Več ali manj nimam nobenih težav z varno dinamično vožnjo, torej če je nekdo hitrejši in me prehiti, mu vedno to čim bolj omogočim. Tudi če gre nad omejitvijo hitrosti, če varno vozi, z mojega vidika ni problem. Razen v naselju ali območjih, kjer so ljudje (npr. kolesarska steza na cesti ali ni pločnika, pa je velika frekvenca pešcev, itd.), tam je verjetnost nepredvidljivih situacij izjemno visoka in menim, da se je potrebno držati omejitev. Je pa dejstvo, da so nekatere omejitve res izjemno nizke.
Kar me pa izredno moti je prekratka varnostna razdalja. Ta je z vidika varnosti izjemno pomembna, saj zadaj vozečemu:
- zagotavlja preglednost naprej in se lahko zadaj vozeči ustrezno pripravi (morda spusti plin), če vidi da se spredaj vozila ustavljajo
- zagotovi čas, da odreagira, če spredaj vozeči začne zavirati, itd.
- morda še kaj
Na prekratno varnostno razdaljo sem res alergičen in me prav zanima, kaj se dogaja v glavah takih voznikov, kot je tale na fotografiji spodaj? Situacija je sicer oba pasova avtoceste polna, vožnja s cca. 80km/h in on posiljuje spredaj vozečega. Ob tem, da s tako vožnjo nima niti teoretičnih možnosti, da ne pride do karambola, če spredaj vozeči kakorkoli upočasni. Sam sem recimo v tem primeru takoj dodatno povečal varnostno razdaljo, če slučajno pride do prometne nesreče.
Še večji pacienti pa so tisti, ki se tako vozijo za kombiji ali tovornjaki. Ker takrat si pa dobesedno slep, ker res ne vidiš popolnoma nič naprej.
In ja, res je, da je večji procent takih pacientov s premijskimi vozili, ampak ni takšna vožnja vezana ekskluzivno na njih. Še večja žalost pa je, da to vidim tudi pri novih vozilih, kjer je recimo v takšnih situacijah edino smiselna vključitev radarskega tempomata (če le ta deluje dobro, namreč tudi to žal ni samoumevno) in samo še nadziraš vse skupaj. Recimo par minut prej, se je tako vozil en z BMW i4 M50, ki je skoraj zagotovo imel radarski tempomat. In ja, tudi na BMWju le ta nima tako kratke varnostne razdalje (#BMWMode).
Kaj naredite v takih primerih? Včasih sem se še kaj igral (ja, butl), sedaj enostavno grem na desni pas in spustim takega pacienta mimo, če pa sem že na desnem pasu, pa trpim, morda malenkost znižam hitrost, da me prehiti.
Na regionalkah pa vedno na prvem primernem mestu ustavim in ga spustim naprej. Čeprav je to precej redko z avtom, z motorjem pa niti ne
.
Kar me pa izredno moti je prekratka varnostna razdalja. Ta je z vidika varnosti izjemno pomembna, saj zadaj vozečemu:
- zagotavlja preglednost naprej in se lahko zadaj vozeči ustrezno pripravi (morda spusti plin), če vidi da se spredaj vozila ustavljajo
- zagotovi čas, da odreagira, če spredaj vozeči začne zavirati, itd.
- morda še kaj
Na prekratno varnostno razdaljo sem res alergičen in me prav zanima, kaj se dogaja v glavah takih voznikov, kot je tale na fotografiji spodaj? Situacija je sicer oba pasova avtoceste polna, vožnja s cca. 80km/h in on posiljuje spredaj vozečega. Ob tem, da s tako vožnjo nima niti teoretičnih možnosti, da ne pride do karambola, če spredaj vozeči kakorkoli upočasni. Sam sem recimo v tem primeru takoj dodatno povečal varnostno razdaljo, če slučajno pride do prometne nesreče.
Še večji pacienti pa so tisti, ki se tako vozijo za kombiji ali tovornjaki. Ker takrat si pa dobesedno slep, ker res ne vidiš popolnoma nič naprej.
In ja, res je, da je večji procent takih pacientov s premijskimi vozili, ampak ni takšna vožnja vezana ekskluzivno na njih. Še večja žalost pa je, da to vidim tudi pri novih vozilih, kjer je recimo v takšnih situacijah edino smiselna vključitev radarskega tempomata (če le ta deluje dobro, namreč tudi to žal ni samoumevno) in samo še nadziraš vse skupaj. Recimo par minut prej, se je tako vozil en z BMW i4 M50, ki je skoraj zagotovo imel radarski tempomat. In ja, tudi na BMWju le ta nima tako kratke varnostne razdalje (#BMWMode).

Kaj naredite v takih primerih? Včasih sem se še kaj igral (ja, butl), sedaj enostavno grem na desni pas in spustim takega pacienta mimo, če pa sem že na desnem pasu, pa trpim, morda malenkost znižam hitrost, da me prehiti.
Na regionalkah pa vedno na prvem primernem mestu ustavim in ga spustim naprej. Čeprav je to precej redko z avtom, z motorjem pa niti ne