VN Kitajske 2011

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
seveda 3 postanki...tudi škoda rosberga, kjer je v tisti zadnji napaki izgubil vsaj eno mesto če ne več, uničil gume in zapravil dosti cajta... Super dirka ni kaj. Webber je zmagal s taktiko štarta trdih gum, ker tistim "luzerskim" moštvom lahko kamot RB sledi tudi s temi gumami in brez kersa.
DRS pa je kar precej pomagal.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
če je Alonso DRS priklopil prekmalu, to NI njegova napaka. ker je itak radijsko voden, torej je problem v kontroli DRS-ja in ni Alonso tu prav nič kriv.

se je pa lepo pokazalo, kakšen polizdelek je ta Ferarri, ni šans, da Alonso kaj naredi v tem avtu.

kapo dol Webbru, tudi Hamiltonu, po eni strani tudi Vettlu, ker je veliko izvlekel, lahko bi bilo še slabše (plus da ni imel radia, kar je v današnjih časih lahko precejšen hendikep). še vedno imam na sumu RBR da nekaj šušmari z Webbrim avtom, ker ga praktično do prehoda Vettla v vodstvo ni bilo nikjer.

Mercedes je končno malce pobrcal, ampak ga je spet začelo zmanjkovat, tudi Schumacher je lepo odpeljal danes. razočaran nad Renaultom. Button in Massa pa ista klasa, edina prednost Buttna je ta, da je lep ...
evil.gif
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
Rezultati dirke:

2011 FORMULA 1 UBS CHINESE GRAND PRIX

Provisional Results

Pos No Driver Team Laps Time/Retired Grid Pts
1 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 Winner 3 25
2 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 56 +5.1 secs 1 18
3 2 Mark Webber RBR-Renault 56 +7.5 secs 18 15
4 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 56 +10.0 secs 2 12
5 8 Nico Rosberg Mercedes 56 +13.4 secs 4 10
6 6 Felipe Massa Ferrari 56 +15.8 secs 6 8
7 5 Fernando Alonso Ferrari 56 +30.6 secs 5 6
8 7 Michael Schumacher Mercedes 56 +31.0 secs 14 4
9 10 Vitaly Petrov Renault 56 +57.4 secs 10 2
10 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 56 +63.2 secs 13 1
11 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 56 +68.7 secs 8
12 9 Nick Heidfeld Renault 56 +72.7 secs 16
13 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 56 +90.1 secs 15
14 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 56 +90.6 secs 9
15 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 55 +1 Lap 11
16 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 55 +1 Lap 19
17 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 55 +1 Lap 12
18 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 55 +1 Lap 17
19 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 55 +1 Lap 20
20 25 Jerome d'Ambrosio Virgin-Cosworth 54 +2 Laps 21
21 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 54 +2 Laps 22
22 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 54 +2 Laps 23
23 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 54 +2 Laps 24
Ret 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 9 Wheel 7
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.945
6.986
113
Kakšno dirko si pa ti gledal, kje je bil massa pa kje alonso? Moralo bi biti obratno, torej alonso 15sec pred masso.

Če je krivo mištvo nima veze, tudi perez ni bil kriv, da je bilo zadnje krilce premalo v avstraliji, pa je isto fasal kazen, čeprav to mu manjše krilce ni čisto nič pomagalo med dirko.

Drugo, kot ga dobi alonso DSQ skoraj ne vidim, edino, če bo izgovor padel na kakšne zunanje vplive.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
glej, take nebuloze, kot je danes pokazal Massa, sem se celo dirko spraševal, kako za vraga je lahko pred Alonsotom.

kolikor razumem pa jaz delovanje DRS-ja, je pa kontrolirano s strani race controla, torej, če je lahko DRS priklopil prezgodaj, to ni njegov problem, temveč napaka race controla in ne ekipe, ne njega. torej?
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
aja hamilton, dober je mali, agresiven tako kot treba, zato pa je tudi zmagal.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ksz

Nekaj mi ni jasno. Ali je zdej Ferrari tolk za en drek kot Mercedes ali je Mercedes tolk dober kot Ferrari?
evil.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Jebo jim jest mater cigansko....pizd@ pa sej ni to blueefficiency...
bonk.gif


Drugače pa ja, neki so se kr premikal.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ja, ampak če gledamo kam je prišel webber, tik za vettla, pa mu isto ni delal KERS, potem je jasno da so 3je postanki boljša taktika
smile-1.gif


Me zanima kaj bo z alonsom...

Trde gume na začetku so bile bistvo. Če bi z mehkimi štartal, ne bi tako daleč prilezel, tako je pa na koncu tudi bolj konkurenčne avtomobile zaradi dobre gume z lahkoto scat vozil.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.945
6.986
113
S to logiko bi lahko vettel štartal s enako taktiko, pač bi padel na 10 mesto ampak bi ob koncu direko enostavno vse prehiteval, kot jih je webber.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.945
6.986
113
Kaj vam pa to čudno, že lansko leto smo imeli par primerov, ko so morali dirkači varčevati s gorivom, nič novega torej in posledica tega, ker pri mercedezu niso pričakovali, da bodo tako konkurenčni in so pač dali manj goriva. Vsi verjetno veste, koliko desetink na krog prinese nekaj kg goriva.
 

Chief_Wiggum

Fizikalc
24. jul 2007
1.064
3
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kaj vam pa to čudno, že lansko leto smo imeli par primerov, ko so morali dirkači varčevati s gorivom, nič novega torej in posledica tega, ker pri mercedezu niso pričakovali, da bodo tako konkurenčni in so pač dali manj goriva. Vsi verjetno veste, koliko desetink na krog prinese nekaj kg goriva.

Po mojem pa ravno obratno, so dali manj goriva, da bi lahko bili bolj konkurenčni. To se mi zdi bolj logično, saj so vendar tekmovalno moštvo. Verjetno se niso prišli samo pokazat na dirko.