V Hrastju je dokaj močen ARC, pa Agromehanika... Kar pogosto vidim tovornjake zavijati tja... Kje bodo potem ovinkarili tovornjaki za Hrastje, ki bodo zavili z avtoceste? Še en mimosun...?Če pripelješ z Brnika ne moreš obrnit nazaj ker te pripelje ven najkasneje za Šk. Loko. Ta polovična odprtja so totalna neumnost. Logično da folk ne ve kaj bi če pa za 100m naprej ne ve ali bo lahko nekam zavil ali ne.
In ker ima tisti, ki prihaja iz Britofa tudi možnost zapeljat proti Brniku, bo imel isto možnost tudi tisti,ki pride iz Brnika.(sta na istem pasu). Lahko zaviješ dol za ŠK. Loko ali nadaljuješ, pa te pelje ven za Branik. Tako da iz Brnika do krožnega pa nazaj na Hrastje se bo dalo.Če pridem z brnika po notranjem pasu ni nič drugače kot če se na notranjega nataknem iz britofa. V obeh primerih me pelje ven za škofjo loko.
Ja, pa štiripasovnice so tudi stalnica v precej manjših naseljih in pozabil si omeniti, da v veliki večini US mest (govorim iz prakse za zahodni del) nimajo absolutno nobene infrastrukture za kolesarje, še za pešce je marsikje bolj tako-tako. So pač strogo avtocentrično usmerjeni in če kdo misli, da so pri nas hudi zastoji, naj gre za teden dni npr. v Los Angeles z okolicoA je kdo kdaj potoval kje po svetu? V usa, kanadi je vsaka vpadnica v mesto s 30.-40.000 prebivalci vsaj stiripasovnica.
In ker ima tisti, ki prihaja iz Britofa tudi možnost zapeljat proti Brniku, bo imel isto možnost tudi tisti,ki pride iz Brnika.(sta na istem pasu). Lahko zaviješ dol za ŠK. Loko ali nadaljuješ, pa te pelje ven za Branik. Tako da iz Brnika do krožnega pa nazaj na Hrastje se bo dalo.
In že to, da tu razglabljamo, ali se bo dalo ali ne, kljub temu da smo videli prispevek, pa načrt.... je jasen dokaz da je krožišče sfušano. Krožišče bi moralo bit takšno, da ga vsak (tudi penzionist) razume iz prve, brez dvomov, brez debate.
Ja si falil. In še veliko drugih bo falilo, tako in drugače. Pa pokalo bo tudi.Uf, sem falil, vse mi je jasno. Tam kjer je zob te samo zapelje z notranjega na zunanjega in potem po zunanjem pelješ mimo izvoza za loko na izvoz za brnik.
Do zmede pa prihaja, ker vozniki kar naenkrat ne znajo več vozit, prej so pa 20 let znali.Sicer pa krožišče poskusno odpirajo za 2 uri na dan (vir Dnevnik) v spremstvu policistov, ker prihaja do zmede
Pelji se še naprej mimo letališča. Tam imaš tri krožne, vsako drugačno, vsako po svoje zakomplicirano. Naprimer se peljaš od Domžal proti Kranju torej vedno naravnost, enkrat se moraš postavit na levi pas, drugič na desni. (levi te pelje v servisno cono)Madona sveta... Zdele šele po skici vidim, o čem vi to... Pa kva je s Slovenci in njihovo potrebo vsakič malo drugače narediti, kot je povsod drugod. Ne mi reči, da so taki rondoji običajni.
Ja nič, pustimo se presenetiti...
Tole križišče nima kar se varnosti tiče nobenih prednosti pred prejšnjim, ima več nevarnih točk v primerjavi s prejšnjim, je pa nekdo (ali več njih) v žep pospravilo miljonček.Ok vidim Šenčur Kranja Hrastje se bo dalo, samo ojoj.......ne vdiim neke hude prednosti tega turboja, mar bi naredil posebej odcepe za Britof iz smeri Brnika ter posebej odcep za Brnik/LJ iz smeri Loke pa bi bo že bolje. In pa odcep Kranj-Loka posebej itd.
Glede pešcev/kolesarje pa kak nadvoz ali podvoz, da se ne bremza promet.