Ni težava v eni uri daljša vožnja. Logistika je težava. Greš na dopust, da boš "z možgani na off in s čivavo na straži", ne da celi čas vožnje tuhtaš, boš prišel, kje boš polnil, bo polnilnica prosta, bo delovala.... Ko se sedem v bencinarja za na morje (še dalj od Paga), sploh me ne zanima stanje goriva v tanku.
Če pa pogledam si rečem, tankal bom "tam", ker je liter za en cent cenejši.
Električni avto je kot križanke, ki jih rada rešuje moja žena. Možgani stalno zaposleni in iščejo rešitve.
Avto je poln asistenčnih sistemov, za pomoč in razbremenitev voznika, da je vožnja manj stresna. Električar še nima polnilniško asistenco, katera bi to reševala. Potrebuje za to kakšnega koordinatorja, kot je Kacin.
Ko sem se z "ganjc" novim Avensisom vračal z morja, pred Zagrebom mi je kazalec stanja goriva bil blizu ničle. Avtocesta, gužva za znoret, zastoji... Pri novem avtu še nisem znal koliko je še goriva v tanku (kompjuter je kazal, da je premalo), resno sem se bal, da bom v največji gužv ostal na avtocesti. Na Garminu sem poiskal najbližjo črpalko v bližini in tam tankal.
Sedaj pa znam, ko je kazalec za stanje goriva poravnan z "ničlo" in kompjuter kaže "error 404.. ehm.. da ni goriva", prevozim še lahko dobrih sto petdeset kilometrov.
Milo rećeno, z električarjem na morje gre samo mazohist.
To vzemite, kot dober vic in ne za zamero.