v franciji strmoglavil airbus

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
pa kje to gledaš?
cool-1.gif

To pomeni, da ima desni motor obnovljen in da ne rabim pričakovati nobenih vibracij?
evil.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
5 večjih letališč je imel v rangu 100km ko je javil težavo
confused-1.gif


samo diskutiram in ugibam da me ne bo spet kdo citiral in posebaj omenjal
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.741
6.636
113
na čase se ne zanašat, ker niso točni, vsekakor pa ni minilo pol ure od klica v sili do strmoglavljenja
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
b777 je top letalo-udobno,praktično leti sam.sam sem letel iz dohe v bangkok z njim

od kje mi podatki:
letalstvo je moj hobi v prostem času,sicer sam letel še nisem,sem pa bil 2 x v kokpitu od začetka do konca leta na nekomercialnem letu dolgem 4 ure,tako da imam pod favorites precej strani z podatki o letalih
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
na čase se ne zanašat, ker niso točni, vsekakor pa ni minilo pol ure od klica v sili do strmoglavljenja

niso točni ker ne gre za lokalni čas,ali morda misliš kaj drugega,
scier pa germanwings ne daje nobenih info dokler ne bo potrjeno in preverjeno pravijo
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Čudno tole, ja. Zadnja lokacija, kamor usmeriš letalo, so Alpe.

Jaz vseeno mislim, da je imel manj časa kot teh 30 min.

Te pa zmrazi, ko prebereš, da je avion pikiral v goro ...

LP,
PIC
 

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
Jaz sem tudi z 777 precej letel, ampak me je zanimalo kam naj pogledam podatke in zgodovino o specifičnem letalu, naprimer zdaj sem dal en primer s katerim bom letel in še za par bi pogledal, samo ne vem kje? A na tem http://www.airfleets.net ti vse to vidiš?
smile-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
ti imaš podatke o letu-AZ 630,rabiš pa vedeti registracijo letala da izveš vse podatke o njem
sicer so pa airsfleet očitno zaprli za določen čas
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.741
6.636
113
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
na čase se ne zanašat, ker niso točni, vsekakor pa ni minilo pol ure od klica v sili do strmoglavljenja

niso točni ker ne gre za lokalni čas,ali morda misliš kaj drugega,

mišljeno je, da se poročila o časih med sabo tako razlikujejo, da jih je za jemat z rezervo
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Pi flightradarju je do težav prišlo ob 9:31 in kabum ob 9:41. Torej 10 minut. Izguba višine 31.200 ft oz. 9500m... 15.8 m/s oz. 57km/h.
Koliko je to "normalno" pa bo povedal kakšen aviator...
 

iMM

Fizikalc
9. okt 2010
1.240
2
36
Glede na flighttracker je izguba višine menda normalna, tako pišejo.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
a spet kakšne težave z zamrznjenimi senzorji hitrosti kot jih je imel Airbus, ki je strmoglavil v Atlantik?
Sem ravno včeraj bral, da so v začetku novembra imeli na enemu A320 (let iz Španije v Minhen) problem z zamrznitvijo senzorjev hitrosti in posledično z računalnik, ki so letalo usmeril navzdol. Letalo so rešili z izklopom računalnika in ročnim vodenjem,.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Skoraj ne verjamam... če je letel na 38kft, potem je tam jasno in pilot vidi, če se letalo spušča, sploh pri takšnem descent rate. Drugo je, da je letel v dosegu večih radarjev, ki so spremljali višino. Verjetno bi jih opozorili. In kot tretje - se dogaja, da senzor zmrzne...
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.392
452
83
.... samo kot kaze zamrznitev zmede SW/racunalnike (nima predviden ta scenarij) in tu potem pride do problemov .....
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ja samo če vidiš, da ga kalkulator biksa, pač rukneš na manual. Al nima override?
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
Citat:
Uporabnik boc pravi:
.... samo kot kaze zamrznitev zmede SW/racunalnike (nima predviden ta scenarij) in tu potem pride do problemov .....

ne vem kako je pri teh prvih a320 verjetno pa so jih psoodobili,kasnejši a320 in skoraj vsa letala ob zamrznitvi pitotove cevi opozorijo in preklopijo na manual,pa kot sem omenil imaš še vedno na voljo 2-3 višino mere(odvisno od letala) in 2 dodatna merilnika hitrosti ki sta sicer manj natančna ampak v takih primerih pomagata