...kle na gorenjskem se pa samo malo hecamo in se samo mal za foro vozikamo okrog z avti, da nam ni tolk dolgčas.
Saj ni problem tega krožišča v tem, da se nebi znali prav postavit, če je postavitev logična. Problem je pri tistih, ki se bodo vklučevali iz Šk. Loke v smer Kranj, da bodo morali prečkat en pas in se vključit na drugega, kar je ob gneči zahebano. In tam gneča je in bo.sodeč po skici ima vsak uvoz po dva pasova, nad vsakim uvozom je tabla z imeni naselij, kamor vodi ta pas. torej vse kar moraš storiti je da pomisliš, v katero naselje želiš iti, potem pa se pred rondojem razvrstiš na tisti pas, ki pelje pod tablo z imenom tega naselja. za tisti izredni primer, da naselja ni napisanega na tablah nad uvozi, poskusiš logično razmišljati: če do tega naselja vozi cesta na levi, se razvrstiš na levi pas, če pa cesta na desno, potem greš na desni pas. torej nekako tako, kot gre razvrščanje v običajnih križiščih. bolj bulletrpoof res ne bi moglo biti
Potem se spomniš, kako je bilo takrat, ko še ni bilo krožišče. V smeri britof delavski most se za boga ni dalo priti čez, ker je bila strnjena kolona v smeri šenčur kranj. Potem so naredili krožišče in se je kar naenkrat dalo lepo vključiti v promet in stvar je lavfala dosti bolje kot prej. Zadnje čase pa je očitno še toliko več prometa, da navadni rondo ni več požiral in so naredili tole varianto sedaj, ki je pomoje velik korak naprej. V najbolj obremenjeni smeri šenčur kranj se bo razbremenil promet full, ker bodo tisti, ki gredo proti britofu skozi rondo zapeljali skoraj neovirano, tisti, ki gredo v kranj alu proti loki, pa se bodo tudi hitreje zbasali skozi. Prav tako je bil vedno problem v smeri tuš šenčur. Tudi na tej veji imaš desni pas dokaj hiter in bo tudi šlo dosti hitreje. Seveda bi bilo pa idealno, če bi potegnili še dodaten pas iz rondoja do priključka na avtocesto in pa od tuša do rondoja.Jaz sem iz Kranja... Zdaj pa še ti malo ven poglej, da boš videl, da je to eno brezvezno križišče.
?? Kaj hočeš povedat s tem, da bodo morali prečkati pas? Ne kapiram. Ko bodo iz loke zapeljali v krožišče po levem pasu, ne treba in tudi ne bodo smeli prečkati nobenega pasu. Lepo se bodo peljali po svojem pasu na izhod kranj. Kaj kle ni jasno?Saj ni problem tega krožišča v tem, da se nebi znali prav postavit, če je postavitev logična. Problem je pri tistih, ki se bodo vklučevali iz Šk. Loke v smer Kranj, da bodo morali prečkat en pas in se vključit na drugega, kar je ob gneči zahebano. In tam gneča je in bo.
Vsaj to niso zahebali, da je desni pas za 1.desno, levi pa za ostale smeri, (za razliko od Brniških krožišč), pa da se tisti, ki iz notranjega zavija ven ne križa s tistim ki pelje okol po zunanjem (kot Medvoški -za Zbilje)
?? Kaj hočeš povedat s tem, da bodo morali prečkati pas? Ne kapiram. Ko bodo iz loke zapeljali v krožišče po levem pasu, ne treba in tudi ne bodo smeli prečkati nobenega pasu. Lepo se bodo peljali po svojem pasu na izhod kranj. Kaj kle ni jasno?
Krožišča sta bila tam že dva, enega vmes si pozabil.Potem se spomniš, kako je bilo takrat, ko še ni bilo krožišče. V smeri britof delavski most se za boga ni dalo priti čez, ker je bila strnjena kolona v smeri šenčur kranj. Potem so naredili krožišče in se je kar naenkrat dalo lepo vključiti v promet in stvar je lavfala dosti bolje kot prej. Zadnje čase pa je očitno še toliko več prometa, da navadni rondo ni več požiral in so naredili tole varianto sedaj, ki je pomoje velik korak naprej. V najbolj obremenjeni smeri šenčur kranj se bo razbremenil promet full, ker bodo tisti, ki gredo proti britofu skozi rondo zapeljali skoraj neovirano, tisti, ki gredo v kranj alu proti loki, pa se bodo tudi hitreje zbasali skozi. Prav tako je bil vedno problem v smeri tuš šenčur. Tudi na tej veji imaš desni pas dokaj hiter in bo tudi šlo dosti hitreje. Seveda bi bilo pa idealno, če bi potegnili še dodaten pas iz rondoja do priključka na avtocesto in pa od tuša do rondoja.
