V Kranju novo krožišče

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
V Kopru se po turbo rondojih vozijo že desetletje in ni nikoli bilo nobene drame, v v Ljubljani tudi, celo Gorenjci na Brniku nekaj mesecev (da severnjakov iz Beneluxa etc. sploh ne omenjam), v Kranju je pa odprtje rondoja prava drama.

Koliko je pa v Sloveniji (in tudi v Kranju) takšnih rondojev, kot je bil sedaj že bivši na tem mestu? Stotine, pa ni nobene drame, pa jih ni treba preurejat.
In zaradi te drame, so ljudje res začeli dvomiti vase. Tudi tisti, ki jim je bila stvar v teoriji jasna in logična, sedaj razmišljajo, kaj pa če je v resnici bolj zakomplicirano in ne bom znal voziti.
Policisti in novinarji bi morali reči, naj ljudje gledajo table in označbe na vozišču in se skladno z njimi razvrstijo. Ne pa, da se sedaj ljudje na pamet učijo izbiro pasov za posamezno smer.
Neumnosti pišeš. Policaji pa tudi, ki preusmerjajo pozornost od pravega problema na obrobnega.
Ni problem, kako se v krožišču razvrstit, tudi ni problem, če bo kdo naredil prekršek in menjal pas v krožišču, čeprav nebi smel, pravi problem je, kako iz Britofa in Šk. Loke skočit na notranji pas, medtem ko po dveh pasovih iz Šenčurja proti Kranju in obratno teče kolona vozil, ti pa se moraš vklopit skozi zunanji pas na notranjega. Najlažje je rečt počakaj, da bo frej, če boš čakal eno uro boš pa eno uro. :evil: To bo izsiljevanja. spremljat moraš promet na dveh pasovih (prej enem), križaš se z tistimi na zunanjem pasu..... Skratka pokalo bo.
Stroka je poenotena, da ima turbo rondo večjo pretočnost, kot navaden rondo, prepričan sem, da je projektant naredil simulacijo (in da je v njej upošteval, da bo enkrat v življenjski dobi rondoja narejena tudi cesta Britof-Hotemaže) in je temu ustrezno izbral način vodenja prometa.
in kaj ti pomaga nekoliko večja pretočnost, če se promet nima kam odtečt? 100m nižje je semafor, pa za njim jih je še nekaj, že ob izhodu iz rondoja pa prehod za pešce in kolesarska steza, kjer vsak posamezen pešec, ki se loti prečkanja ustavi promet na dveh oz štirih pasovih, ker ima pešec pač prednost. !!!!! Pa tudi, pred krožiščem gre promet v eno smer po enem pasu, za krožiščem pa se dva pasova spet združita v enega. Zdej pa poudarjamo, kako je vmes v krožišču večji pretok.

Kot bi imel ozko vodovodno cev, ki se na nekem delu razširi, potem pa spet zoža, pa boš nakladal, kako je na širšem delu možen večji pretok. Ja, ampak pretok določa najožji del.

Sem prepričan, da je projektant naredil najprej simulacijo svoje denarnice. Drugo pa mu ni bilo pomembno.
Ja, saj so policaji kazali narejeno animacijo točno za to krožišče, pa so na pešce in kolesarje pozabili, kot da jih ni, pa tudi gostota je bila pri animaciji od oka daleč od tistih 3500 vozil na uro, ki so jih obljubljali.
Vsi tisti, ki kritizirate neustreznost bivšega dvopasovnega rondoja, pozabljate (namerno ali ne), da je bila tam izvorna težava premajhen radij in da so vozila že sama po sebi segala izven pasov in se tem ustvarjala konflikte.
Nov rondo je razširjen.
Sedaj že bivši (če misliš tega zadnjega ) rondo ni bil dvopasoven. Dvopasoven je bil en prej na istem mestu, pa se je izkazalo, da je bil naslednji. enopasovni precej boljši. Prej je redno pokalo, potem nesreč ni bilo več.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.662
6.705
113
pri taščici
mirsi
Delaš dramo vnaprej. Vas bo pa pokazal ali si imel prav
Mi je znano. Sem bil tudi sam tak. Glede semaforjev v Tomacevem. Jaz sem se za Tomačevo motil.
S tem da v Sloveniji res ni bilo prej prakse z njimi, turbo križišč pa je v.sloveniji že precej in to več let.
Zakaj pa preurejati?. Nisem pogosto tam, recimo da enkrat mesečno v tistem rondoju, ampak kolone od podvoza ali pa še dlje je bilo res trapasto gledat brez ukrepanja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: _BANDIT_

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.125
83
48
Sem prepričan, da je projektant naredil najprej simulacijo svoje denarnice. Drugo pa mu ni bilo pomembno.
Zdaj pa ti, doktor projektiranja javne prometne infrastrukture, meni razloži, kaj za projektantovo denarnico pomeni razlika med projektiranjem navadnega križišča z odstopom prednosti, semaforiziranega križišča, enopasovnega rondoja ali zilijonpasovnega turbo-kompresorskega rondoja na Primskovem?
Spelji se s svojimi težavami nazaj za šank, pa tam naredi doktorat z levo roko in utrujaj kelnarci, na cesti pa glej znake. Ti bomo hvaležni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: _BANDIT_

