Rešitev je enostavna, v prtljažnik-u je zraven še en električni generator in 10 litrov bencina .
Rešitev je enostavna, v prtljažnik-u je zraven še en električni generator in 10 litrov bencina .
To ima i3 rex serijskoRešitev je enostavna, v prtljažnik-u je zraven še en električni generator in 10 litrov bencina .
Ja ne vem no, ne morem iz lastne izkušnje ima pa dober prijatelj Teslo 3 in mi je zadnjič kazal njihov serijski app v katerega vneseš cilj in ti glede na stanje baterije v avtu, trenutno vožnjo, zasedenost polnilnic!!!, cene polnjenja sam napiše kam greš polnit in za koliko časa. Mi je pokazal ruto MB-Pulj-MB brez lastne možnosti polnjenja v Pulju in je nekak po spominu dva polnjenja predlagal in nazajgrede bi prišel z nekih 25% baterije domov kjer lahko polni.Ni težava v eni uri daljša vožnja. Logistika je težava. Greš na dopust, da boš "z možgani na off in s čivavo na straži", ne da celi čas vožnje tuhtaš, boš prišel, kje boš polnil, bo polnilnica prosta, bo delovala.... Ko se sedem v bencinarja za na morje (še dalj od Paga), sploh me ne zanima stanje goriva v tanku.
Če pa pogledam si rečem, tankal bom "tam", ker je liter za en cent cenejši.
Električni avto je kot križanke, ki jih rada rešuje moja žena. Možgani stalno zaposleni in iščejo rešitve.
Avto je poln asistenčnih sistemov, za pomoč in razbremenitev voznika, da je vožnja manj stresna. Električar še nima polnilniško asistenco, katera bi to reševala. Potrebuje za to kakšnega koordinatorja, kot je Kacin.
Ko sem se z "ganjc" novim Avensisom vračal z morja, pred Zagrebom mi je kazalec stanja goriva bil blizu ničle. Avtocesta, gužva za znoret, zastoji... Pri novem avtu še nisem znal koliko je še goriva v tanku (kompjuter je kazal, da je premalo), resno sem se bal, da bom v največji gužv ostal na avtocesti. Na Garminu sem poiskal najbližjo črpalko v bližini in tam tankal.
Sedaj pa znam, ko je kazalec za stanje goriva poravnan z "ničlo" in kompjuter kaže "error 404.. ehm.. da ni goriva", prevozim še lahko dobrih sto petdeset kilometrov.
Milo rećeno, z električarjem na morje gre samo mazohist.
To vzemite, kot dober vic in ne za zamero.
Nisi prebral kar sem napisal - nikjer nisem povedal s kakšno baterijo gre od doma. Pri Pulju je popoldan pokazal na napol prazni bateriji. Poleg tega aplikacija sama predvidi najbolj optimalen način polnjenja hitrost/cena in forsira super chargerje, ki pa niso vedno na/ob poti.MB-Pulj je samo 330 km ali 3 ure in pol vožnje, jaz se niti 1x ne bi ustavil (ok razen na meji) in enako potem nazaj, postanek za tankanje ni potreben za samo 630 prevoženih km (je potreben, če bi v enem kosu prevozil toliko km, ker se pač moraš malo odpočiti že zaradi lastne varnosti na cesti). S Teslo, ki je mind you zeloooo drag avto, pa moraš imeti kar dva postanka?!?
MB-Berlin pa je 930 km ali 9 ur vožnje in pol brez postanka, pa rabi tudi dva polnjenja, tako kot za 630 km?
Klima je všteta. Normalni ljudje se vozimo s prižgano klimo / gretjem in vsem ostalim, EV gor ali dol. Še nikoli nisem teh stvaru ugašal.Jaz sem iz štajerskega konca in imam po eni poti 340km okoli na most pa 420, potem je še v enačbo treba dati klimo, ko je zunaj 33 stopinj.
In kolikokrat rabiš DC polnjenje na AC? Delam 3.000 km mesečno z EV, pa mogoče 1x na mesec malo dopolnim ...Glede na borzne cene elektrike se bo EV norija malo umirila najbrz Sploh pri tistih ki nimajo lastne SE.
Ker cena (DC) polnjenja bo najbrz ze letos kje blizu €/kwh, to pa bo ob AC voznji zneslo 20+€/100km.
Torej bo...morala nafta biti po skoraj 3 evre (poraba 7-8l/100) da bo EV konkurencen (ob javnem DC polnjenju)....
Tudi na štrom se ni treba. 330 jih TM3 (ali pa ID.4 in podobni) naredijo v kosu, pa še ostane.MB-Pulj je samo 330 km ali 3 ure in pol vožnje, jaz se niti 1x ne bi ustavil (ok razen na meji) in enako potem nazaj,
Povprečna hitrost na AC?Tudi na štrom se ni treba. 330 jih TM3 (ali pa ID.4 in podobni) naredijo v kosu, pa še ostane.
LJ-Kronplatz je 275 km, pa je tam (kljub temu, da narediš ene 700 višincev navzgor, zimskim gumam, vplivu nizke temperature, nabasanega avta ipd) ostalo še za 130, če se prav spomnim. In če ne greš čez 1 uro nazaj, je tudi čas za napolnit in brez polnjenja po poti do doma. Tam dol me je pa kWh stal 40 centov na javni polnilnci.
Po omejitvah se vozim, na AC pa še malček čez. Je pa na tej relaciji samo ene pol AC, ostalo pa navadne ceste.Povprečna hitrost na AC?
Ja, s tem da je tja seveda slabše, kar kar nekaj višinske nabereš navzgor (cca 700 m).Ja LJ-Kronplatz je kar ugodna za porabo. Jaz imam povprečno s svojim bencinarjem 10+, pa sem imel tja in nazaj 7.6, s tem da se nikjer nisem cijazil.
Še bolj je zaskrbljujoče, da ko pade sneg odpove večina "gadgetov" v novodobnih avtomobilih, pa ni važno ali je na bencin ali elektrikoEvo električna prihodnost
Odvisno od proizvajalca in vgrajenega sistema .Še bolj je zaskrbljujoče, da ko pade sneg odpove večina "gadgetov" v novodobnih avtomobilih, pa ni važno ali je na bencin ali elektriko
Sicer je vse odvisno od avta… ampak EV ima lahko v snegu tudi boljše vozne lastnosti. Pogon zadaj in enakomerna razporeditev teže dejansko pomaga pri vožnji v zasnežen klanec. Moč se pa lažje regulira na EV kot ICE (npr. s posebnim “winter mode”).Nisem se sprobal, ampak elektrika se v snegu tudi glede pogona slabse obnaša kot ICE. Posledica teze in velikega navora(moci)
To bi moral probat dva enaka avtomobila z enakimi gumami na enako površini.
Recimo Kona, Niro, Golf....