Zakon je čisto uredu napisan in logično. Po zakonu ne smeš po zunanjem pasu mimo izvoza natavnost.(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več
prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v
promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali
mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti
križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr.
tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo.
Legan pojma nima.Potem ko zapelje v vsaj dvopasovno krožišče, lahko prosto izbira, ali bo ostal na skrajno zunanjem, ali pa se bo z avtomobilom prestavil na notranji prometni pas. .....
Prometna ureditev in situacija pomeni da je pred krožiščem znak, ki razveljavlja prometna pravila določena v zakonu. npr pri enem od brniškem, ne smeš zapeljat na notranji (če greš naravnost), ker je pred krožiščem znak da se moraš na zunanjega. Ali pa na medvoškem, smeš po zunanjem, ker je pred krožiščem znak da se lahko.Ima Legan kar prav. Poglej zakon.
Tam piše, da ni treba na notranji pas, če " mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr. tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo. "
Torej na notranji pas ni nujno zapeljati. Seveda so "turbo krožišča" malo drugačna, ker se moraš prej razvrstiti na pravi pas.
Ampak - ali že malo preveč kompliciramo?
Ko bo počilo boš težko prepričal policaja ali sodnika, da je tisto krožišče majhno, če boš pripeljal z osebnim.Resno? Tole pa vsi spregledate? " "ali mu je zaradi lastnosti križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) "
To mam za izgovor, da se na mengeških krožiščih vozim po zunanjem pasu. Zame so vsi z majhnim premerom.
Seveda se da, ko ni gužve. Ko je pa gužva pa samo ogrožam sebe, če hočem v notrajni pas in čez 20m spet ven, če te seveda pri tem ne bo zaprl nekdo, ki se bo na hitro vrgel v zunanji pas, čeprav seveda tudi on ne bo šel ven na naslednjem izvozu. Krožišče je premajhno za dva pasova, zato se prilagodiš in voziš tako kot vsi, lepo po zunanjem pasu za varnost vseh. In to tudi vse vejo, zato se promet odvija brez težav.Ko bo počilo boš težko prepričal policaja ali sodnika, da je tisto krožišče majhno, če boš pripeljal z osebnim.
Tudi se bo takoj javil kak alteraš. ki bo napisal da njemu pa rata zapeljat na notranji pas - in preživi. torej se da.
Stardec, a's ti?Če bi imel Legan prav, torej da se voznik sam prosto izbira odloči, po katerem pasu bo peljal, zakaj potem sploh obstaja tisti del člena, ki govori da se razvrstiš na notranji pas, razen če greš ven na prvem izvozu?
... pa samo ogrožam sebe, če hočem v notrajni pas in čez 20m spet ven, če te seveda pri tem ne bo zaprl nekdo, ki se bo na hitro vrgel v zunanji pas, čeprav seveda tudi on ne bo šel ven na naslednjem izvozu.
Krožišče je premajhno za dva pasova, zato se prilagodiš in voziš tako kot vsi, lepo po zunanjem pasu za varnost vseh. In to tudi vse vejo, zato se promet odvija brez težav.
Če ni prometa, čimbolj naravnostNe vem, kako potem zvozite Šenčurskega (dvopasovnega) - npr. iz Šenčurja proti Brniku? Samo po zunanjem?
Verjamem, po vsej verjetnosti si tudi vsaj 10x bolj izkušen kot moj foter pri 80+ ki mu že ovinek dela probleme, kaj šele rondoji.HANZI: ne ti meni, sem 100x bolj izkušen voznik kot ti.
Drži - in še ti si kriv v tem primeru zaradi nepravilnega premika oz. ker se nisi prepričal, ali se lahko varno prestaviš na drug pas, sem preveril pri policistih. Voznik, ki prileti v desna vrata, pa je samo v prekršku...Pa med zalami in Tomačevim ne motijo, ker se po zunanjem.pasu lahko pelješ mimo izvoza, zato imaš en dvatri nekoga v desnih vratih.
V kakšnem prekršku?Drži - in še ti si kriv v tem primeru zaradi nepravilnega premika oz. ker se nisi prepričal, ali se lahko varno prestaviš na drug pas, sem preveril pri policistih. Voznik, ki prileti v desna vrata, pa je samo v prekršku...
To se dogaja, vsak dan in množično.
Tole je približno tako kot če zavijaš levo na prednostno cesto, ko je z leve frej zapelješ do sredinske črte na prednostni cesti in počakaš da bo z desne prosto. Če pride vmes kdo z leve, bo pač počakal, ker si ti "itak že na cesti" in imaš pred njim prednost.
Novo krožišče je rešilo vse probleme glede zastojev... Smer Šenčur Kranj, 17:30...