Vpliv hitrosti na porabo

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Citat:
Uporabnik sandra pravi:


Zakaj počasi ? ker greš na dopust.

Jap točno tako. Tiste enkrat do dvakrat letno ko v enem kosu naredim 400 km+ grem običajno na dopust. In ker se bom po večini prekladal iz levega na desni bok je vseeno a pridem pol ure prej ali kasneje.
Poraba kot taka je itak nepomembna...dopust je tisti, ki stane.

Je pa fino, kot že rečeno, da začnes dopust v trenutku ko zakleneš domača vrata. Na izi.

Glede hitrosti...hrvaška ac v času dopustov je obup če želiš vozit hitro..ker je nebroj vzhodnoevrooskih voznikov, ki stojijo na prepričanju da je levi vozni pas rezerviran zanje, ki vozijo 140 km/h.

Alpine...kdor se dnevno vozi na šiht mb-lj...dela tam 250 do 270 km dnevno...temu se pozna v denarnici če vozi 'samo' 100 km/h.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Torej za 10km/h več na AC je poraba max. 0.5l/100km, torej privarčuješ 60-65 centov.
Če kdo dela mesečno 2000km je to dobrih 10 evrov.
Ja samo alterjevci ne vozimo 10kmh hitreje, ampak vsaj 50. To pa pomeni lahko tudi pet litrov večjo porabo. To pa je 1500 evrov letno več (po tvojem izračunu, ker ti si ga malomarno navzdol zaokrozil). Toliko pa tvoj seat ni vreden.... Če ga generalno obnovis
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
To mi je enkrat na AC Primorski šel v iberture, dokonca nabilo gas, golfa sem teral 140 pol pa kar naenkrat za mano čez celo širino AC dim.
K sreči se je pol ugasnil in do najbližje bencinske dolil vodo, olje in gas naprej.
Porabo sem imel pa tam 5.5l/100km
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:


Problem je recimo, med tednom, relacija MB - LJ, to pa živčnega fašeš takoj. Predvsem zaradi 100kmh voznikov ki se ne dajo in tudi po prehitevalnem lepo po polžje, potem pa je tu tudi ogromna obremenitev s tranzitom, tovornim.

Pa zakaj bi živčnega fasal. Pač počakaš, jebiga. Dajte se no spšrostit v avtu, če si žæivčen, ne gre nič bolje. Je, kar je. Če gre 160, pač gre, če ne, pač ne.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
Citat:
Uporabnik Mont pravi:
Poraba je pač odvisna od tega, čemu je avto namenjen.

Moja jajca od Citroena porabijo pri omenjenih hitrostih nekje 4 litre na 100 km. Pa imajo 1500 kg.

Prejšnji avto je pa najmanj porabil pri hitrosti 160 km/h.

Sicer mi je bolj všeč ta, zdajšnji šlampasti Francoz.
smile-1.gif

Mi zaupaš kateri avto je bil to, ki ti je najmanj porabil pri 160 km/h? Gruntam, da bi menjal, pa bi tak stroj fajn prišel, ki bi pri 160 manj pil kot pri 100
grims-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Bil do španije ta teden, najbolj vpliva klinčeva podlaga ali kak veter, ker kanaenkrat za 140 po tempomatu rabi avto 8l, potem veš da je nekaj off.

Tempomat od 130-140, kjer je omejitev 110 sem vozil 130 npr. , manj ni šanse, avto je pa itak kuril dobrih 5l, tko da sem poceni skoz prišel. Se pa vsake toliko časa šlepam na AC pri tako dolgih furah, kak večji karavan ali pa enega Range Roverja, sem sledil 100km npr. oba lepo tempomat in je kurilo okoli 4l pri 140. Vozil oz. sledil nekaj tudi pri višjih hitrostih, samo pri tako dolgi furi ni racionalno Sempa zlo študiozno vozil, ker sem rabil narest skoraj 1200km z enim tankom, da sem prišel iz katalonije v Slo, brez da tankam kje na AC.

V Franciji sem tankal po 1,20€.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
2.0 manj pokuri na AC kot 1.2 motor se pa na regionalni obrne.
Moj je res top, ima oboje, je varčen na regionalni in AC, saj pri 140km/h porabi 6.5l.
Ima 1000 obratov več kot identični avto s 55kw, moj 74kw, več navora, zato ima tud pri več obratih nižjo porabo, nad 160km/h pa itak vsi avti žrejo. Pri 110km/h imam 3000 obratov, predvidevam, da identični s 55kw ima že blizu 4000 obratov.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
2.0 manj pokuri na AC kot 1.2 motor se pa na regionalni obrne.

To ni ravno pravilo, imel 1.2 TSI in 2.0 TSI v enakem avtu in je v obeh primerih 1.2 TSI porabil manj.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
2.0 manj pokuri na AC kot 1.2 motor se pa na regionalni obrne.

To ni ravno pravilo, imel 1.2 TSI in 2.0 TSI v enakem avtu in je v obeh primerih 1.2 TSI porabil manj.

se strinjam....

je kar nekaj faktorjev ki jih je potrebno upoštevat preden lahko reče da 2.0 manj žere od 1.2
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Citat:
Uporabnik model1a pravi:

Mi zaupaš kateri avto je bil to, ki ti je najmanj porabil pri 160 km/h? Gruntam, da bi menjal, pa bi tak stroj fajn prišel, ki bi pri 160 manj pil kot pri 100
grims-1.gif

Sem se narobe izrazil.
d055.gif


Govoril sem za vožnjo po avtocesti, kjer naj bi se v normalnih razmerah vozilo ne 30 km/h pod omejitvijo.

Bil je pa Audi.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.194
41
48
2.0 proti 1.2 velja bolj ko ne pri NA motorjih.. tam se pozna, da se malček matra na AC.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Torej ti je pri 160 kuril manj kot pri 140?
17758-icon_confused.gif

Po BC ja. Drugače ne bi tega pisal. Nisem pa mogel testirati dejanske porabe.

Takrat je ravno prišel na okoli 3.200 obratov (bencinar).
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
No, potem pa predlagam, da tega Audija zapelješ v Ingolstadt, ker bodo tamkajšnji inženirji zelo veseli dejstva, da s svojim trudom ukrivljajo pravila fizike...
wink-1.gif
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Saj ne želim zavajati. Takšna je bila moja izkušnja. Mogoče je bilo tako zaradi največjega navora pri tistih obratih?
Ne vem.
Morda prilagojeno nemškim avtocestam?
Ne vem.
Nimam pa nikakršnega razloga za zmišljevanje.