Vpliv na električni doseg

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.689
113
Ni električar za vsakega. Jaz se recimo 10x na leto peljem na Pag. In da se cincam 100km/h vmes pa še stojim in pol ure polnim, ter na poti do polnilnice zmolim 3 zdravamarije da bo le ta prosta. Ne gre... me žena in otroci na klin obesijo. Pa imam doma malce predimenzionirano SE, ampak žal bomo na bencinu ostali.
V fičota jih pokni, pa naj grejo sami dol.
To je pa res kriminal ja, da bi vožnja traja 1 uro dlje.
#firstworldproblems
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.771
5.917
113
Glede na to, da je to tam 260 km, pa večina OK EVjev zmore pri 130 km/h 300+, ni neke panike.Se pelješ dol, prideš dol na oko z 30% baterije (ker itak ni celo pot AC in ne gre 130), dol pa pač nafilaš za nazaj.
Jaz sem iz štajerskega konca in imam po eni poti 340km okoli na most pa 420, potem je še v enačbo treba dati klimo, ko je zunaj 33 stopinj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.785
6.768
113
pri taščici
Glede na borzne cene elektrike se bo EV norija malo umirila najbrz Sploh pri tistih ki nimajo lastne SE.
Ker cena (DC) polnjenja bo najbrz ze letos kje blizu €/kwh, to pa bo ob AC voznji zneslo 20+€/100km.
Torej bo...morala nafta biti po skoraj 3 evre (poraba 7-8l/100) da bo EV konkurencen (ob javnem DC polnjenju)....
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.771
5.917
113
V fičota jih pokni, pa naj grejo sami dol.
To je pa res kriminal ja, da bi vožnja traja 1 uro dlje.
#firstworldproblems
Jaz sem mislil da gremo z napredkom naprej in ne nazaj. Ena ura, to je 25% celotnega časa potovanja, ali drugače 10x na leto, to je 20 poti x 1 ura... pa če se še kaj zalomi, je to na leto vržen en dan življenja skozi okno, samo zato ker lahko rečem da sem frajer ker sem na elektriki.
Preden se še kdo obregne, zakaj se potem oglašam... treba bo kmalu en družinski avto zamenjat in seveda je opcija tudi električar ala ID3, zato pač sodelujem v debati, če se vendarle najde opravičilo za nakup.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.314
4.125
113
Obstajajo ponudniki ki za par Eurov omogočajo dosti polnjenja na hitrih polnilnicah.
Je pa res da tisti ki plača na njej lepo jebe ježa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.364
9.599
113
EU
Ni težava v eni uri daljša vožnja. Logistika je težava. Greš na dopust, da boš "z možgani na off in s čivavo na straži", ne da celi čas vožnje tuhtaš, boš prišel, kje boš polnil, bo polnilnica prosta, bo delovala.... Ko se sedem v bencinarja za na morje (še dalj od Paga), sploh me ne zanima stanje goriva v tanku.
Če pa pogledam si rečem, tankal bom "tam", ker je liter za en cent cenejši.
Električni avto je kot križanke, ki jih rada rešuje moja žena. Možgani stalno zaposleni in iščejo rešitve.
Avto je poln asistenčnih sistemov, za pomoč in razbremenitev voznika, da je vožnja manj stresna. Električar še nima polnilniško asistenco, katera bi to reševala. Potrebuje za to kakšnega koordinatorja, kot je Kacin.
Ko sem se z "ganjc" novim Avensisom vračal z morja, pred Zagrebom mi je kazalec stanja goriva bil blizu ničle. Avtocesta, gužva za znoret, zastoji... Pri novem avtu še nisem znal koliko je še goriva v tanku (kompjuter je kazal, da je premalo), resno sem se bal, da bom v največji gužv ostal na avtocesti. Na Garminu sem poiskal najbližjo črpalko v bližini in tam tankal.
Sedaj pa znam, ko je kazalec za stanje goriva poravnan z "ničlo" in kompjuter kaže "error 404.. ehm.. da ni goriva", prevozim še lahko dobrih sto petdeset kilometrov.
Milo rećeno, z električarjem na morje gre samo mazohist.
To vzemite, kot dober vic in ne za zamero.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in ales85

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.027
844
113
mel bi elektrikarja kot drugi avto - pogoj je, da pozimi zanesljivo in udobno nardim 150km z enim polnjenjem (pa da je cenovno nekje ranga 2 avta).. kar sem gledal - to se ne obstaja
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.088
5.659
113
Jaz sem mislil da gremo z napredkom naprej in ne nazaj. Ena ura, to je 25% celotnega časa potovanja, ali drugače 10x na leto, to je 20 poti x 1 ura... pa če se še kaj zalomi, je to na leto vržen en dan življenja skozi okno, samo zato ker lahko rečem da sem frajer ker sem na elektriki.
Preden se še kdo obregne, zakaj se potem oglašam... treba bo kmalu en družinski avto zamenjat in seveda je opcija tudi električar ala ID3, zato pač sodelujem v debati, če se vendarle najde opravičilo za nakup.
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Ni težava v eni uri daljša vožnja. Logistika je težava. Greš na dopust, da boš "z možgani na off in s čivavo na straži", ne da celi čas vožnje tuhtaš, boš prišel, kje boš polnil, bo polnilnica prosta, bo delovala.... Ko se sedem v bencinarja za na morje (še dalj od Paga), sploh me ne zanima stanje goriva v tanku.
Če pa pogledam si rečem, tankal bom "tam", ker je liter za en cent cenejši.
Električni avto je kot križanke, ki jih rada rešuje moja žena. Možgani stalno zaposleni in iščejo rešitve.
Avto je poln asistenčnih sistemov, za pomoč in razbremenitev voznika, da je vožnja manj stresna. Električar še nima polnilniško asistenco, katera bi to reševala. Potrebuje za to kakšnega koordinatorja, kot je Kacin.
Ko sem se z "ganjc" novim Avensisom vračal z morja, pred Zagrebom mi je kazalec stanja goriva bil blizu ničle. Avtocesta, gužva za znoret, zastoji... Pri novem avtu še nisem znal koliko je še goriva v tanku (kompjuter je kazal, da je premalo), resno sem se bal, da bom v največji gužv ostal na avtocesti. Na Garminu sem poiskal najbližjo črpalko v bližini in tam tankal.
Sedaj pa znam, ko je kazalec za stanje goriva poravnan z "ničlo" in kompjuter kaže "error 404.. ehm.. da ni goriva", prevozim še lahko dobrih sto petdeset kilometrov.
Milo rećeno, z električarjem na morje gre samo mazohist.
To vzemite, kot dober vic in ne za zamero.
Rešitev je enostavna, v prtljažnik-u je zraven še en električni generator in 10 litrov bencina :).
 
  • Haha
Reactions: MrDaco