V Kranju novo krožišče

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Ja, pa štiripasovnice so tudi stalnica v precej manjših naseljih in pozabil si omeniti, da v veliki večini US mest (govorim iz prakse za zahodni del) nimajo absolutno nobene infrastrukture za kolesarje, še za pešce je marsikje bolj tako-tako. So pač strogo avtocentrično usmerjeni in če kdo misli, da so pri nas hudi zastoji, naj gre za teden dni npr. v Los Angeles z okolico :)

Aha in LA je s 40.000 dusami posejano mesto ali malce vec. V usa skoraj nikjer nimas guzve, pri nas pa obratno. Glede kolesarske infrastrukture, tam parkirisce pred wallmartom meri za deset, dejva rect petnajst mercator centrov v siski in predmestje je od downtowna ponavadi oddaljeno kot kranj iz ljubljane? Verjemi, da pri taksnih razdaljah glih ni veliko navdusenih sportnikov. Kolesarsko infrastrukturo pa tudi pri nas nimamo razvito. Tale obvoznica mimo brnika ima loceno kolesarsko srezo, koliko? Kilometer? Ki se konca na magistralki! Lol pa bi lahko imeli komot urejene steze. Poglej na s evropo, nizozemsko. Ti si bolj malo potoval s po svetu, google maps in to je to.

Lol kje si ti zdaj kolesarje in pesce nasel v rondo temi.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.528
113
Dej folk pejte kdaj malo pogledat še kam ven iz SLO, v kako večje EU mesto. Me zanima kako bi se taki, ki jim tale rondojček predstavlja raketno znanost potem znašli tam? A mislite, da so ljudi tam dali v extra izobraževanje, da so se lahko peljali skozi.
Pač je treba malo uporabit možgane, ne pa samo rinit na pamet ko svinja v buče.

Lažje, ker si morebiti edini, ki ti je to novo. Ko ti ni več in tudi sčasoma bo to veljalo tu, potem bo vse kul. Se vedno pa velja, da tisti ki je v taki stvari spalniral, da je treba kaj več kot "svinja v buče", je sprojektiral slabo. In stvar deluje zaradi drugih ne zato, ker je rešitev dobra.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Lažje, ker si morebiti edini, ki ti je to novo. Ko ti ni več in tudi sčasoma bo to veljalo tu, potem bo vse kul. Se vedno pa velja, da tisti ki je v taki stvari spalniral, da je treba kaj več kot "svinja v buče", je sprojektiral slabo. In stvar deluje zaradi drugih ne zato, ker je rešitev dobra.
Lej, včasih je treba narest tudi kakšen korak naprej in ob tem se je potem treba naučit kaj novega. Brez tega ni napredka. Eni kle zganjajo tako paniko, kot da bo zdej konec sveta, ker so v kranju zgradili eno stvar, ki je malenkost drugačna od vseh do sedaj in bo zato treba prvič in drugič malo vklopit možgansko celico, da bo stvar zlavfala. Drama cela....
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.519
1.106
113
Zgornje vs. novo zgrajeno


Me prav zanima, kateri tovornjak lahko v dveh sekundah spelje in zapusti krožno na tretjem izvozu. Še marsikateri avtomobilist ima težave pri speljevanju.

Tale obvoznica mimo brnika ima loceno kolesarsko srezo, koliko? Kilometer? Ki se konca na magistralki!

Ne pozabi povedati, da se konča na magistralki na kateri je prepovedana vožnja s kolesom. In kako potem prideš od Šenčurja do kolesarske in obratno...?

Meni osebno je bila še najboljša rešitev, ko so na tem delu, od izvoza za AC pa do delavskega mostu, prepovedali tovorni promet. In bi krožišče lahko ostalo kot je.

Seveda se bomo navadili. A večina voznikov ne gleda teh spletnih filmčkov, da bi že prej naštudirali situacijo, ampak se bodo "učili" sproti... Verjetno tudi večkrta zajeb*** in bo pokalo ali pa se redno vozilo čez robnike.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Slovenci ste najvecji komplikatorji na svetu, resno. Ali debili. Ali oboje.

