No bodiva si nekaj na jasnem, to rečejo vsi, da tega še pa niso videli, da prvič slišijo in na koncu te ti lažnivci debelo in zaprepadeno gledajo. Se mi je točno to lani vsaj 3 ali 4x zgodilo ko sem ene stvari reklamiral. Na koncu po "resrču" ali zgolj po sreči sem pač prišel do tega, da je to praksa pri "tem" izdelku in da ima ogromno ljudi težave in da so servisi polni tega. Skratka ne verjet da si ti tisti edini in se nehaj spraševat "kako lahko imam ravno jaz to srečo". Pri gradnji hiše smo pri zelo renomirani firmi vzeli en drag produkt. Servis sem na hiši imel vsaj 6x kaj se spomnim v prvem letu, vedno isti monter ki se je čudil kako je to možno, da mu ni jasno in je iskal vse možne zunanje vzroke da bi me odvrnil in da bi se jaz sprijaznil in obupal. No sedmič, osmič je prišel drug monter, ki pa je bil pošten in priznal, da imajo masovne probleme zaradi menjave dobavitelja določenega dela in da iščejo rešitev, da mi svetuje da se naj sprijaznim s to "napako", da rešitev bo ampak še testirajo in nima smisla mi na tako kratke intervale to menjujejo ker ne bo bolje. Prav tako mi je svetoval kaj naj nardim in na koncu sem dosegel da so mi več kot podvojili osnovno garancijo na ta produkt ter mi pisno zagotovili da v smislu tudi če ne najdejo rešitve v tem podaljšanem garancijskem roku, mi na odpravo te napake nikoli ne poteče garancija. Skratka ne verjet lažnivcem. Seveda, nihče noče srat po svoji znamki, vsi so top, vsi so najboljši, vsi so prvi, vsi so....