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
282
63
Aha in LA je s 40.000 dusami posejano mesto ali malce vec. V usa skoraj nikjer nimas guzve, pri nas pa obratno. Glede kolesarske infrastrukture, tam parkirisce pred wallmartom meri za deset, dejva rect petnajst mercator centrov v siski in predmestje je od downtowna ponavadi oddaljeno kot kranj iz ljubljane? Verjemi, da pri taksnih razdaljah glih ni veliko navdusenih sportnikov. Kolesarsko infrastrukturo pa tudi pri nas nimamo razvito. Tale obvoznica mimo brnika ima loceno kolesarsko srezo, koliko? Kilometer? Ki se konca na magistralki! Lol pa bi lahko imeli komot urejene steze. Poglej na s evropo, nizozemsko. Ti si bolj malo potoval s po svetu, google maps in to je to.

Lol kje si ti zdaj kolesarje in pesce nasel v rondo temi.
Začel si z US prometom in moj odgovor se je nanašal na razlago, da je tam praktično vse podrejeno avtom, preostali promet pa je drugorazreden, kar vključuje tudi pešce in kolesarje. To, da "skoraj nikjer ni gužve" seveda ne bo držalo. Čim imaš večja mesta, se zna pošteno zabasati. Zato pravim, da pri nas zastoji niti niso tako hudi kot znajo biti tam, kjer gre morda tudi zahvaljujoč avtomatikom in strpnosti ostalih promet manj stresno.

Glede kolesarske okoli Brnika se pa popolnoma strinjam, da je v trenutnem stanju katastrofa. Kje in na kak način potujem po svetu pa je povsem brezpredmetno, četudi je nekdo svetovni popotnik, mu bolj malo pomaga, če ne zna odpreti oči. In v tem duhu sem optimist, da bodo tudi vozniki odprli oči, pogledali table in talne označbe in posledično tole krožišče ne bo poslabšalo situacije, prej obratno. Če bo edini minus poslušanje mirsija, kako čaka iz Britofa za Škofjo Loko, potem je kar se mene tiče okej :)
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.623
208
63
Kranj
Pa še na Žagarci delajo pločnik pri Savi/Petrolu, Kranj je atomska.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.662
6.705
113
pri taščici
A ni Bratuškova iz Kranja al kje že. Se mora pobrigal, bo v enem letu več naredila kot prej v celem desetletju.al imamo samo na alterju tak občutek?
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Sej je Bratuškova zrihtala nov krožni v Bitnjah, ki je bil res nujno potreben. No tam vsaj ni bilo zamude.

Res pa mi ni jasno kaj naši gradbinci pacajo tako dolgo ( res se ne spoznam ) - samo most v Kranju je zaprt že skoraj pol leta in ni narejeno skoraj nič.
Tudi krožišče v Kranju so pacali nekaj mesecv - za to da so naredili en dodaten pas. To bi lahko naredili v enem tednu, zakaj niso naredili vsaj 2 pasovnice do avtoceste?? AJA to bo drugo leto, da lahko denar kroži
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.551
927
113
Tole je pa se ena bedarija, ki so jo naredili... Tovorni promet, ki je iz smeri Ljubljane namenjen recimo v eno od tovarn na Laborah (Iskra, Sava,...) je zaradi obnove delavskega mostu do marca 2020 preusmerjen na izvoz Kranj Zahod... sedaj so ta izvoz menda do konca septembra zaprli in bodo morali iti na se ene 10 km daljsi obvoz preko izvoza Naklo ...
Sem danes imel pred seboj enega junaka s šleperjem, ki je šel čez Planino proti Iskri (oz. v tisti konec), ker se mu ni ljubilo iti po "podaljšanem" obvozu.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Ko smo ravno pri zaporah v Kranju... a mi lahko kdo razloži v čem je point tiste zapore pri qulandiji, če prideš iz smeri delavca, mimo qulandije in ne moreš zaviti levo proti mcdonaldsu? Zakaj je ta pas za levo zaprt? Če hočeš v qulandijo iz te smeri, se moraš basat okrog cele qulandije in priti noter iz druge smeri....
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ko smo ravno pri zaporah v Kranju... a mi lahko kdo razloži v čem je point tiste zapore pri qulandiji, če prideš iz smeri delavca, mimo qulandije in ne moreš zaviti levo proti mcdonaldsu? Zakaj je ta pas za levo zaprt? Če hočeš v qulandijo iz te smeri, se moraš basat okrog cele qulandije in priti noter iz druge smeri....

Meni tudi ni jasno... ampak tako si je nekdo zamislil...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.662
6.705
113
pri taščici
Pa na drugo stran proti Sencurju pri Kadivcu oz Petrolu, kjer gradijo nov Hofer je tudi polovicna zapora s semaforjem ... Predvidevam, da urejajo za uvoz/izvoz za Hofer ...
Počasi bomo pozidal vse ravnine, hkrati pa lajal o samooskrbi in se šli vegane.
A so bauMax v deteljici že naselili. Zadnjič enkrat sem videl neke ljudi tam okoli.