Citat:
Uporabnik DMX pravi:
Mi lahko prosim poveste, kako je s tem?
Npr. da nekaj kupiš v trgovini, prideš domov in ugotoviš da ti ni ok, neseš naslednji dan nazaj in zahtevaš denar. A je tako tudi v praksi, ali moreš obvezno kupit nekaj drugega za ta znesek.
hvala!
Citat:
Uporabnik superbejba pravi:
po zakonu o varstvu potrošnikov lahko vse vrneš nazaj v 8 dneh... za računom, nerabljeno in v originalni embalaži.
To velja samo za za Pogodbe, sklenjene na daljavoCitat:
Uporabnik superbejba pravi:
po zakonu o varstvu potrošnikov lahko vse vrneš nazaj v 8 dneh... za računom, nerabljeno in v originalni embalaži.
Citat:
Uporabnik superbejba pravi:
po zakonu o varstvu potrošnikov lahko vse vrneš nazaj v 8 dneh... za računom, nerabljeno in v originalni embalaži.
Citat:
Uporabnik Maxi25 pravi:
stvarna napaka -
Stvarna napaka se uveljavlja v 8 dneh od roka prevzema oziroma lahko tudi kasneje v primeru, če je izdelek takšen, da se to opazi z uporabo. Torej, če kupite kavč, ki se izkaže za stvarno napako, nemudoma pošljete dopis z stvarno napaku trgovini. Oni pridejo zadevo ocenit. Bistvo je, da morajo to rešiti v 8 dneh. Ne da ti kavč zamenjajo, temveč odgovorijo, da veš pri čem si. Ena možnost je, da ti kavč popravijo, druga pa, da v celoti vrnejo kupnino z obrestmi.
Če reklamacija ni upoštevana v roku 45 dni, je potrošnik upravičen do celotne kupnine z obrestmi.
Brez razloga vračanja denarja pa ni. Razen dobra volja prodajalca, kar je redkost.
Citat:
Uporabnik Anamarija pravi:
Enkrat za vselejIz ZPS portala:
Zakon o varstvu potrošnikov določa potrošnikove pravice samo, ko gre za napako na izdelku . Če torej izdelek ni brezhiben oziroma ima napako, ima potrošnik pravico, da v dveh mesecih po odkritju napake vloži reklamacijo pri prodajalcu. Pri tem lahko izbira med štirimi zahtevki: vračilo kupnine ali zamenjava za nov brezhiben izdelek ali odprava napake ali sorazmerno znižanje kupnine .
Če pa z izdelkom ni nič narobe, je zgolj od dobre volje posameznega prodajalca oziroma pravil podjetja odvisno, če so pripravljeni vzeti izdelek nazaj in potrošniku omogočiti zamenjavo za kaj drugega (dobropis) oziroma mu celo vrniti kupnino.