Vprašanje glede provide (Gre se za stavo)

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
AB ima senzor v sedežu in nima veze z zategovalnikom varnostnega pasu.

Seveda ima. Pirotehnični zategovalniki varnostnih pasov so del airbag sistema, nadzoruje/proži jih airbag računalnik. Poleg tega se v vseh novejših vozilih airbagi ne sprožijo, če nisi pripet.
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Torej, reciva senzor za AB zazna da je voznikov sedež zaseden, voznik ni pripet, pride to močnejšega trka, AB se ne sproži...
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Torej so iz tega stališča gledano bolj varni starejši avtomobili ki imajo sprožitev AB vezano samo na senozor v sedežu.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/I-GDaCGvRFc"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/I-GDaCGvRFc" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Tale je verjetn tud sam enkrat probu.

Sam je blo trikrat, prvič zadnjič pa nikol več
evil.gif

A tole je AC? Kva je pol delal po desni??? če je pa regionalka pol pa pač prav da je ravno šleperja srečal in ne koga bolj ranljivega.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
AB ima senzor v sedežu in nima veze z zategovalnikom varnostnega pasu.

Seveda ima. Pirotehnični zategovalniki varnostnih pasov so del airbag sistema, nadzoruje/proži jih airbag računalnik. Poleg tega se v vseh novejših vozilih airbagi ne sprožijo, če nisi pripet.

Tole ne drži !
Ti povem skorajda iz prve roke, da se Seat Leon in Audi A3, Audi A4 (govorim o novih modelih,ne o letnikih 2000 ) Airbag sprozi pa če si privezan al pa ne !
Pa je bil 2x čelni trk, 1x bočni, vreče so bile zunaj ( ne vse, pač tiste ki so bile potrebne za blaženje karambola).
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
AB ima senzor v sedežu in nima veze z zategovalnikom varnostnega pasu.

Seveda ima. Pirotehnični zategovalniki varnostnih pasov so del airbag sistema, nadzoruje/proži jih airbag računalnik. Poleg tega se v vseh novejših vozilih airbagi ne sprožijo, če nisi pripet.

Tole ne drži !
Ti povem skorajda iz prve roke, da se Seat Leon in Audi A3, Audi A4 (govorim o novih modelih,ne o letnikih 2000 ) Airbag sprozi pa če si privezan al pa ne !
Pa je bil 2x čelni trk, 1x bočni, vreče so bile zunaj ( ne vse, pač tiste ki so bile potrebne za blaženje karambola).

Ja jaz tudi mislim, da bi se moral, ampak se ne bom pregovarjala.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
AB ima senzor v sedežu in nima veze z zategovalnikom varnostnega pasu.

Seveda ima. Pirotehnični zategovalniki varnostnih pasov so del airbag sistema, nadzoruje/proži jih airbag računalnik. Poleg tega se v vseh novejših vozilih airbagi ne sprožijo, če nisi pripet.

Tole ne drži !
Ti povem skorajda iz prve roke, da se Seat Leon in Audi A3, Audi A4 (govorim o novih modelih,ne o letnikih 2000 ) Airbag sprozi pa če si privezan al pa ne !
Pa je bil 2x čelni trk, 1x bočni, vreče so bile zunaj ( ne vse, pač tiste ki so bile potrebne za blaženje karambola).

So izjeme, se strinjam. Pri nekaterih se v tem primeru sprožijo le airbagi na voznikovi strani (voznik sedi bližje airbagu). Nekateri proženje pogojujejo celo s težo potnika - če je potnik prelahek (== premajhen) se airbag ne sproži, če ni zvezan. Seveda ima vsaka znamka svoje posebnosti in izjeme, v grobem pa je tako, kot sem napisal.

Sicer pa smo off, tako da pojdimo nazaj na temo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
250 ponoci se ti zdi fantastika al kaj? Če imas v glavi postimano,gre tudi cez 250KM/h brez problema, pa brez mrtvih in podobno...Ce pa nimas postimano, je pa že 60 dovolj da narediš masaker...

Tudi Popovič je tako razmišljal, pa se ima zahvaliti... komurkoli pač želi, da je sploh še živ.
tongue-1.gif


Gre brez problema... dokler kakšen problem ne skoči na cesto.
smile-1.gif

Kolikor sem slišaj je takrat Popoviča eden malo zadel in je bilo zato to kar je bilo...saj se je nekaj vleklo po sodiščih.


Drugače pa...če se s 60km/h zaletiš si mrtev(brez bremzanja) ...in ni dosti razlike če umreš s 130 ali 270......vsaj na reklamah sem videl kako se stisne avto pri 50 ko gre v drevo.

Pri 60 v sodobnem avtu ti ne bo praktično nič. Tista reklama, ki si jo gledal (posneto od zgoraj, trk v steber, ne?) je nateg in čista laž. Stara Sierra brez motorja.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik feler pravi:
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Pozabil dodat citat.. Odgovarjal sem tistemu kateri je rekel, da se PONOČI ne da peljati 270.

..si že probal??Še podnevi se ti vid tako zooža da je potrebno biti res skoncetriranm probal do 260 km/h po števcu, ponoči nisem probal ampak tudi ne mislim, nimam jajc za to, tam do 200 max pa še to je sranje. Pustimo profesionalne dirkače, dirkališča ipd. Mi se pogovarjamo na avtocesti, ponoč, še vidljivost je do koder ti luči nesejoi, nikoli ne veš ali je prazna ali ne ipd., se najde kdo ki bi tvegal ampak ni veliko takih. Drugače se pa da marsikaj, tako da v tem primeru kot je avtor teme navedel lahko pušne vsako stavo, če se začne filozofirati
smile-1.gif



Apollo8, uff to sem spregledal,, tako ali tako je potrebno vedno paziti, samo sej več ali manj se lepo peljejo potem ko greš mimo pa za tabo pičijo.

250 ponoci se ti zdi fantastika al kaj? Če imas v glavi postimano,gre tudi cez 250KM/h brez problema, pa brez mrtvih in podobno...Ce pa nimas postimano, je pa že 60 dovolj da narediš masaker...

če imaš v glavi poštimano, potem sploh ne voziš tako hitro. Če...
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Lej, iskreno povedano, v dežju 250+ gonit je idiotizem.

Ampak, če pa govoriva o normalni preglednosti, "prazni" cesti, pa naj bo to ponoči ali podnevi in pa da cesto poznas, pa ne vidim problema iti 250+ . Pa sej to ni nekaj za hvalit se,ampak včasih pa zapaše.
Hitrost sama po sebi ne ubija, neobvladovanje le te pa.

in če ti otrok skoči na cesto, potem je to neobvladovanje, če ga zbiješ?
confused-1.gif
al obvladovanje?
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
No ja, saj se da tudiu hitreje kot 260. Kaka končna kakega 911 ali česa podobnega je tudi že padla. Pa naše AC so še super. Probat spravit Ferrarija do končne na Siciljanskih vegastih, vijugastih "AC" brez odstavnega je bilo bolj adrenalinsko ... Sem raje malo čez 300 odnehal ...
Sem bil pa bližje pizdariji v Monzi, na koncu ciljne ravnine, v 911 GT2 ("malo" dirkaško naviti). Preveč na števec gledal (me je zanimalo, abo ali ne bo 300) pa premalo točko zaviranja
redface-1.gif

Ni problema...na dirkališču lahko gledaš števec, stezo, pošiljaš sms-e ali pa imaš zaprte oči...v cestnem prometu pa vozi tako, kot velevajo predpisi...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Lej, iskreno povedano, v dežju 250+ gonit je idiotizem.

Ampak, če pa govoriva o normalni preglednosti, "prazni" cesti, pa naj bo to ponoči ali podnevi in pa da cesto poznas, pa ne vidim problema iti 250+ . Pa sej to ni nekaj za hvalit se,ampak včasih pa zapaše.
Hitrost sama po sebi ne ubija, neobvladovanje le te pa.

in če ti otrok skoči na cesto, potem je to neobvladovanje, če ga zbiješ?
confused-1.gif
al obvladovanje?

Potem bi bilo treba zapreti starša, da je pustil otroka skakati po voznem ali prehitevalnem pasu AC-ja.
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Ma dej kakšna tablica neki, lepo prosim. Če pičiš 250, pa da ščije, je za tabo taka zavesa, da se sploh nič ne vid. Kar pa se tiče provide pa pomoje odvisno, kolk se kapsom ljubi, sploh glede na trenutne razmere, ko so vsi tako zadovoljni z novo ministrico.

Citat:
Mi se pogovarjamo na avtocesti, ponoč, še vidljivost je do koder ti luči nesejoi
Bixenon pa užgeš dolge, vidiš normalno. Valda ne boš vozil 270 s kratkimi, po možnosti navadnimi halogenkami
bonk.gif
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Sej noben ni pisu da se vozjo 260 na dnevni ravni. Fantje so enkrat probal.

Upam stavt da je več ljudi vozilo s +4 piri v riti kot 260. In sem tudi 100% da je imelo več ljudi s +4 piri v riti nesrečo kot tistih ki so vozili 260 v času ko so vozili 260.
smile-1.gif
hehe lahko tud napišeš, da se jih pri 30km/h več zaleti kot pri 260, bo tudi držalo.
Ja, ker je takih s 4 piri v riti veliko, je tudi po statistiki verjetnost števila nesreč takšnih večja. Jest se 260 še nism peljal, pa tudi če bi se hotel, mi avto ne potegne toliko.
Statistiko sem priredil v svojo korist. Imam tudi hudomušno misel: če je nevarno pelji hitreje da nevarnost prej mine.

PS: jaz se še tudi nisem peljal 260 in kot sem zvedel včeraj se najbrž še dolgo ne bom