Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Te pa zmrazi, ko prebereš, da je avion pikiral v goro ...
Prva asociacija:
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Te pa zmrazi, ko prebereš, da je avion pikiral v goro ...
Citat:
Uporabnik boc pravi:
.... samo kot kaze zamrznitev zmede SW/racunalnike (nima predviden ta scenarij) in tu potem pride do problemov .....
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik boc pravi:
.... samo kot kaze zamrznitev zmede SW/racunalnike (nima predviden ta scenarij) in tu potem pride do problemov .....
avtopilot oddela natancno tako, kot mora, problem je v podatku o hitrosti, ki v primeru zamrznitve laze. in sicer ponavadi kaze visjo hitrost, kot dejansko je in letalu ap dviguje nos, kar pomeni da letalo sili v stall. pride do ap disengage (ap se izkljuci, ker so pogoji v katerem se je letalo naslo izven ap omejitev) in letalo omahne v stall. (krila zaradi nizke hitrosti nimajo vec vzgona)
ap je cudivita zadeva, ko vse deluje kot mora. ko pa pride do napacnih podatkov s strani senzorjev, gre ponavadi vse narobe, ker piloti ne spremljajo informacij o letu med delovanjem ap, ampak raje (poljubnovstavi) in potem je panika. ker pilot ne ve, katerim podatkom zaupat in katerim ne.
tisti airbus, ki je sel iz j amerike v pariz je imel zamrznitev pitot cevi in je sel v morje. takole iz naslonjaca smo vsi generali in natancno vemo, kje vse so ga piloti zajebali. ko pa si v trenutni situaciji in ti letalo hkrati sporoca da si v stall in overspeed hkrati ...
Citat:
Družbi pred štirimi meseci varnostno opozorilo
Pred približno štirimi meseci je Evropska agencija za varnost v letalstvu (EASA) Germanwingsovim Arbusom A320 izdala varnostno opozorilo, saj je eno od teh letal na poti iz španske Pamplone nenadoma začelo padati. Na krovu je bilo 109 potnikov in članov posadke, piše Daily mail.
Letalo je na 9500 metrov začelo nenadzorovano izgubljati višino, a so ga na 8500 metrih piloti na srečo že uspeli spet nadzorovati.
Glede na poročilo EASA je eden od varnostnih sistemov napačno reagiral zaradi nepravilnega delovanja senzorjev. Airbus je kot odziv na poročilo odredil pregled vseh letal Airbus A318, A319, A320 in A321, na katera se je nanašalo poročilo.
Za tiste, ki ne znate angleško:Citat:
Posted at 14:42
Council official Gilbert Sauvan tells Les Echos newspaper, "The plane is disintegrated". He added that "the largest debris is the size of a car".
Breaking News
Posted at 14:40
French Prime Minister Manuel Valls says a helicopter has managed to land near where the plane crashed in the Alps, but found no survivors, according to AP.
Breaking News
'Sixteen schoolchildren' on plane
Posted at 14:37
Sixteen schoolchildren and two teachers are believed to have been on the aircraft, a spokeswoman for the German town of Haltern am See has said. "We don't have any official confirmation yet," she added.
Local media reports (in German) that the children are from the Joseph Koenig school. It says the building has been closed and students sent home.
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Ja, ampak hitrost motorjev na 80 % in 3 stopinje nos gor je menda zadnji "izhod v sili". Tako sem si zapomnil iz dokumentarca o airfrance nesreci (upam, da nisem pomesal).
LP,
PIC
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Ja, ampak hitrost motorjev na 80 % in 3 stopinje nos gor je menda zadnji "izhod v sili". Tako sem si zapomnil iz dokumentarca o airfrance nesreci (upam, da nisem pomesal).
LP,
PIC
tako nekako pise v flight manualu, samo v praksi je adi ( http://en.wikipedia.org/wiki/Attitude_indicator ) zadnja stvar, ki jo pilot gleda, ko vse utripa in piska ...