Pač… fizika je tukaj popolnoma enaka kot pri ICE, ki gre lažje vzvratno v zasnežen klanec. Teža na pogonska kolesa.
Pomojem je bolj v gumah problem pri tej koniPač… fizika je tukaj popolnoma enaka kot pri ICE, ki gre lažje vzvratno v zasnežen klanec. Teža na pogonska kolesa.
Edino na Tesli lahko igraš Beach Buggy Racing.Kako to, če ima pa vsak MB danes RGB LED
Će bi bla firma v dolini in skladišče na hribu, bi bilo ravno obratno, bi se kilometri dvigovali kot sekunde. Fizika.sem peljal električni kombi od pežoja ,ala domet je bil 300 km
ma ko sem šel s polnim nazj na firmo gor v hrib ,me je kar groza prijela...pa kilometri so padali kot sekunde
Kot pri ICE...Će bi bla firma v dolini in skladišče na hribu, bi bilo ravno obratno, bi se kilometri dvigovali kot sekunde. Fizika.
Ja, tako kot pri ICE, samo moraš preverit, če ima avto speljan povratni vod iz mašine v kestl, da ima po čem nafta za tečt... /S off.Kot pri ICE...
Da so bili tako šlampasti in si dovolili, da teče na cesto?Ja, tako kot pri ICE, samo moraš preverit, če ima avto speljan povratni vod iz mašine v kestl, da ima po čem nafta za tečt... /S off.
Lastnik e-golfa je lani tožil lokalnega prodajalca vozil, ker ga je razočaral doseg. Pozimi je imel njegov avto vsega 120 kilometrov dosega, čeprav so mu ob prodaji zagotavljali, da bo lahko tudi v hladnem vremenu opravil do 230 kilometrov poti z enim polnjenjem. Sodišče je odločilo, da je kupec upravičen do povratka kupnine v vrednosti 32.100 evrov. Avto je moral seveda vrniti.