VAG koncern poraba olja

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
KSZ

Pri lexusu oz. toyoti z 2.2 dizeljnom je celo 2l/1000 napisano kot normalno, da ne bo kdo preveč jezil nad vw. S tem, da dotična mašina z lahkoto spije več kot 2L olja na tank pa se na servisu neumne delajo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.412
5.658
113
Citat:
Uporabnik x5x pravi:
Vag in ostali se morajo nekako zavarovat.

sej majo več al manj vsi tko napisan....do 1L na 1000km.....pač to kar si napisal
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.412
5.658
113
@brgo......ne smejo se....je tovarniška garancija...menjajo motor! Menjaj servis al pa piš na toyoto
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Jaz pri tem nimam nič. Gre za lexusa od znanke in se mi ne da razlagat cele zgodbe, razen, da jih je lahko sram.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Se ne
smile-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.860
1.963
113
najrajš na babi
Kolega je včasih delal na avtomobilskem servisu. In o debati o porabi olja je rekel takole. Vsaka stvar je pač narejena z neko toleranco. In če slučajno naletiš na avto v katerem je blok brušen v maksimalno plus toleranco, bat oz. obroček pa v maksimalno minus toleranco rata problem z pitjem olja, ker pač pride do malenkostnega lufta vmes, in to že pri novih zadevah. Pomaga ponavadi samo menjava motorja. To je pa relativna stvar. Mogoče boljše doliti nekaj olja, kot pa da ti novi avto razkopljejo kakšni vajenci, potem pa bolj po kavbojsko vse skup zmečejo in so lahko problemi še večji. Tovarne pa dopuščajo tako veliko toleranco v porabi olja ravno zato, da vsakem bumbarju za 1 dcl olja mašine ne menjajo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.412
5.658
113
Toyota v 2,2 D4D je mela premal kaljene puše in jih je "zjahal" in začel pit olje....in dejansko obstaja na te motorje (pa na še 1.8 bencinarje tastare...pa na določene 1.4 D4D dizle v Yarisih) tovarniška garancija....prideš na servis....mam ta pa ta motor...pije mi nenormalno olja.....np gospa pridte čez 2 tedna k pride nov blok motorja.....nov DPF/katalizator...pa nova cev od motorja do katalizatorja iz Ðapaniz (oz iz tm k jih pač skladiščjo) pa bomo zamenjal....

Tko je blo v 2008 letu.......dvomim da bi to v 2011 preklical! Zato pravm Brgotu če se izmikajo mejl na Toyota Adria...če še uni mutijo pa naprej copy/paste direkt na Toyoto...
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik x5x pravi:
Vag in ostali se morajo nekako zavarovat. Sicer se meni osebno zdi 1l/1000 zdi ogromno..

Sej je tudi ogromno. Če maš dizla, rabiš ob tankanju doliti še liter olja.
grin1.gif
Moja kanta toliko ne popije, pa je revež že toliko dal skozi, da če bi že 50.000km nazaj zaribal, mu nebi nič zameril. Km na števcu kažejo 350.000, če je še kaj podlage ne vem. Prejšnji 1.8T motor, je ob prodaji pri 233.000km popil okrog 1l na 15.000. S tem, da je bilo šarjenje po elektroniki pri 120.000.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.455
9.750
113
EU
Citat:
Uporabnik map pravi:
Kolega je včasih delal na avtomobilskem servisu. In o debati o porabi olja je rekel takole. Vsaka stvar je pač narejena z neko toleranco. In če slučajno naletiš na avto v katerem je blok brušen v maksimalno plus toleranco, bat oz. obroček pa v maksimalno minus toleranco rata problem z pitjem olja.
Avtomobilska industrija od samega začetka, grupira tolerance sklopov po odstopanju. Torej, največje odstopanje luknje cilindra v plusu, dobi bat z maksimalnoim odstopanjem tolerance v plusu, in obratno Tako je vedno zračnost minimalna. Bati so sparjeni tako celo v starih Jugotih. V strojništvu je to znan ustaljen postopek
grims-1.gif