Vlaga v lučeh (avto)

B81

22. jul 2007
34.431
8.919
113
ni pokrito
tudi ni predmet garancije, zadeva je normalen pojav, tudi opisan v več HELLA tehničnih napotkih
Zanimivo to. A to se zgodi pač napaka v materialu v luči, npr. slabo tesnenje z leti ali kaj podobnega? To je isto, kot da ti radio začne trak na cedeju vlečt po 10ih letih, seveda ni pokrito...ja nič, dva kamna sta bila, en je padel levo, drugi pa desno.
 
  • Haha
Reactions: WeWatchingYou

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.596
14.281
113
Zanimivo to. A to se zgodi pač napaka v materialu v luči, npr. slabo tesnenje z leti ali kaj podobnega? To je isto, kot da ti radio začne trak na cedeju vlečt po 10ih letih, seveda ni pokrito...ja nič, dva kamna sta bila, en je padel levo, drugi pa desno.
Pri nekaterih starejših avtih pride do tega z leti, večinoma na eno luč, redkeje na obe, zadnje čase se pa pri novejših lučeh - sploh pri led variantah - to kar (pre)pogosto dogaja ampak ti običajno vsi zavračajo možnost zate brezplačnega popravila oz. menjave luči zgolj zaradi nabiranja vlage, tako na servisih (če gre za nobejši avto v garanciji) kot pri zavarovalnicah. Edina opcija menjave luči je, če ti jo kamen ali pa kaj drugega razbije (delni kasko luči ti krije menjavo luči pod pogojem, da so se iz X razloga nenamerno razbile in ne samo, če prileti kamen) ampak ljudje poizkušajo na tak način menjat luči že od kar obstaja ta delni kasko in so cenilci zelo pozorni kako in kaj ter bi v primeru opisa zgodbe s kamni, ki so pač prileteli v obe luči, nedvomno imel težave.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

guardy

Guru
3. avg 2007
8.392
960
113
Obišči stran
Pri nekaterih starejših avtih pride do tega z leti, večinoma na eno luč, redkeje na obe, zadnje čase se pa pri novejših lučeh - sploh pri led variantah - to kar (pre)pogosto dogaja ampak ti običajno vsi zavračajo možnost zate brezplačnega popravila oz. menjave luči zgolj zaradi nabiranja vlage, tako na servisih (če gre za nobejši avto v garanciji) kot pri zavarovalnicah. Edina opcija menjave luči je, če ti jo kamen ali pa kaj drugega razbije (delni kasko luči ti krije menjavo luči pod pogojem, da so se iz X razloga nenamerno razbile in ne samo, če prileti kamen) ampak ljudje poizkušajo na tak način menjat luči že od kar obstaja ta delni kasko in so cenilci zelo pozorni kako in kaj ter bi v primeru opisa zgodbe s kamni, ki so pač prileteli v obe luči, nedvomno imel težave.

Drži. Sodelavcu se je nabirala vlaga, je bila mini luknja od kamenčka. Cenilec je preveril, ali luči delajo ali ne, s komentarjem, da če nebi delala, mu nebi priznal.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
ni pokrito
tudi ni predmet garancije, zadeva je normalen pojav, tudi opisan v več HELLA tehničnih napotkih

No ni čist tako enostavno, res je da se pri Helli in tudi pri drugih znamkah poskušajo s tem pokriti ampak vseeno vsi ti izgovori ne bodo držali. Torej kaj je normalno? Od 20-ih enakih montiranih LED luči pod enakimi pogoji v enakih razmerah jih 5 rosi oz. ne rečimo temu rošenje ampak kar teče znotraj dol. Vse lepo in prav dokler je žaromet halogenski brez vseh elektronik. Kaj pa xenon in LED? Od tega rošenja prvo fašejo elektronike. Pred časom sem enemu kleparju vozil nek material za luči in je imel na dvorišču postavljenega BMW E61, ker je bil čelno trčen in sta bila oba xenon žarometa nova. Naročena pri pooblaščencu. Eden suh kot poper, drug grdo moker od znotraj. A je to normalno? Seveda ni. Tudi njemu so poskusili prodati to zgodbo da je normalno, čeprav prvi žarometi 14 let niso niti kanček rosili pa čeprav je bil drugi žaromet naročen v paru suh. Ista zgodba z A6 4G FL, jaz imam žaromete suhe, kolega v enakem letniku pa kondenz in kapljice v obeh, do vrha. Tudi tisto je bilo normalno v garanciji dokler mu nisem razložil kako jim naj pomaga da se pravilno in predvsem lažje odločijo za reklamacijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

