V Maribor center le vozila, novejša od 15 let

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
ksz

Men se zdi to idiotsko, danes slab avto nima student ampak tisti ki nima denarja in takemu prepovedat center je neumno ko hkrati burzuji gonijo svoje q7, carrere, x5ke in podobne masine s po 300 konji navzgor. Enostavno ce je preosnazeno zapreti center za vozila, sej v Ljubljani je bilo to tudi nekaj zarad cesar bi skoraj pol mest umrlo pa funkcionira cist lepo.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.751
1.537
113
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
ksz

V Nemčiji, v Münchnu naprimer, imajo podobno rešeno, vendar s pomembno razliko. Pri njih upoštevajo, da so najhujši vir onesnaženja zraka, ki najbolj vpliva na dihala, trdni delci. S trdnimi delci imajo težave dizli, bencinarji pa ne, zato v center mesta spuščajo vse bencinarje z EURO2 +, dizle pa samo najnovejše s precej višjimi EURO normami, ki onemogočajo izpust trdnih delcev v zrak.

Pri nas bomo seveda kot običajno bolj papeški od papeža, pa bomo omejili vse tipe vozil, tudi bencinarje, čeprav niti približno niso toliko škodljivi kot stari dizli.

zmaga.gif
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
A ni to diskriminacija? Kot če bi določili da gayi pač ne smejo hodit po centru. Ali pa Azijci, z razlago da imajo drugačne prebavne encime.

Če imaš avto registriran država potrjuje, da je avto primeren za vožnjo po Sloveniji in pika, kar od tega odstopa je diskriminacija. Vsaj po moje.
467716-post_slo.gif
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Mi smo pač navajeni, da se gre povsod z avtom, tega se ne more rešiti že s tako dobim javnim prevozom kar čez noč, torej bo prvo potreben zelo dober javni prevoz, potem pa leta in leta "prevzgoje".

Jaz osebno rajši ne grem v center mesta, kot pa da bi moral uporabljati javni prevoz.

Sicer pa...katero slovensko mesto ima tako hudo velik center, da bi sploh potrebovali javni prevoz skozi? Saj je dovolj, da je na robu mestnega centra parkirišče, ostalo pa potem človek uredi peš, kar pa že tako sedaj lepo funkcionira.

E, vidiš...tu pa je vse odvisno od posameznika. Kot študent mi niti na kraj pameti ni prišlo, da bi se vozil z avtomobilom na faks. Za mesečno vozovnico v LJ za LPP sem plačeval 14€. Od "moje" postaje, do postaje na kateri sem šel dol, v preteklem študijskem letu nisem porabil več kot 30 minut. Ja, z avtom bi bil v 15 minutah na faksu, ampak potem bi moral tam iskati še parkirišče ali pa bi moral iti na parkirišče od faksa in plačevat še tam.
Meni se ni splačalo voziti z avtom no...če se komu drugemu splača naj se.

Drugače pa še vedno čakam, kdaj bodo na MOLu naredili svoj pas za bus in STROGO kaznovali tiste, ki se bodo vozili po temu pasu! Če recimo koga pobereš, ali pa koga samo pustiš iz avta ok, ampak, da se pa voziš ne. Ko bodo v LJ pasi samo za buse bodo busi iz enega konca LJ na drugi konec LJ porabili zelo malo časa. Ajde Jankovič zmigaj se narediti pase za buse!
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Sam po sebi ukrep ni slab, ampam izvedba pa komplet salabajzerska. Da bi kako p&r varjanto zraven uvedli, se nobenemu ni posvetlo. Tak da fookni avto kje se pac znajdes in dalje pridi kak ves in znas. Je pa res da prides od enega konca cone do drugega v 15 min pes, kar ni katastrofa. To da so recimo vecino centra dali pod placljivo cono je pa vrhunski ukrep. Pol parkingov v centru je prostih, ko si prej lahko samo sanjal da si kje kaj prostega dobil. Ta ukrep zna verjetno zelo prizadet studentske gajbice, kar je odlicno. Ker te razvajene nesnage vsaka z svojo kripo je absolutno prevec

Ne samo P+R, lahko bi tudi to uredili, da če prideš na kako tekmo ali pa na kak koncert, da imaš zastonj vožnjo z busom (tisti dan, pa takoj po tekmi/koncertu). Tako imajo na Dunaju! Ko sem bil na Springsteenu bi lahko šel s tisto karto od koncerta na metro al kaj že majo, pa bi šel kamorkoli bi hotel. To je tudi npr. en način, da pritegneš ljudi, da se več vozijo z javnim prometom v mestu.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ksz

Men se zdi to idiotsko, danes slab avto nima student ampak tisti ki nima denarja in takemu prepovedat center je neumno ko hkrati burzuji gonijo svoje q7, carrere, x5ke in podobne masine s po 300 konji navzgor. Enostavno ce je preosnazeno zapreti center za vozila, sej v Ljubljani je bilo to tudi nekaj zarad cesar bi skoraj pol mest umrlo pa funkcionira cist lepo.

