer so ventili dvignjena da lah ventili skačejo vn pa not....in to zmanjša kompresijo.....zarad kompresije ma OHV kosilnica manj ccm z enakimi ali več konji....zgorevanje je boljše....ne vohaš bencina v izpuhu.....je pa več dela s tem....vsake par sezon nastavljaš razmak na ventilih itd........stoenka sistem
OHV je tud tvoj 875 motor......in to nima veze z oljno črpalko....ma splash lube sistem....gnan kolešček šprica olje po ohišju
Oljno črpalko majo šele večji motorji od mini traktorčkov....
Tukaj maš še redneck stayl
Kje je svečka je čist mim komentar
OHV ventile štelaš tako....
Dobiš razmake v navodilih poleg...al jih pa zgooglaš...so tabele dostopne na easy!
Če to zanemarjaš potem kosilnica težko vžge...ne deluje pravilno itd...
Pametno je če že kosiš v klanec da obrneš motor tako da ne zmanjka olja črpalki.......pri L head motorjih črpalko poganja odmična gred in je bolj na strani ventilov/izpuha....se pravi zadaj in tam bolj na strani kjer je izpuh...pri OHV pa ne vem najbrž ne komplicirajo in je na isti...torej zadaj levo.....tko da če že kosiš v klanec naj bo smer košnje da gleda leva stran kosilnice na dol je pa to zmer mal gemblanja...
Stihl ma 4mix motorje ki bi rešili to zadevo...ampak ne dela kosilnic
Al pa če kupiš kaj 2taktnega....z dobrim sintetičnim oljem nič ne smrdi pod nos