1oj7ika8nva11.jpg


42651220.jpg
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Lej, včasih je treba narest tudi kakšen korak naprej in ob tem se je potem treba naučit kaj novega. Brez tega ni napredka. Eni kle zganjajo tako paniko, kot da bo zdej konec sveta, ker so v kranju zgradili eno stvar, ki je malenkost drugačna od vseh do sedaj in bo zato treba prvič in drugič malo vklopit možgansko celico, da bo stvar zlavfala. Drama cela....
To zdaj ni korak naprej, ampak korak nazaj. Krožišče bo od sedaj manj varno. Ima v primerjavi s prejšnjim več tistih nevarnih točk, ki jih policaji radi kažejo, kadar primerjajo navadno križišče z krožnim.
Saj včasih je bilo tam navadno križišče, s prednostjo in neprednostno cesto. Pa je pokalo, tudi smrtne žrtve so bile. Pa so potem naredili kroćno z dvema pasovoma, kar je bil korak naprej, nekaj novega ki smo se morali naučit. Pokalo je precej manj kot prej, ampak še vedno. pa so potem popravili in tam zgradili navadno krožišče, z enim pasom, potem pa tam ni bilo več nesreč. Tudi to je bil korak naprej, Sedaj pa so zgradili novo krožišče, ki je bolj nevarno od prejšnjega, kar je korak nazaj.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
Brez zamere, če rabiš posebno zgibanko pa filmčke z navodili, pa policisti se pripravljajo vnaprej in se izkaže, da upravičeno (glede na to, kaj berem v dnevnem casopisju), potem že ni tako butelproof. Ja se bomo navadili, itak (Kranjčani ta prvi), ampak dobro planiranje v prometu naj ne bi slonelo na tem, da se zajebava voznika v smislu, daj je vsako križišče zgodba zase pri nas s svojo ureditvijo. Ja seveda, gledat moraš znake pa biti 100% skoncentriran pa vse to, ampak še bolj varno bi bilo, če bi se pričakovalo tudi, da kdaj kdo ni in da je za vse bolje, če je vedno povsod enako in lahko svoje opravi tudi avtomatizacija. Prometna ureditev seveda ni unikum, lahko posplosis na karkoli...
sodeč po skici ima vsak uvoz po dva pasova, nad vsakim uvozom je tabla z imeni naselij, kamor vodi ta pas. torej vse kar moraš storiti je da pomisliš, v katero naselje želiš iti, potem pa se pred rondojem razvrstiš na tisti pas, ki pelje pod tablo z imenom tega naselja. za tisti izredni primer, da naselja ni napisanega na tablah nad uvozi, poskusiš logično razmišljati: če do tega naselja vozi cesta na levi, se razvrstiš na levi pas, če pa cesta na desno, potem greš na desni pas. torej nekako tako, kot gre razvrščanje v običajnih križiščih. bolj bulletrpoof res ne bi moglo biti
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
sodeč po skici ima vsak uvoz po dva pasova, nad vsakim uvozom je tabla z imeni naselij, kamor vodi ta pas. torej vse kar moraš storiti je da pomisliš, v katero naselje želiš iti, potem pa se pred rondojem razvrstiš na tisti pas, ki pelje pod tablo z imenom tega naselja. za tisti izredni primer, da naselja ni napisanega na tablah nad uvozi, poskusiš logično razmišljati: če do tega naselja vozi cesta na levi, se razvrstiš na levi pas, če pa cesta na desno, potem greš na desni pas. torej nekako tako, kot gre razvrščanje v običajnih križiščih. bolj bulletrpoof res ne bi moglo biti
Itak, točno tako. Bolj simpl ne gre.

Ampak nekateri tupci so si zabili v glavo, da je to zdej nevarno ane. Krnekej. Če bi vsi razmišljali tako butasto, bi še danes živeli v jamah kajti zunaj jame je lahko že nevarno.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.790
113
Čez tele rondoje potem Slovenec enostavno ne zmore zvozit? :fredi:

 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.528
113
sodeč po skici ima vsak uvoz po dva pasova, nad vsakim uvozom je tabla z imeni naselij, kamor vodi ta pas. torej vse kar moraš storiti je da pomisliš, v katero naselje želiš iti, potem pa se pred rondojem razvrstiš na tisti pas, ki pelje pod tablo z imenom tega naselja. za tisti izredni primer, da naselja ni napisanega na tablah nad uvozi, poskusiš logično razmišljati: če do tega naselja vozi cesta na levi, se razvrstiš na levi pas, če pa cesta na desno, potem greš na desni pas. torej nekako tako, kot gre razvrščanje v običajnih križiščih. bolj bulletrpoof res ne bi moglo biti

Tako je... Vsega tega pa en tak mini rondo ne bi smel zahtevati. Zato da eno tako stvar začnes komplicirati, da jo je treba razložiti v 8 vrsticah ni napredek in pot iz jame.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Tako je... Vsega tega pa en tak mini rondo ne bi smel zahtevati. Zato da eno tako stvar začnes komplicirati, da jo je treba razložiti v 8 vrsticah ni napredek in pot iz jame.
Ob takih komentarjih se sprašujem kako taki preživite v tem svetu, če že za takle simpl rondo rabite navodila. A za zjutraj vstat iz postelje jih tud rabite potem? Za takle rondo povprečno inteligentna oseba ne rabi nobenih navodil, držat se mora samo CPP povsem isto kot drugje v prometu. Resno, če vam nekaterim tole predstavlja težavo, dejte res rajš izpit nazaj, brez zajebancije. Đizs..... :eek::eek::eek:
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Do zmede pa prihaja, ker vozniki kar naenkrat ne znajo več vozit, prej so pa 20 let znali. :evil:
Samo da tisti, ki je krožišče zajebal nebi bil nič kriv. :evil:

Evo vprašanje za alter strokovnjake:
Na skici vidim, da krožišče prečka od Mercatorja proti ŠK. Loki tudi prehod za pešce in dvopasovna kolesarska steza.
Kdo ima prednost na prehodu za pešce? Pešci ali tisti, ki po dveh pasovih iz Šenčurja pripeljejo izza hribčka sredi krožišča, pa do tik do zebre niti ne vidijo da kdo iz smeri tuša za hribčkom že prečka cesto? Isto sprašujem za kolesarje na kolesarski stezi.

Po dveh pasovih pa zato, da gre hitreje, za večjo pretočnost, - to krožišče ni zgrajeno, da bi umirjalo promet, temveč da bi povečalo pretočnost. posledično bo višja hitrost,. Z večjo pretočnostjo so namreč opravičevali miljonsko investicijo.
Za to, d aje pretočnost večja, ni potrebna večja hitrost. Dostikrat je celo obratno. In ja, pešec bo imel prednost- Če se naprmalno pelješ skozi, je več kot dovolj časa ustavit.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.867
113
Lej, včasih je treba narest tudi kakšen korak naprej in ob tem se je potem treba naučit kaj novega. Brez tega ni napredka. Eni kle zganjajo tako paniko, kot da bo zdej konec sveta, ker so v kranju zgradili eno stvar, ki je malenkost drugačna od vseh do sedaj in bo zato treba prvič in drugič malo vklopit možgansko celico, da bo stvar zlavfala. Drama cela....

Dramo so naredili s paniko po medijih in s polovičnim, četrtinskim, dveurnim in še kakšnim odpiranjem. A niso včasih zaprli pol rondoja, ga naredili na eni strani, potem še obratno, drugo polovico, potem otvoritev in evo ga že mamo, vsi vse znamo? Zdej pa folk dejansko ne ve kaj bi, zjutraj lahko zavije v loko, ko gre ob enajstih na malico ne more, čeprav tabla kaže da lahko, ob treh domov je pa še tretja varianta. In potem eden med količki, drugi čez robnik...