Ampak v tej temi je glavni izpostavljeni problem to, da folk ne bo znal voziti skozi krožišče, ker je za eno malenkost drugačno kot ostala. To je pomoje bedarija, ker močno upam, da folk dejansko ni tako butast in jim bo šlo brez problema, le prvič bo treba malo pogledati table in se pravilno razvrstiti. Ostalo pa gre potem samo od sebe.
Tistih, ki gredo iz kranja nazaj v kranj ne bo veliko, tistih, ki gredo iz loke v britof tudi ni veliko, tisti, ki gredo iz loke na avtocesto gredo pa itak mimo in ne ovirajo tistih iz avtoceste proti britofu. Zato uni iz avtoceste proti britofu ne bodo kaj dosti čakali.tisti ki gredo z avtoceste proti britofu čakajo vse, ki pridejo v krožišče pred njimi in ne gredo na avtocesto. ker morajo z notranjega pasu na zunanjega pred izvozom za britof, pa čeprav gredo v kranj.
To preprosto ni res. Tukaj te robniki peljejo točno tja, kamor si se razvrstil, sploh ne moreš kej zajebati. Dokler uni, ki vstopajo v rondo spoštujejo, da nimajo prednosti pred tistimi, ki so že not, vse tvoje bojazni odpadejo.Krožišča sta bila tam že dva, enega vmes si pozabil.
Ja, ko še ni bilo krožišča, se v smeri Britof - delavski most zlepa ni dalo prit čez. Potem so naredili dvopasovno krožišče, je bilo bolje, še vedno pa se je težko prišlo iz delavskega mosta na notranji pas krožišča, kar je bilo nujno, če si hotel v Kranj ali Britof. Potem ko so tega dvopasovnega popravili v enopasovnega, se je šele dalo lepo vključit v promet. Od takrat nesreč nobenih. In sedaj gremo nazaj, (podobno kot v prvi varianti krožišča, ki se je izkazala za slabo) spet bo treba iz Delavskega mosta na notranji pas, če zavijaš v Kranj ali Britof, in ob tem prečkat zunanjega. In ob visoki gostoti prometa bo to problem. Enak problem bo iz Britofa, če zavijaš na delavski most ali šenčur.
Ko se bodo iz Šk Loke postavili na levi pas, bodo morali najprej prečkat zunanju pas, da bodo zapeljali na notranjega, če bodo šli v Britof ali Kranj. Po zunanjem pasu, ki ga morajo prečkat, pa bo potekal promet KR-Šenčur, pravtako na notranjem. Problem bo ob večji gostoti prometa. Enako velja za prihod iz Britofa.?? Kaj hočeš povedat s tem, da bodo morali prečkati pas? Ne kapiram. Ko bodo iz loke zapeljali v krožišče po levem pasu, ne treba in tudi ne bodo smeli prečkati nobenega pasu. Lepo se bodo peljali po svojem pasu na izhod kranj. Kaj kle ni jasno?
Iz avtoceste proti britofu zapeljejo na desni pas in čakajo samo tiste, ki gredo iz kranja v britof. Tiste, ki gredo iz loke v britof ne čakajo, ker tisti pridejo po drugem pasu. Poglej sliko na strani 4 se mi zdi.Vsi ki gredo iz avtoceste na Britof ali Kranj cakajo:
Tiste ki gredo iz loke ali Kranja na Britof, kar je ok. Drgac ne gre.
Ampak čakajo pa tudi tiste ki gredo in loke v Kranj, ker se mora ta zguziti na zunanji pas pred izvozom za Britof. Po notranjem pasu gredo lahko samo tisti, ki se bodo vklopili iz avtoceste.
No saj to je veljalo že takrat, ko je bilo še navadno križišče. Dokler so tisti, ki so prihajali iz Šk. Loke ali Britofa spoštovali, da nimajo prednosti pred tistimi, ki so peljali Brnik - Kranj, ni bilo nobenega problema. Po tej logiki bi še danes stalo tam navadno križišče, kerni problema. Saj je vse jasno, ve se kdo ima prednost, samo čakaj. Le zakaj hudiča je potem prihajalo do nesreč, kaj misliš?Dokler uni, ki vstopajo v rondo spoštujejo, da nimajo prednosti pred tistimi, ki so že not, vse tvoje bojazni odpadejo.
Tale rondo ima majhen pretok, ker je en pas za desno, pa en pas za naravnost in levo. In glede na to da jih bo šla večina naravnost bo levi pas precej bolj zabit kot desni. Varianta nižje od krkota je boljša. Res da je možnost nesreče večja, ampak ima vsaj polne črte (ali pa robnike) pri drugem izvozu, kjer desni mora zapustiti rondo najkasneje pri drugem izvozu. Ne pa tako kot med zalami in Tomačevim kjer se lahko cel.popoldan voziš po zunanjem pasu in iščeš nekoga da ti plača leva vratas tem bi zmagal, ampak ima mirsi prav, manj bi se pokradlo. Pač Slovenija. Najbolj koruptivna država v EU.