Se strinjam s tabo! Zapreti bi bilo potrebno center mesta oz. narediti tako kot ima London par con, pa plačaj če se hočeš voziti tam. Je pa res, da tisti, ki ima za take avte kot si napisal mu ni problema tudi plačati tistih par € za to, da se bo vozil po centru mesta. Najbolje bi bilo kar zapreti center mesta in adijo. Tam imaš avtobuse in se vozi z njimi, če ti pa kaj ni všeč pa pojdi peš ali s kolesom ali pa ostani doma.
smile-1.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.461
9.766
113
EU
Pregledal sem homologacijski listek za avto letnik 2001.
Omenjen je Ur. list RS. št. 33/98 in izjava, da je vozilo skladno z izdano listino Ministerstva za znanost in tehnologijo RS- Urada za standardizacijo in meroslovje, in da ustreza vsem pogojem za varno udeležbo v cestnem prometu Ur. l. RS št. 30/98. - 177. člen zakona.
Nikjer ni omenjen Euro 3 ali 4......
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.250
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Zanimivo, da npr. s Q7 se pa boš lahko vozil po coni in veselo onesnaževal s co2
smile-1.gif


http://www.maribor.si/dokument.aspx?id=18047

Hja, po nekem kriteriju je že dovolj čist, da je dobil Euro4 ali 5. Ne verjamem, da je kdo tu gor večji strokovnjak kot tisti, ki uvrščajo avte v Euro razrede.

Citat:


 Športni terenec audi Q7 3,0 TDI clean diesel quattro v zrak izpusti 219 gramov;

 športni terenec BMW X5 xDrive s trilitrskim dizelskim pogonskim agregatom z močjo 180 kilovatov (245 KM) v zrak izpusti 195 gramov;

 renault clio prve generacije iz leta 1996 z 1,2-litrskim motorjem (Euro2) pa 150 gramov CO2 na kilometer.

Pozabil si le, da ukrep ni zaradi CO2, ampak zaradi trdnih delcev.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

A ni mossero krasno napisal, da imajo s tem problem dizelaši?
 

Avionar

Pripravnik
14. sep 2012
30
0
6
39
poceniletalskekarte.si
Samo za kratko primerjavo, 16 let star Renault 5 z 1.2 ccm v mesto Maribor od 1. oktobra dalje ne bo imel več vstopa pa čeprav je izpust emisij v okolje skoraj za polovico manjši kot pri novem avtomobilu Hummer H2 z 6.0 ccm.
 
Nazadnje urejeno:

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.861
395
83
Seveda pa tisti z reno 5 ne bo zapravil nič, morda bo kupil škatlico cigaret in en mercator pir.
 

binebane

Fizikalc
30. avg 2012
1.229
0
36
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
E, vidiš...tu pa je vse odvisno od posameznika. Kot študent mi niti na kraj pameti ni prišlo, da bi se vozil z avtomobilom na faks. Za mesečno vozovnico v LJ za LPP sem plačeval 14€. Od "moje" postaje, do postaje na kateri sem šel dol, v preteklem študijskem letu nisem porabil več kot 30 minut. Ja, z avtom bi bil v 15 minutah na faksu, ampak potem bi moral tam iskati še parkirišče ali pa bi moral iti na parkirišče od faksa in plačevat še tam.
Meni se ni splačalo voziti z avtom no...če se komu drugemu splača naj se.

Drugače pa še vedno čakam, kdaj bodo na MOLu naredili svoj pas za bus in STROGO kaznovali tiste, ki se bodo vozili po temu pasu! Če recimo koga pobereš, ali pa koga samo pustiš iz avta ok, ampak, da se pa voziš ne. Ko bodo v LJ pasi samo za buse bodo busi iz enega konca LJ na drugi konec LJ porabili zelo malo časa. Ajde Jankovič zmigaj se narediti pase za buse!
zakaj le?
njegov interes je cič več avtomobilov v mestu, da bo potem lahko pobiral kazni za napačno parkiranje
sedaj ko so ljudje postali preveč pametni in se jih veliko s kolesom vozi je začel talat kazni za kolesarje
 

Avionar

Pripravnik
14. sep 2012
30
0
6
39
poceniletalskekarte.si
Nadzor bodo opravljali mestni redarji. To vem iz 100% zanesljivega vira, ker zato policija nima časa. Nadzor bo opravljen z naključnim izločanjem vozil iz prometa po mojih informacijah
 
Nazadnje urejeno:

Anubis

Fizikalc
4. nov 2007
525
109
43
Še vedno se - ob množici drugih, ki so že bila omenjena v tej temi - poraja vprašanje, na kakšem način se bo opravljal nadzor. Namreč, pri mojem avtomobilu nikjer ne piše, v kateri emisijski razred spada. Ne v prometnem dovoljenju. ne v homologaciji, kaj šele v navodilih za uporabo. A bodo kar po letnicah z Wikipedije ugotavljali? Saj ideja mogoče res ni slaba, ampak izvedba pa ni ravno bleščeča. Oziroma zaenkrat ne kaže, da bo.
confused-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
10.012
1.912
113
Samo eni pa ste res vrhunski bolniki da grete primerjat cliote z hummerji in carrerami ipd. Ja super ste pogruntali, ampak eno malenkost spregledali. Koliko je hummerjev v centru mb in koliko starih cliotov? Ring a bell? Ce mislite da je takih gajb malo, se globoko motite. Po podatkih mom je registriranih na tem obmocju 1000 takih avtomobilov! Koliko tisoc se jih sele pripelje noter.
@anubis po letnikih ja. Tudi parkiran avtomobil bo dobil pozdrave, ce je prestar. In za te podatke ne rabis vez in jakih virov. Je bilo vse ta teddn v veceru napisano
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Najbolje bi bilo kar zapreti center mesta in adijo. Tam imaš avtobuse in se vozi z njimi, če ti pa kaj ni všeč pa pojdi peš ali s kolesom ali pa ostani doma.
smile-1.gif
Tako ja.
Pa naj vodovodar parkira na Viču, ko bo komu v Centru vodovodna cev počila in bo špricalo po stanovanju. Saj lahko s sabo vzame klešče a ni tako. Pa sej, če bo treba kak navoj navrtat naj gre pa nazaj na Vič to narest, saj ni daleč.
evil.gif
 

Podobne teme