Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
No, glede prometa v 80'ih in danes mi je prišlo eno na misel: kdor je Sloveniko preživel, so mu današnje ceste vseeno milina. Nekaj let sem dnevno vozil po njej in iskanje možnega prostora za golo preživetje na odstavnem pasu je bilo vsaj mesečno na sporedu. Takega kaosa danes na naših cestah več ni.
S tem se popolnoma strinjam.
Med vožnjo po slovenskih cestah imam še danes občutek, da je to dežela debilov, ampak v primerjavi s položajem pred 20+ leti je pa vseeno prišlo do določenega napredka.
Sam sem že v tistih časih preziral agresivni balkansko-primitivni stil vožnje, ki je takrat veljal za splošno sprejetega in normalnega.
Že takrat mi je bil ljubši skandinavski način, kjer se ne streže po življenju drugim udeležencem v prometu, ampak se vozi civilizirano in omikano ter se pazi na varnost sebe in drugih.
Ko sem takole po predpisih peljal 60 v naseljih, se mi je večkrat zgodilo, da se mi je na odbijač zalepil kakšen low-life scum z zariplim ksihtom, skozi sprednjo šipo kazal svoj edini zob in besno blendal, naj se že enkrat speljem s ceste, da bo on lahko v naselju šibal 90+, kakor pač pritiče pravemu slovenskemu id1otu.
Na Sloveniki je bilo prehitevanje v škarje nekaj čisto vsakdanjega in normalnega.
Peljal si po svojem voznem pasu in naenkrat pred sabo zagledal bebca, kako ti gre v škarje, drvi proti tebi ter ti blenda in pričakuje, da boš odmotal na odstavni pas, da bo on lahko zaključil svoje prehitevanje v škarje.
Če nisi hotel umreti v cvetu mladosti v zmečkani pločevini, si seveda tako tudi storil.
Če si hotel peljati vsaj približno po omejitvi, si spet imel na odbijaču bebce, ki so te hoteli izriniti na odstavni pas ali pa kar s ceste, da so lahko šibali svojih 150+.
Težava z umikanjem na odstavni pas je bila, da je v smeri od Celja proti Mariboru odstavnega pasu večkrat zmanjkalo (na mostovih čez potoke).
Spomnim se vsaj ene smrtne nesreče zaradi tega.
Voznik kombija, ki se je uklonil agresivnim bebcem za sabo in zapeljal na odstavni pas, se ni mogel pravočasno vrniti na vozni pas.
Zaletel se je v ograjo čez most in umrl.
Leta 1992 sem se začel voziti v službo v Maribor.
Poleti istega leta je prišlo na Sloveniki do katastrofalne nesreče - deset mrtvih.
Po tistem sem se Slovenike v glavnem izogibal, dokler niso naredili prave avtoceste.
Nekako sem presodil, da imam premalo skupnega s primitivci, ki so harali po Sloveniki, in sem se jim raje izognil.
Pa da ne bom samo off-topic:
B kategorijo sem opravil leta 1990 v prvem poskusu.
Predlani sem dodatno opravil kodo 96, tudi v prvem poskusu.