Eno vprašanje: 2.0 HDi (letnik 2004) s FAP filtrom, je bolje furat 90km/h v četrti pri ca 2300 obratih al peti pri ca 1600? Zdaj vem da poraba je verjetno višja pri 2300, ampak baje se pri vožnji v (pre)nizkih obratih paca filter. Načeloma lahko furam tudi 50 v peti ampak je motor "zamorjen".
Kako je zdaj s tem? Kaj je bolj smiselno? Hecno je tudi tole: Glede na to da imam 5 prestav, in da furam po avtocesti 130 pri nekje 3000rpm, sklepam da če bi bilo toliko slabše furat pri visokih vrtljajih bi avto imel tudi šesto prestavo in bi imel potovalno 130 pri recimo 1800 obratih. Zakaj imam (oz imajo) avti pri potovalni 130 tako visoke obrate? Mogoče ravno zato da FAP ne zabije? Al kaj je fora?
Kje je "zlato območje" dizlov? Pa tle ne govorim o golfih 2 ampak novejših, recimo od nekje 2000+ letnikih, s FAP/DPF filtri...
Sam ga furam tako da sem na čim nižjih obratih ampak ne toliko da bi bil motor zamorjen, vendar ga vsake toliko natiščim do blokade da se "spiha" pa do zdaj še vse OK, pa po avtocesti ima itak 3+ taužnt obratov........trk trk po lesu.
Kako je zdaj s tem? Kaj je bolj smiselno? Hecno je tudi tole: Glede na to da imam 5 prestav, in da furam po avtocesti 130 pri nekje 3000rpm, sklepam da če bi bilo toliko slabše furat pri visokih vrtljajih bi avto imel tudi šesto prestavo in bi imel potovalno 130 pri recimo 1800 obratih. Zakaj imam (oz imajo) avti pri potovalni 130 tako visoke obrate? Mogoče ravno zato da FAP ne zabije? Al kaj je fora?
Kje je "zlato območje" dizlov? Pa tle ne govorim o golfih 2 ampak novejših, recimo od nekje 2000+ letnikih, s FAP/DPF filtri...
Sam ga furam tako da sem na čim nižjih obratih ampak ne toliko da bi bil motor zamorjen, vendar ga vsake toliko natiščim do blokade da se "spiha" pa do zdaj še vse OK, pa po avtocesti ima itak 3+ taužnt obratov........trk trk po lesu.