B81

22. jul 2007
34.431
8.919
113
No ni čist tako enostavno, res je da se pri Helli in tudi pri drugih znamkah poskušajo s tem pokriti ampak vseeno vsi ti izgovori ne bodo držali. Torej kaj je normalno? Od 20-ih enakih montiranih LED luči pod enakimi pogoji v enakih razmerah jih 5 rosi oz. ne rečimo temu rošenje ampak kar teče znotraj dol. Vse lepo in prav dokler je žaromet halogenski brez vseh elektronik. Kaj pa xenon in LED? Od tega rošenja prvo fašejo elektronike. Pred časom sem enemu kleparju vozil nek material za luči in je imel na dvorišču postavljenega BMW E61, ker je bil čelno trčen in sta bila oba xenon žarometa nova. Naročena pri pooblaščencu. Eden suh kot poper, drug grdo moker od znotraj. A je to normalno? Seveda ni. Tudi njemu so poskusili prodati to zgodbo da je normalno, čeprav prvi žarometi 14 let niso niti kanček rosili pa čeprav je bil drugi žaromet naročen v paru suh. Ista zgodba z A6 4G FL, jaz imam žaromete suhe, kolega v enakem letniku pa kondenz in kapljice v obeh, do vrha. Tudi tisto je bilo normalno v garanciji dokler mu nisem razložil kako jim naj pomaga da se pravilno in predvsem lažje odločijo za reklamacijo.
Sledi kako nadaljevanje zgodbe ali je to blo to?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
A ti zgledam kot kak pisatelj za pisanje zgodb? Ni zgobe sicer pa se zgoraj napisano nikakor ne navezuje na tvoj problem. Stare gare nimajo več garancije tako da to je to. Luč ti je spustila in nevem po kakšni logiki bi tebi zavarovalnica plačala novo luč. Pač gre za dotrajan material in ne za mehansko poškodbo oz. lom zaradi prometne nesreče.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

luciano

Guru
3. okt 2011
1.812
815
113
MB
Kakšna je kaj možnost navrtanja fokusa zaradi izhlapevanja in kasnejšega zapiranja luknjice? :sprasujemse:
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.596
14.281
113
Čisto tako mimogrede - tole z rosenjem luči in menjavo na račun zavarovalnice zaradi "nesrečnega" dogodka (udarec kamna, itd.) se lahko primerja z menjavo luči zaradi tega, ker ti je crknila dnevna luč in se je ne da popraviti drugače kot da se menja cela luč ali pa tisto, ko luči porumenijo oz. postanejo bolj "mat". Take zadeve bolj kot ne ne gredo čez.
Je pa vsaj pri rosenju res j3beno to, da se kakšne luči (tudi zelo konkretno) rosijo pri povsem mladem oz. novem materialu (kot je omenil že AutoFun) in ti v tem primeru praktično noben noče menjati zadeve ter se zgovarjajo na vse mogoče in nemogoče. V takih primerih se res ne moremo pogovarjati o dotrajanosti kot pri npr.10+ let starih vozilih kjer dejansko pride do dotrajanja tesnil ali pa zaradi naših "lepih" cest in močnih tresljajev sčasoma razpokajo luči kje pri nosilcih ali pa še malo naokoli.
 

B81

22. jul 2007
34.431
8.919
113
A ti zgledam kot kak pisatelj za pisanje zgodb? Ni zgobe sicer pa se zgoraj napisano nikakor ne navezuje na tvoj problem. Stare gare nimajo več garancije tako da to je to. Luč ti je spustila in nevem po kakšni logiki bi tebi zavarovalnica plačala novo luč. Pač gre za dotrajan material in ne za mehansko poškodbo oz. lom zaradi prometne nesreče.
Ja zacel si nekaj...pol pa tema. Kake stare gare, o cem ti to? Avto ima komaj 12 let in 124k km, to se audi niti vlaufan ni, kaj si blesav ti? :valjamse:
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
A komaj? Ja super, to bi pa itak lahko ti rešil na garancijo, vsaj na kulanco. Idi vprašat, te bodo veseli :valjamse:
 

B81

22. jul 2007
34.431
8.919
113
Cuj meni so na 5 let in 2 mesca starem fordu menjali komplet motor na kulanco tak da pusti ti mene... :evil:
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Ja verjamem ker si bil tečn kot svinja ne? Jaz bi ti tudi, samo da se te rešim :valjamse:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.263
5.822
113
pri taščici
Ja, samo to si cez spravil cez neko garancijo ki jo trgovci ponujano za rabljena vozila. Cez fordovo garancijo zagotovo ne..ta je dve leti in dve leti jamstva kot jaz vem.