v franciji strmoglavil airbus

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.117
16.330
113
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Te pa zmrazi, ko prebereš, da je avion pikiral v goro ...

Prva asociacija:

Alive_(1993).jpg
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.783
221
63
Citat:
Uporabnik boc pravi:
.... samo kot kaze zamrznitev zmede SW/racunalnike (nima predviden ta scenarij) in tu potem pride do problemov .....

avtopilot oddela natancno tako, kot mora, problem je v podatku o hitrosti, ki v primeru zamrznitve laze. in sicer ponavadi kaze visjo hitrost, kot dejansko je in letalu ap dviguje nos, kar pomeni da letalo sili v stall. pride do ap disengage (ap se izkljuci, ker so pogoji v katerem se je letalo naslo izven ap omejitev) in letalo omahne v stall. (krila zaradi nizke hitrosti nimajo vec vzgona)

ap je cudivita zadeva, ko vse deluje kot mora. ko pa pride do napacnih podatkov s strani senzorjev, gre ponavadi vse narobe, ker piloti ne spremljajo informacij o letu med delovanjem ap, ampak raje (poljubnovstavi) in potem je panika. ker pilot ne ve, katerim podatkom zaupat in katerim ne.

tisti airbus, ki je sel iz j amerike v pariz je imel zamrznitev pitot cevi in je sel v morje. takole iz naslonjaca smo vsi generali in natancno vemo, kje vse so ga piloti zajebali. ko pa si v trenutni situaciji in ti letalo hkrati sporoca da si v stall in overspeed hkrati ...
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Ja, ampak hitrost motorjev na 80 % in 3 stopinje nos gor je menda zadnji "izhod v sili". Tako sem si zapomnil iz dokumentarca o airfrance nesreci (upam, da nisem pomesal).

LP,
PIC
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.060
11.163
113
Tisti francoski je šel v morje, ker je kapetan spal, vajenci pa niso imeli pojma kaj se dogaja.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.607
494
83
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik boc pravi:
.... samo kot kaze zamrznitev zmede SW/racunalnike (nima predviden ta scenarij) in tu potem pride do problemov .....

avtopilot oddela natancno tako, kot mora, problem je v podatku o hitrosti, ki v primeru zamrznitve laze. in sicer ponavadi kaze visjo hitrost, kot dejansko je in letalu ap dviguje nos, kar pomeni da letalo sili v stall. pride do ap disengage (ap se izkljuci, ker so pogoji v katerem se je letalo naslo izven ap omejitev) in letalo omahne v stall. (krila zaradi nizke hitrosti nimajo vec vzgona)

ap je cudivita zadeva, ko vse deluje kot mora. ko pa pride do napacnih podatkov s strani senzorjev, gre ponavadi vse narobe, ker piloti ne spremljajo informacij o letu med delovanjem ap, ampak raje (poljubnovstavi) in potem je panika. ker pilot ne ve, katerim podatkom zaupat in katerim ne.

tisti airbus, ki je sel iz j amerike v pariz je imel zamrznitev pitot cevi in je sel v morje. takole iz naslonjaca smo vsi generali in natancno vemo, kje vse so ga piloti zajebali. ko pa si v trenutni situaciji in ti letalo hkrati sporoca da si v stall in overspeed hkrati ...

končno
467716-post_slo.gif
od tebe :D
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.553
37
48
45
Bi rekel, da hitrost padanja res ni bila ne vem kako posebna, po temu sodeč.
2198140-CA3jJHCUQAAeX_w.jpg
 

Priponke

  • 2198140-CA3jJHCUQAAeX_w.jpg
    2198140-CA3jJHCUQAAeX_w.jpg
    37,6 KB · Ogledi: 154
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.288
7.055
113
Težko si predstavljam, kaj so prestajali potniki teh 9min "padanja"...to mora biti sila grozen način smrti, verjetno si v hudem deliriju...
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.553
37
48
45
Zlo verjetno je kaj podobnega:

Citat:
Družbi pred štirimi meseci varnostno opozorilo

Pred približno štirimi meseci je Evropska agencija za varnost v letalstvu (EASA) Germanwingsovim Arbusom A320 izdala varnostno opozorilo, saj je eno od teh letal na poti iz španske Pamplone nenadoma začelo padati. Na krovu je bilo 109 potnikov in članov posadke, piše Daily mail.