Ne vem no, pri onih na Brniku ni bilo nikoli drame (ok, razen tega da kao kamionarji jahajo robnike), pogledaš tablo, zaviješ kamor bi rad in tja te odpelje. To zna opica, miže.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Dramo so naredili s paniko po medijih in s polovičnim, četrtinskim, dveurnim in še kakšnim odpiranjem. A niso včasih zaprli pol rondoja, ga naredili na eni strani, potem še obratno, drugo polovico, potem otvoritev in evo ga že mamo, vsi vse znamo? Zdej pa folk dejansko ne ve kaj bi, zjutraj lahko zavije v loko, ko gre ob enajstih na malico ne more, čeprav tabla kaže da lahko, ob treh domov je pa še tretja varianta. In potem eden med količki, drugi čez robnik...

Ne vem no, pri onih na Brniku ni bilo nikoli drame (ok, razen tega da kao kamionarji jahajo robnike), pogledaš tablo, zaviješ kamor bi rad in tja te odpelje. To zna opica, miže.
Ekzekli
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.869
6.528
113
Ob takih komentarjih se sprašujem kako taki preživite v tem svetu, če že za takle simpl rondo rabite navodila. A za zjutraj vstat iz postelje jih tud rabite potem? Za takle rondo povprečno inteligentna oseba ne rabi nobenih navodil, držat se mora samo CPP povsem isto kot drugje v prometu. Resno, če vam nekaterim tole predstavlja težavo, dejte res rajš izpit nazaj, brez zajebancije. Đizs..... :eek::eek::eek:

Zdaj pa ti poskušaj razumeti, ker si tako inteligenten. ta križ je en navadno brezvezno križišče/krožišče na vasi in da je treba vklopiti kakršnokoli posebno pozornost da ga zvoziš, pomeni, da je bolj zakompliciran kot bi bilo treba. Četudi to ne predstavlja problema, zahteva več pozornosti kot bi bilo nujno treba. Edina sreča je, da je tako mali in brezvezen, da se ga ni dalo zakomplicirati še bolj in testirati znanje CPPja naključnega voznika. NIKDAR in NIKJER se ne probava in testira in išče meje povprečnega človeka, kaj zna in kaj ne. Če se načrtuje dobro, če pa ne pa seveda rečeš, saj bi itak moral to znati in biti 100% ves čas pri stvari.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mirsi

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Za to, d aje pretočnost večja, ni potrebna večja hitrost. Dostikrat je celo obratno. In ja, pešec bo imel prednost- Če se naprmalno pelješ skozi, je več kot dovolj časa ustavit.
Ok, praviš pešec bo imel prednost. Ali kolesar tudi? Z obeh strani?
 
Nazadnje urejeno:

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Zdaj pa ti poskušaj razumeti, ker si tako inteligenten. ta križ je en navadno brezvezno križišče/krožišče na vasi in da je treba vklopiti kakršnokoli posebno pozornost da ga zvoziš, pomeni, da je bolj zakompliciran kot bi bilo treba. Četudi to ne predstavlja problema, zahteva več pozornosti kot bi bilo nujno treba. Edina sreča je, da je tako mali in brezvezen, da se ga ni dalo zakomplicirati še bolj in testirati znanje CPPja naključnega voznika. NIKDAR in NIKJER se ne probava in testira in išče meje povprečnega človeka, kaj zna in kaj ne. Če se načrtuje dobro, če pa ne pa seveda rečeš, saj bi itak moral to znati in biti 100% ves čas pri stvari.
Ni glih tolk brezvezno križišče na vasi zgleda, če je vsak dan tolk prometa tam, da je blo treba pogruntati rešitev, da se zagotovi boljša pretočnost, drugače je kolona do ljubljane. Če bi blo to kr eno brezvezno križišče, se nihče nebi ukvarjal z njim. Razen če slučajno misliš, da imate promet samo v ljubljani, kle na gorenjskem se pa samo malo hecamo in se samo mal za foro vozikamo okrog z avti, da nam ni tolk dolgčas.