v franciji strmoglavil airbus

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Piloti imajo samo vec kisika na voljo, ko si nadenejo maske gor.
evil.gif


Ampak dobro, da imamo google in ga 3/4 alterja zna uporabljati z neko povprecno oceno. Imam obcutek, da solanih inzenirjev sploh vec potrebovali ne bomo. A se bo ena ekipa alterja zbrala in sla za forenzike v francoske alpe?






hysterical-1.gif
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Malo pogledal podatke in German Wings ima povprečno starost letala kar 13,8 let.

Ryanair in eeasy jet imata dobrih 6 let.
Na tv pravijo da je povprečna starost letal germanwingsa 23,7 let, kar jih uvršča na 237 mesto (med 142).
 

Jason

Fizikalc
20. avg 2009
693
51
28
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Ampak pilotska kabina je načeloma ločena kompresijska cona, torej če niso ravno imeli obiskov v kabini (nedovoljeno) in odprtih vrat bi pilot(a) moral(a) dekompresijo potniškega prostora preživet BP.

si kdaj naceloma videl vrata v pilotsko kabino? tezko si predstavljam, da bi zdrzala kakrsnokoli razliko v pritisku, kaj sele dekompresijo.
se to, mogoce ves, ce so obiski potniske kabine s strani pilota dovoljeni?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Nisem, najbližje sem videl letalo s parkirišča na brniku. Eni pač raje hodimo kot letimo!
grims-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik membrain pravi:

Na tv pravijo da je povprečna starost letal germanwingsa 23,7 let, kar jih uvršča na 237 mesto (med 142).

So pa res zadaj...
Kot vlak, ki ima 15 vagonov... potem pa še 23-ega...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.288
7.056
113
Francoski notranji minister Bernard Cazeneuve je danes povedal, da je črna skrinjica poškodovana, a najverjetneje bodo iz nje lahko dobili podatke. Dodal je, da preverjajo vse možnosti, a da terorizem ni med glavnimi teorijami za tragedijo.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.858
2.153
113
utisevalec prosim ne pisi traparij glede kokpita kot locene kompresijske cone. vaa vrata od cockpita imajo plosce, ki omogocajo izenacitev tlaka med kabino in cockpitom v primeru izgube pritiska na katerikoli strani.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Jaz pa se vedno cakam tvoj odgovor oz. razsvetljenje.

poguglaj, saj ste vsi pametni samo v tem. tako kot utisevalec s podtlacno pilotsko kabino na potniskem letalu.
hysterical-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.770
113
Jaz vem kaj je, ne vem pa kaj si hotel povedat. Govoris neki v tri dni v tem primeru. Utisevalec pa k tresne mimo vsaj lepo prizna.
smile-1.gif
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik membrain pravi:

Na tv pravijo da je povprečna starost letal germanwingsa 23,7 let, kar jih uvršča na 237 mesto (med 142).

So pa res zadaj...
Kot vlak, ki ima 15 vagonov... potem pa še 23-ega...
evil.gif
Hehe, sm se zatipkal, pravilno bi pisalo, da se uvršča na 237 mesto med 242-timi letalskimi družbami. Če so podatki iz 24 ur seveda točni.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.154
674
113
spremljam te naše medije, tuje medije in še par določenih forumov.

na živce mi gre, kako delajo bum novico naši. ja 24let je blo staro letalo. ja pa kaj. ob primernem vzdrževanju je na pol svoje življenske poti. recimo od Lufthanse letalo Boeing 747-400 katerega so upokojili v začetku 2014 je imel preletenih preko 120.000ur.

vsi ste neki strokovnjaki kaj je bilo, kaj se je zgodilo. Nekateri tu gor ste (smo) profesionalno vpeti v letalstvo ampak ravno od teh ni nobenih oz. zelo malo postov, če pa so, pa so "primerni".

zato boljše da se počaka, kaj bodo preiskovalci rekli oz. glede na to da je vpletena LH bodo izsledki preiskave znani v najkrajšem možnem času. Čez dober mesec ali prej se o tem ne bo več nič govorilo še manj pa pisalo.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Noben tukaj se nima za strokovnjaka, lahko pa se pogovarjamo... Al je to samo za vas, posvečene, ki ste "profesionalno vpeti v letalstvo?"

Mislim, da vsak, ki premore malenkost več od osnovnošolske fizike ve, da je nesreča zelo čudna, da se je letalo spuščalo sorazmerno hitro, vendar daleč od neobičajnega, da je vzdrževalo hitrost in smer. Pilot je imel veliko možnosti za zasilni pristanek, v kolikor je šlo za napako na letelu in se je posadka tega zavedala...

Res pa je, da je letalo veljalo daleč od starega.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Župca se mora med kuhanjem ostati cel čas vroča. Čez en mesec razlog za to nesrečo ne bo nikogar več zanimal, razen strokovnjakov in svojcev. Mediji se tega zavedajo, zato pač poskušajo danes "prodati" tisto, kar ljudje "kupijo". Čakanje na preiskovalce je za medije brezpredmetno. Pa zato niti niso krivi. Kri ima svoj duh, dokler še teče. Ko se zasuši, ne več.
Tako funkcioniramo... Žal...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.105
4.097
113
Ni nujno. Poglej si temo o malezijskem letalu nad Ukrajino. Nismo še pozabili.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Alter ni merilo. Tu se tako ali tako ena tema žveči mesece in komentatorji pa je.ejo drug druge v glavo in mislijo, da bodo drugemu dokazali svoj prav.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.288
7.056
113
Wtf?

'Pilota večino časa nezavestna, kljub temu nekdo skušal ustaviti spuščanje letala'

teroristi after all?
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.154
674
113
je yahel lepo napisal dve strani nazaj kk pa kej.

lahko se pogovarjate, samo teorije so pa takšne kot pri šanku v vaški gostilni. no nekateri, kateri poznajo malo kako je letalo sestavljeno in na kako deluje, imajo čisto možne odgovore na vzrok nesreče.

nesreča ni čudna. nesreča je splet okoliščin. te okoliščine bodo raziskali. tudi predstavili nam bojo rezultate.

držite se dejstev o tem letalu in nesreči ampak ne teh dejstev katere preberete na 24kur ali žurnalu ali kje. pojdite, najdite specfični forum, medij na katerem so profesionalni piloti, mehaniki, itd in od tam prepisujte teorije. ne pa od naših medijev.
sem gledal zvečer tako rtvslo kot 24ur in prav slabo mi je ratalo kakšna vprašanja je bobovnik in slak postavljala ljudem, kateri se spoznajo na svoje delo.