Letalo je na 9500 metrov začelo nenadzorovano izgubljati višino, a so ga na 8500 metrih piloti na srečo že uspeli spet nadzorovati.

Glede na poročilo EASA je eden od varnostnih sistemov napačno reagiral zaradi nepravilnega delovanja senzorjev. Airbus je kot odziv na poročilo odredil pregled vseh letal Airbus A318, A319, A320 in A321, na katera se je nanašalo poročilo.
 

iMM

Fizikalc
9. okt 2010
1.240
2
36
Citat:
Posted at 14:42
Council official Gilbert Sauvan tells Les Echos newspaper, "The plane is disintegrated". He added that "the largest debris is the size of a car".
Breaking News

Posted at 14:40
French Prime Minister Manuel Valls says a helicopter has managed to land near where the plane crashed in the Alps, but found no survivors, according to AP.
Breaking News

'Sixteen schoolchildren' on plane
Posted at 14:37
Sixteen schoolchildren and two teachers are believed to have been on the aircraft, a spokeswoman for the German town of Haltern am See has said. "We don't have any official confirmation yet," she added.
Local media reports (in German) that the children are from the Joseph Koenig school. It says the building has been closed and students sent home.
Za tiste, ki ne znate angleško:
-letalo je popolnoma raztreščeno, največji kosi so v velikosti avta
-helikopter je pristal poleg razbitin, našli niso nobenega preživelega
-na letalu naj bi bilo 16 otrok in 2 učitelja, šolo iz katere prihajajo so zaprli in učence poslali domov (neuradno)
 
Nazadnje urejeno:

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.987
17
38
Bled
Vsaj meni dokaj zanimiv podatek:

The aircraft had accumulated approximately 58,300 flight hours in some 46,700 flights.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Ja, ampak hitrost motorjev na 80 % in 3 stopinje nos gor je menda zadnji "izhod v sili". Tako sem si zapomnil iz dokumentarca o airfrance nesreci (upam, da nisem pomesal).

LP,
PIC

tako nekako pise v flight manualu, samo v praksi je adi ( http://en.wikipedia.org/wiki/Attitude_indicator ) zadnja stvar, ki jo pilot gleda, ko vse utripa in piska ...

Ja, saj vem. V naslonjaču nam je to enostavno predlagat, tam gor pa ...

Da bi pa tole kdo preživel, pa ... (reply na @iMM)

LP
 
Nazadnje urejeno:

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Takoj po nesreči sem šel preveriti par grafov in je zadeva nadvse zanimiva.

Hitrost je bila takoj po spuščanju več ali manj konstantna, descent rate je bil čisto normalen (o kakšnem strmoglavljanju kot pišejo mediji ni ne duha ne sluha), kot da se je posadka pripravljala na approach ... res čudno, da bolj čudno skoraj ne gre.

Potem pa še pogledaš heading, pa višino kdaj se je začel spuščati, okoli pa kar nekaj letališč, ki bi jih morali doseči s te višine ...

Nekaj je šlo očitno hudo narobe tukaj žal.
 

iMM

Fizikalc
9. okt 2010
1.240
2
36
Še ena slika
CA398RgUwAAzNea.png

Squawk na transponderju ni bil spremenjen na 7700 (Emergency).
Pot leta je bila popolnoma taka kot na drugih letih. Vse skupaj je res čudno.
CA3eTWmUMAAOfwW.jpg
 
Nazadnje urejeno: