V Kranju novo krožišče

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Kar pravi Legan je v nasprotju z zakonom.
In potem se čudite, kako da penzionisti ne znajo vozit po krožišču, če še "vrhunski strokovnjaki" napačno razlagajo.
(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več
prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v
promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali
mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti
križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr.
tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo.
Zakon je čisto uredu napisan in logično. Po zakonu ne smeš po zunanjem pasu mimo izvoza natavnost.

Potem se pa najdejo taki "strokovnjaki" in novinarčki, ki razlagajo drugače, pa prihaja do trkov, ker tisti na notranjem mislijo, da bo tisti na zunanjem zapeljal na prvem izhodu ven (kot bi moral), pelje pa še malo naravnost. in gredo na zunanjega, Pa poči.
 
Nazadnje urejeno:

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Potem ko zapelje v vsaj dvopasovno krožišče, lahko prosto izbira, ali bo ostal na skrajno zunanjem, ali pa se bo z avtomobilom prestavil na notranji prometni pas. .....
Legan pojma nima.
Nič voznik prosto ne izbira. Če gre na prvem izvozu ven, mora na zunanji pas, v ostalih primerih na notranjega. Razen če so znaki drugače ali pa vozi šlepar.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Resno? Tole pa vsi spregledate? " "ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) "
To mam za izgovor, da se na mengeških krožiščih vozim po zunanjem pasu. Zame so vsi z majhnim premerom.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.666
340
83
www.kacnje.eu
Ima Legan kar prav. Poglej zakon.
Tam piše, da ni treba na notranji pas, če " mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo. "

Torej na notranji pas ni nujno zapeljati. Seveda so "turbo krožišča" malo drugačna, ker se moraš prej razvrstiti na pravi pas.
Ampak - ali že malo preveč kompliciramo? :)
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Ima Legan kar prav. Poglej zakon.
Tam piše, da ni treba na notranji pas, če " mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo. "

Torej na notranji pas ni nujno zapeljati. Seveda so "turbo krožišča" malo drugačna, ker se moraš prej razvrstiti na pravi pas.
Ampak - ali že malo preveč kompliciramo? :)
Prometna ureditev in situacija pomeni da je pred krožiščem znak, ki razveljavlja prometna pravila določena v zakonu. npr pri enem od brniškem, ne smeš zapeljat na notranji (če greš naravnost), ker je pred krožiščem znak da se moraš na zunanjega. Ali pa na medvoškem, smeš po zunanjem, ker je pred krožiščem znak da se lahko.
Lastnost krožišča in vozila, pa pomeni da je npr šleparju dovoljeno, zato ker drugače ne more zvozit.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Resno? Tole pa vsi spregledate? " "ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) "
To mam za izgovor, da se na mengeških krožiščih vozim po zunanjem pasu. Zame so vsi z majhnim premerom.
Ko bo počilo boš težko prepričal policaja ali sodnika, da je tisto krožišče majhno, če boš pripeljal z osebnim.
Tudi se bo takoj javil kak alteraš. ki bo napisal da njemu pa rata zapeljat na notranji pas - in preživi. torej se da.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
Če bi imel Legan prav, torej da se voznik sam prosto izbira odloči, po katerem pasu bo peljal, zakaj potem sploh obstaja tisti del člena, ki govori da se razvrstiš na notranji pas, razen če greš ven na prvem izvozu?
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Ko bo počilo boš težko prepričal policaja ali sodnika, da je tisto krožišče majhno, če boš pripeljal z osebnim.
Tudi se bo takoj javil kak alteraš. ki bo napisal da njemu pa rata zapeljat na notranji pas - in preživi. torej se da.
Seveda se da, ko ni gužve. Ko je pa gužva pa samo ogrožam sebe, če hočem v notrajni pas in čez 20m spet ven, če te seveda pri tem ne bo zaprl nekdo, ki se bo na hitro vrgel v zunanji pas, čeprav seveda tudi on ne bo šel ven na naslednjem izvozu. Krožišče je premajhno za dva pasova, zato se prilagodiš in voziš tako kot vsi, lepo po zunanjem pasu za varnost vseh. In to tudi vse vejo, zato se promet odvija brez težav.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
... pa samo ogrožam sebe, če hočem v notrajni pas in čez 20m spet ven, če te seveda pri tem ne bo zaprl nekdo, ki se bo na hitro vrgel v zunanji pas, čeprav seveda tudi on ne bo šel ven na naslednjem izvozu.
Krožišče je premajhno za dva pasova, zato se prilagodiš in voziš tako kot vsi, lepo po zunanjem pasu za varnost vseh. In to tudi vse vejo, zato se promet odvija brez težav.

In tisti "nekdo" je poslušal Legana, namesto da bi bral zako, ki pravi da mora na prvem ven. Če bi tisti "nekdo" vozil pravilno, bi imel ti vedno prosto, da se pomakmeš na zunanjega in potem ven. Nobenega ogrožanja nebi bilo.

No saj nekaj takega se je dogajalo pri kranjskem prvem krožnem, kjer je pokalo, dokler ga niso preuredili v enopasovno, kjer se je potem promet odvijal brez težav in brez nesreč, dobro, ob konicah je normalno da so zastoji, in tako je bilo do sedaj, ko so spet zakomplicirali.

 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
HANZI: ne ti meni, sem 100x bolj izkušen voznik kot ti.
Verjamem, po vsej verjetnosti si tudi vsaj 10x bolj izkušen kot moj foter pri 80+ ki mu že ovinek dela probleme, kaj šele rondoji.
Meni rondoji (enopasovni, dvopasovni, Tomačevo) ne delajo problema,edino na Brniskih moram gledat znake ker je vsak drugacen. Pa med zalami in Tomačevim ne motijo, ker se po zunanjem.pasu lahko pelješ mimo izvoza, zato imaš en dvatri nekoga v desnih vratih.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
282
63
Pa med zalami in Tomačevim ne motijo, ker se po zunanjem.pasu lahko pelješ mimo izvoza, zato imaš en dvatri nekoga v desnih vratih.
Drži - in še ti si kriv v tem primeru zaradi nepravilnega premika oz. ker se nisi prepričal, ali se lahko varno prestaviš na drug pas, sem preveril pri policistih. Voznik, ki prileti v desna vrata, pa je samo v prekršku...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Vem da sem jaz kriv , že nekaj let pišem mejle v medije, AMZS, AVP pa pravijo da je vse po projektu. Kot je bil nekoč reševalni pas.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
:aplauz::valjamse:
Tole je približno tako kot če zavijaš levo na prednostno cesto, ko je z leve frej zapelješ do sredinske črte na prednostni cesti in počakaš da bo z desne prosto. Če pride vmes kdo z leve, bo pač počakal, ker si ti "itak že na cesti" in imaš pred njim prednost. :aplauz:
To se dogaja, vsak dan in množično.
Zapelješ na kolesarsko stezo, se ustavišš in čakaš, da laho zaviješ, levo ali desno. Kako je to drugače?
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Novo krožišče je rešilo vse probleme glede zastojev... Smer Šenčur Kranj, 17:30...


Mislim koliko ste neumni, da bolj ne morete biti. No, saj vidim, da po dnevniku samo se sport prenasajo ker vecjih resnic niste vec zmozni prenesti. Povprecen iq je res pod pod povprecjem v sloveniji. Se vidi po odbojki.
V glavnem ze po prenovi obvoznice mimo brnika sem opozarjal nad odsotnostjo dvopasovnice in, da se je promet s krozisci v bistvu upocasnil in zgostil pa ste se smejali. Tole krizisce je nekdo samo fajn zasluzil. Vseeno je kako velika in siroka je flasa, ce je vrat steklenice enako sirok. Slovenske budale.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mirsi